Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Momo94
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 14:45

@Colaaa Wat leuk! Ach en als dat voor beide prima is, dan is het goed toch?

Ik zou de eerste date ook niet thuis willen. Je weet maar nooit wat voor vork er in de steel is.

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 14:51

Momo94 schreef:
@Colaaa Wat leuk! Ach en als dat voor beide prima is, dan is het goed toch?

Ik zou de eerste date ook niet thuis willen. Je weet maar nooit wat voor vork er in de steel is.


Precies! Laat het op mij af komen :)
Nou dat idd! En gelukkig wil hij ook gewoon ergens wat drinken of een stuk lopen.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 14:52

Vork in de steel :+

Maar ik spreek ook niet thuis af, zelfs een tweede date is nog de vraag want dat beviel mezelf laatst ook niet.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15930
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 15:32

Momo94 schreef:
@Colaaa Wat leuk! Ach en als dat voor beide prima is, dan is het goed toch?

Ik zou de eerste date ook niet thuis willen. Je weet maar nooit wat voor vork er in de steel is.

Dat zou geen fijne date zijn...vork in de steel :P

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 16:02

Wat leuk Colaaa! Voor mij ook absoluut geen 1e date gelijk bij iemand thuis :=

Heel onverwachts ga ik vanavond karten met iemand eigenlijk wel zin in! We praten al een aantal dagen gedurende de hele dag dus wel zin in maar vind het tegelijkertijd ook wel heel spannend! :D

othelloster

Berichten: 2310
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 23:55

Hier vanavond na bijna 2 jaar weer eens op date gegaan.

Het was wel gezellig, maar voelde er verder eigenlijk helemaal niets bij, leuk voor eens gesproken te hebben, maar ik denk dat ik het hierbij ook laat.

Leuk voor te mogen ervaren :)

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 07:38

Othelloster, die 2 jaar ook continu op datingapps gezeten of maar af en toe?

Die date van zaterdag was echt heel gezellig ook echt compleet mijn type man :j
Waren nog tot na 12uur blijven kletsen tot we er uit moesten omdat ze gingen sluiten _O-
Van de week gaan we nog een keertje afspreken :D

leeslampje

Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 08:51

Happy_Hippie wat klinkt dat leuk :D

Othelloster: weer een goede ervaring erbij. Laat je het erbij met deze man, of laat je het swipen helemaal weer even zitten?

othelloster

Berichten: 2310
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 09:42

Happy_Hippie schreef:
Othelloster, die 2 jaar ook continu op datingapps gezeten of maar af en toe?

Die date van zaterdag was echt heel gezellig ook echt compleet mijn type man :j
Waren nog tot na 12uur blijven kletsen tot we er uit moesten omdat ze gingen sluiten _O-
Van de week gaan we nog een keertje afspreken :D


Was nu pas weer na 2 jaar zo ongeveer weer eens actief op Tinder. Maar heb er eigenlijk niet zoveel mee, denk er ook aan voor het definitief te gaan verwijderen.

Was een leuke ervaring, maar voor mijn gevoel niet echt voor herhaling vatbaar.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 10:32

Vinden jullie het ook vermoeiend dat als je een tijd met iemand gekletst hebt of afgesproken....en het wordt niks dat je dan weeer opnieuw moet beginnen, weer die chitchat en de interesses en routines van iemand leren kennen. Dodelijk vermoeiend vind ik dat aan het worden.

Peelie

Berichten: 13424
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 10:54

Daarom doe ik ook niet aan eeuwig kletsen voordat er een date gepland word.

Als er na 2 dagen kletsen geen date gepland is, dan haak ik eigenlijk al af.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 10:57

Ik heb nu 5 weken met hem gekletst, maar goed het afspreken was een paar keer verzet, 1x omdat ik ziek was, 1x omdat hij een ontsteking in zn gezicht had, toen carnaval, dan paar keer afspreken. Dus dan vliegt de tijd en dan ineens is dat klaar en weer een soort van afkicken ofzo :+ Normaal houd ik dit niet zo lang vol, maar het is wel vermoeiend merk ik nu. Dan denk ik: owke weer van nul beginnen.

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 11:15

Zonnetje81 schreef:
Vinden jullie het ook vermoeiend dat als je een tijd met iemand gekletst hebt of afgesproken....en het wordt niks dat je dan weeer opnieuw moet beginnen, weer die chitchat en de interesses en routines van iemand leren kennen. Dodelijk vermoeiend vind ik dat aan het worden.


Nou hier ben ik dus ook bang voor :')
Als dit niks word dan stop ik er voorlopig ook weer mee!

We praten nu vanaf dat we een match zijn eigenlijk dag in dag uit, als het gaat met werk zie ik hem morgen weer en anders zondag.

Oja hij heeft dus wel dezelfde naam als mijn ex, Niet dat het voor mij uit maakt zolang die maar niet hetelfde karakter heeft :')
Hij heeft zijn naam niet gekozen is ook een veel voorkomende naam!

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:15

MayoNeighs schreef:
Op een week even door 2.500 likes gesjast (had al eventjes niet meer getinderd, oeps) en uiteindelijk met een 8-tal kerels een gesprek aan gegaan.
Hoe weet jij eigenlijk hoeveel likes je precies hebt? Bij mij staat er al weet ik hoe lang 99+. :

Zonnetje81 schreef:
Vinden jullie het ook vermoeiend dat als je een tijd met iemand gekletst hebt of afgesproken....en het wordt niks dat je dan weeer opnieuw moet beginnen, weer die chitchat en de interesses en routines van iemand leren kennen. Dodelijk vermoeiend vind ik dat aan het worden.
Absoluut, het vreet energie en heeft geen positief effect op mijn humeur. Maar ja, wat moet je anders.

De twee dates van vorige week waren beide helaas ook niets. De ene is chronisch online en dat vind ik zo'n grote turn-off en de andere was een beetje een muurbloempje en gesprek was even gezellig als gaatjes laten vullen bij de tandarts. Dat is dan het nadeel van Breeze en alleen af kunnen gaan op foto's.

Ook deze week weer twee nieuwe dates waaronder 1 van Breeze. En wéér met iemand uit m'n eigen stadje en dus moeten we beide 65 kilometer reizen... zó achterlijk.

pien_2010

Berichten: 43506
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 21:32

Citaat:
andere was een beetje een muurbloempje en gesprek was even gezellig als gaatjes laten vullen bij de tandarts.


_O- _O- dat vind ik altijd het gezelligste van het jaar _O- _O-

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 10:34

Het valt mij op dat op breeze een date plannen maar moeizaam gaat. Lijkt wel of de ander bewust elke keer iets anders aanklikt en bewust heel lang wacht met beschikbaarheid doorgeven.

Ze kunnen dan de eerste paar weken niet of geen 1 weekend dag of klikken doordeweeks om 18 uur aan, sorry maar ik moet gewoon werken :+

Ik sport twee avonden in de week als dat al lukt met werken. Ik voel weinig drang om dat af te zeggen als een ander zo summier kan in de planning. Ik dacht oh breeze lekker makkelijk.

@rawr: ik moet zo lachen om je berichtje :')

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 11:19

pien_2010 schreef:
_O- _O- dat vind ik altijd het gezelligste van het jaar _O- _O-

What? Heb jij zo'n leuke tandarts dan? :D

Dat het moeilijk plannen is met Breeze had ik met die van a.s. donderdag. Ze annuleerde en gaf vervolgens alleen 1 tijdstip 10 dagen later aan. Had het gevoel dat ze misschien hoopte dat ik dan zou annuleren maar had hem gewoon geaccepteerd. Toen gaf ze weer aan te willen verplaatsen en gaf ze ineens wel vroegere dagen aan. Het geeft niet echt veel vertrouwen voor de date maar goed, het is gelukkig verplaatst naar onze eigen stad nu dus als het niks is dan zijn we beide snel thuis.

Voor degenen die ook tegen het feit aan lopen dat Breeze niet in de eigen stad zit: Een meelezer hier tipte dat je een berichtje kunt sturen aan de helpdesk via de app na de match met het verzoek dat ze inplannen in je eigen plaats. Ze sturen je match dan een berichtje of ze daar akkoord mee gaan en als ze dat doen kun je een ontmoetingsplaats doorgeven die zij dan weer doorgeven. Ze maken er dan een 'walk & talk' van en het kost dan een halve token.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 11:25

Ja ik heb dus ook het gevoel, ik heb nu toch mijn sportdag opgegeven anders wordt het weer zo'n 3-4 weken plan.............ik vind het dus ook weinig vertrouwen geven.

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 13:55

Ik gebruik zelf Bumble en Tinder, al werkt die 1e app bij mij niet helemaal. Elke keer random matches met mensen die ik niet zou swipen (want niet mijn type) of écht veel te ver, ook uit andere landen soms dat ik denk "heh?"... :')


In mijn laatste post hier had ik aangegeven geen aandacht meer te besteden aan de man waarmee ik al 6 dates heb gehad, maar vervolgens kreeg ik opeens toch weer een bericht toen er hier een familielid bij was gekomen en ik dit op social media had gezet. Vervolgens na mijn reactie en bedankje weer dagen niks, waarna ik opeens een week geleden de vraag kreeg of ik even wilde bellen. Ik was de hele week ziek met een ontsteking, dus aangegeven dat dit wel kon: bericht werd pas na 2-3 dagen geopend (was vast al gelezen...) en na een week heb ik nog altijd geen reactie.

Dus ik heb mijn "ik negeer het en laat het gaan" even omgezet naar "ik ga er achteraan" nadat ik meneer gewoon weer op tinder actief zag vandaag. Dus heb een bericht gedaan waarom hij wil bellen aangezien we al geen contact meer hebben met elkaar (vanwege hem...) en als ik straks een banketstaaf antwoord terug krijg dan ga ik gewoon de bom even droppen met dat hij gewoon op tinder zit, en mij aan een lijntje aan het houden is op deze manier.

Verder het daten op een laag pitje gezet. Ik merk gewoon dat ik er weer even genoeg van heb, aangezien er toch nog altijd niks serieus uit komt en ik mijn tijd wel beter te besteden heb voor mijn gevoel. -O-

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 14:11

Klinkt vaag maar goed het is altijd zo makkelijk zeggen dat je iets moet afkappen en je dat zelf ook weet.

pien_2010

Berichten: 43506
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:14

Out ofthewood je bent te goed om op de reserve bank te zitten. Gewoon kappen.

Citaat:
What? Heb jij zo'n leuke tandarts dan?

Eerlijk gezegd wel ja. Een hele jonge knappe gozer die zeer aardig is en super deskundig := _O-
Hij heeft al mijn problemen opgelost.

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:19

pien_2010 schreef:
Eerlijk gezegd wel ja. Een hele jonge knappe gozer die zeer aardig is en super deskundig := _O-
Hij heeft al mijn problemen opgelost.

Een man die problemen oplost? Da's sowieso een win :D

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:24

OutOfTheWood schreef:
Dus heb een bericht gedaan waarom hij wil bellen aangezien we al geen contact meer hebben met elkaar (vanwege hem...) en als ik straks een banketstaaf antwoord terug krijg dan ga ik gewoon de bom even droppen met dat hij gewoon op tinder zit, en mij aan een lijntje aan het houden is op deze manier.

Leuk als je van drama houdt maar het is me echt een raadsel waarom je de ergernis er nog van wilt hebben. Zo'n bommetje droppen doet echt niets voor iemand voor wie je een afterthought bent, die haalt gewoon z'n schouders op. Fijn blokkeren en verder gaan met je leven man. :)

pien_2010 schreef:
Eerlijk gezegd wel ja. Een hele jonge knappe gozer die zeer aardig is en super deskundig := _O-
Hij heeft al mijn problemen opgelost.
Ah! :D

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:40

Rawr schreef:
OutOfTheWood schreef:
Dus heb een bericht gedaan waarom hij wil bellen aangezien we al geen contact meer hebben met elkaar (vanwege hem...) en als ik straks een banketstaaf antwoord terug krijg dan ga ik gewoon de bom even droppen met dat hij gewoon op tinder zit, en mij aan een lijntje aan het houden is op deze manier.

Leuk als je van drama houdt maar het is me echt een raadsel waarom je de ergernis er nog van wilt hebben. Zo'n bommetje droppen doet echt niets voor iemand voor wie je een afterthought bent, die haalt gewoon z'n schouders op. Fijn blokkeren en verder gaan met je leven man. :)


Heb nog dingen van hem dus die moeten sowieso nog terug. En ik ben zelf niet iemand die opeens goede spullen / boeken etc van een ander weg gaat gooien zonder wat te zeggen, dus zodoende. Ik bedoelde het meer van als hij weer met BS aankomt, verder gaat het inderdaad niks worden dus wil ik het ook afsluiten voor mezelf. :)

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:43

Ik ben zo ook niet. Alleen lijken die mensen minder om hun spullen te geven.