Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 18:47

Zonnetje81 schreef:
Bambi1995 schreef:


Uit verlegenheid of een andere reden?


Bewust dat laat hij bij de vrouw. Veel vrouwen haken af als ze die druk voelen. Hij begint niet over telefoonnummers uitwisselen of afspreken en niet over seks. Als ze het er zelf op aansturen dan wel uiteraard.

Communiceert hij dat ook naar de vrouwen dat hij zich passief opstelt?
Of moeten ze zich dat zelf maar realiseren dat het geen desinteresse is?

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 18:56

Ik vind dat juist wel een hele goede en dat werkt zeker ook bij mij.

Wanneer het gesprek echt leuk gaat geef ik idd mijn nummer of stel ik voor die te wisselen. Via app dan ook leuk contact.

De meesten die mijn nummer vroegen waren hier snel mee en dan haak ik af. Of het liep toch dood op de app. Ff terugdenkend aan mijn sekspartners liep dat allemaal heel soepel. Stond al op het punt mijn nummer te geven wanneer ik het verzoek ‘laten we appen’ kreeg. Afspraak was dan ook in diezelfde week gemaakt.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 19:09

Ik haak juist af als een man mij niet op date vraagt. Zeker als ik er niet van op de hoogte ben dat hij zich passief opstelt.

Moet de vrouw dan ook de hele date regelen of is een "tussen de regels door" opmerking voldoende voor hem om de hint te snappen?
Laatst bijgewerkt door Peelie op 14-03-24 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 19:19

Oh! Née dan hebben we het al lang en breed over de bedoeling gehad (alleen seks, geen relatie..)

Dus eigelijk is dat nummer puur voor het verdere afspreken.

(Behalve bij mijn 1e sekspartner dan, dat was een middag braaf chatten, daarna appen met wat toespelingen en dag later afgesproken. Maar toen ik zelf nog heel erg bleu..)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 19:46

Oftewel, mannen kunnen het nooit goed doen :')

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 19:48

Relaxed schreef:
Oftewel, mannen kunnen het nooit goed doen :')

Oh nee, dat bedoel ik niet. Maar die mannen matchen dus niet met mij. Net als dat een ander snel wil afspreken, terwijl ik op de chat de klik wil voelen. Dat matcht dus niet ook niet.

Gelukkig is het voor iedereen weer anders.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 21:47

Is jullie aanname dat hij geen interesse heeft. Ik denk dat hij een van de unieke mannen is die juist een gesprek heel actief houdt en leuk maar die dingen bespreekt hij niet zelf. Het werkt best wel want hij heeft snel een date als het moet. Er is meer dan iemand op date vragen.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 23:33

Peelie schreef:
Moet de vrouw dan ook de hele date regelen of is een "tussen de regels door" opmerking voldoende voor hem om de hint te snappen?


Ik app niet op die manier met hem. Maar je moet het niet zo zwart wit zien denk ik. Hij gaat gewoon niet als eerste beginnen over afspreken en seks en telefoonnummers. Als de vrouw over seks begint kunnen ze het wel krijgen letterlijk en figuurlijk. Hahaha.

Maar mannen kunnen het al snel niet goed doen.

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 00:04

Mij maakt het niet uit wie er begint. Als het gesprek loopt, en er is een opening om er een "we kunnen ook eens afspreken?" in te gooien, dan doe ik dat gerust als eerst. Waarom wachten op de andere? Misschien wacht die ook wel op mij. Ergens vind ik het ook wel nice voelen om dat als vrouw te doen en zo de boel wat meer gelijk te trekken. Het moet voor mannen ook niet leuk zijn om altijd degene te moeten zijn die het initiatief neemt. Hoe of wat de date wordt bepalen we uiteraard samen.

pien_2010

Berichten: 43324
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 08:20

Wie het initiatief neemt vind ik niet zo belangrijk. Ik vind het belangrijker hoe luistert iemand als een wat ander tempo wordt aangegeven. Mijn man neemt en nam initiatief en dat is leuk in een relatie temeer daar hij echt goed kan omgaan met nee of het zoeken naar een voor mij geschikter moment. Ik doe en kan dat zelf ook. Dat maakt het simpel en gezellig.

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 08:49

pien_2010 schreef:
Wie het initiatief neemt vind ik niet zo belangrijk. Ik vind het belangrijker hoe luistert iemand als een wat ander tempo wordt aangegeven. Mijn man neemt en nam initiatief en dat is leuk in een relatie temeer daar hij echt goed kan omgaan met nee of het zoeken naar een voor mij geschikter moment. Ik doe en kan dat zelf ook. Dat maakt het simpel en gezellig.


Precies dat. Het moet gewoon in een flow zijn, en wanneer iets te snel was meteen kunnen anticiperen daarop dat het soepel blijft lopen.

MoniekJ

Berichten: 3592
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 12:25

Ik kan mij ook weer melden. Van een maand intensief daten, bellen, appen.. kreeg ik vanmorgen ,nadat we elkaar gisteren nog hele dag gezien hadden, een appje dat hij het niet voelde. Kan natuurlijk, maar kwam best wel onverwachts.

pien_2010

Berichten: 43324
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 12:28

Sneu Moniek. Sterkte.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 12:31

Ah das nooit leuk natuurlijk :(:)

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 14:05

Wat verdrietig!

charootje
Berichten: 403
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 14:21

Dat is niet tof

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 17:23

Wat sneu. Sterkte Moniek.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 17:52

MoniekJ schreef:
Ik kan mij ook weer melden. Van een maand intensief daten, bellen, appen.. kreeg ik vanmorgen ,nadat we elkaar gisteren nog hele dag gezien hadden, een appje dat hij het niet voelde. Kan natuurlijk, maar kwam best wel onverwachts.


Mooi klote maar hij laat nog iets horen. Tegenwoordig zijn ze er ook goed in om je te ghosten.

Zal even afkicken zijn.

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 18:08

Wat vervelend Moniek, niet fijn als het onverwacht kwam... Zeker als je elkaar nog een hele dag hebt gezien.
Maar wel netjes dat hij nog wat liet weten.




Zo, ik heb uiteindelijk zelf gehint dat het natuurlijk véél fijner praten en uitleggen is als we mekaar in het echt zouden zien.
Even later die dag stuurde hij heel sarcastisch 'nou, ik ga iets vragen wat je totààl niet voelt aankomen en het is heel spontaan, maar wil je wat gaan drinken binnenkort?'
Ik moest even grinniken, maar we hebben een datum geprikt. Hij kan wel pas binnen 2 weken. Achja, na 5 weken sturen gaan die 2 weken het niet meer maken. :+
Not getting my hopes up, though. Ik zie wel wat ervan komt, is het leuk dan is het leuk en anders zij het zo! :)

Happy_Hippie

Berichten: 877
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 00:23

Mijn 1e waar het zo mee klikte had me na de 1e date 2x gecanceld (ook nog s betaald voor de 2e reserving van de date) uiteindelijk de 3e date gepland liet die paar dagen van te voren niks meer horen nooit meer iets van gehoord en heeft zo te zien me verwijderd overal ook...

Inmiddels al weer een tijdje met wat andere gepraat maar nu heb ik er dus 2 waar het over de app super mee klikt hoe doen jullie dat?
Ik ben normaal enorm van exclusiviteit maar dat lukt nu niet (heb het wel tegen beide gezegd) en ben dus ook bij beide de enige waar ze nu contact nog mee hebben :')
Ik kan hier zo over inzitten.. help _O-

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 07:39

Ik zit nu weer even in een bui dat ik weer date. Wellicht herkenbaar voor de mensen die al langer single zijn dat dat daten komt en gaat :')

Wanneer ik date, probeer ik juist altijd met meerdere mannen tegelijk te daten. Voorheen was ik ook gelijk vanaf date 1 van de exclusiviteit, maaaaarrrrr gaandeweg heb ik geleerd dat 1 date niks zegt en dus ook geen exclusiviteit verdient.

Doordat ik meerdere mensen tegelijk date zorgt dat voor mij er voor dat ik iets meer rust in mijn dates heb, omdat ik het neem zoals het komt ipv al mijn eieren in 1 mand gooien.

En nee, ik heb geen s*ks met al die mannen. Daar wacht ik tegenwoordig wel een poosje mee. Voor mij is dat ook wel een beetje een bepalend moment voor exclusiviteit in het daten.

Im the end is het het belangrijkste wat jij prettig vind. Waar jij jou grenzen stelt en waar jouw behoeftes liggen. Als jij wel vanaf date 1 gelijk exclusiviteit wilt, dan moet je dat doen. Imo legt dat er wel veel druk op, maar dat is hoe ik het zie. En weet ook dat je ten alle tijden single bent, totdat er iets anders besproken is (niet aangenomen) met je date en dat beide partijen dus vrij zijn om te doen en laten wat ze willen.

Heel verhaal zo.

TLDR, date met meerder mensen tegelijk is mijn advies.

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 08:07

Herkenbaar ik vind dat ook heel lastig.

Maar ik heb ook met iemand een hele leuke klik op de app, had er echt wat van verwacht. Gedate en ik vond hem totaal niet aantrekkelijk. Echt heel jammer app nog steeds regelmatig. Maar ik zou dus nu iet al 1 afkappen en gewoon allebei daten hoe lastig ook. Als je met 1 afgesproken hebt en het blijkt heel leuk te klikken kan je altijd nog tegen de ander zeggen dat je dat eerst wilt onderzoeken.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 09:32

Met meerder praten is niet erg. Ik heb wel meer moeite met door elkaar daten maar merk dat ik er wel makkelijk in begin te staan. Anderen doen dit ook.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 09:57

Ik hou er niet van. Vind het desperate. En hoe kun je je nou goed focussen als je meerderen date? Als ik dat een vrouw meerdere mannen date dan stop ik ermee.

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 10:05

Definieer daten. Is een eerste afspraak al "daten"?