Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 13:53

Peelie schreef:
Marocje schreef:
Wow, dat vind ik wel een hele heftige uitspraak! Gebracht als grapje of niet..

Nou... ja... hij heeft de neiging om dingen zo te zeggen en daarna te zeggen dat het een grapje is. In het begin geloofde ik hem wel, maar nu de tijd verstrijkt ga ik daar steeds meer twijfelen of hij wel integer is. Daarom heb ik hem dus wel de tijd gegeven om te laten zien dat hij het niet zo serieus bedoeld, maar de gevoel verdwijnt bij mij niet meer.

En bedankt voor de felicitatie.


Goed dat je op je gevoel vertrouwt. Dat zegt het echt alles. Of Nouja: heel erg veel.

Mijn partner is een Dominant, en kan zoiets ook tegen me zeggen. Maar dat is natuurlijk in een héle andere context.. en die toestemming is er uiteraard allang. (Maar gok dat ik dit soort dingen jou niet hoef te vertellen ;) )

pien_2010

Berichten: 43315
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 14:00

Precies Marocje dat is totaal anders. Daar hebben jullie over gepraat.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 14:15

Als je al een tijdje met iemand gaat/vertrouwd/al gesekst hebt, en je een ondeugende dynamiek hebt, dan zou een grappige 'ik ga je zo pakken' best weleens leuk. Maar ook echt alleen dan.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 14:16

Marocje. Als hij een dominant zou zijn en wij zouden in die dynamiek zitten, dan zou ik het super opwindend vinden (ik ben bekend met de dynamiek). Maar dit was echt totaal anders en hier was niks sexy of opwindend aan. Dit was echt een geval van "wtf zeg jij?!?!?".

En dit is wel het meest heftige wat hij gezegt heeft, maar er zijn ook allemaal kleine dingetjes. "Onbenulligheden" die op langere termijn toch bij elkaar opgeteld best wat gaan wegen.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 14:17

Groot gelijk, exit dan.

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 15:22

Peelie schreef:
Marocje. Als hij een dominant zou zijn en wij zouden in die dynamiek zitten, dan zou ik het super opwindend vinden (ik ben bekend met de dynamiek). Maar dit was echt totaal anders en hier was niks sexy of opwindend aan. Dit was echt een geval van "wtf zeg jij?!?!?".

En dit is wel het meest heftige wat hij gezegt heeft, maar er zijn ook allemaal kleine dingetjes. "Onbenulligheden" die op langere termijn toch bij elkaar opgeteld best wat gaan wegen.

Dit was dus precies wat ik bedoelde ;)

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 07:24

Ik vind het interessant om te lezen hier hoe ieders kijk op (online) daten is.
Het gaat bij mij echt in fases, dan weer veel op de apps, dan weer niet. Soms stoor ik me aan het feit dat alles zo vluchtig is. Vooral dat ghosten in welke vorm dan ook, zeg het gewoon als je geen interesse meer hebt.

Ik had vorige week een date waarvan ik dacht mwah, niet helemaal matchend. Duurde een week voordat hij een berichtje stuurde en uitsprak dat het geen match was. Wel fijn dat hij het heeft laten weten, dus dat heb ik terug gestuurd (plus dat ik ook geen match voelde).

Ik ben daarin misschien wel ouderwets, dat ik na een date wacht tot een man wat zegt om vervolgens te reageren. Doen jullie dat ook? En voor de mannen, is die 3-dagen regel nog een ding? :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 08:32

Als ik de match niet voel laat ik dat zelf weten, waarom op de man wachten?

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 08:41

We leven in 2024 :') ik doe dus niet aan spelletjes van de ander moet appen of minimaal zoveel uur wachten tot ik reageer. Als ik enthousiast ben laat ik het weten, maar ook als ik het niet ben

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 08:56

capopjekop schreef:
We leven in 2024 :') ik doe dus niet aan spelletjes van de ander moet appen of minimaal zoveel uur wachten tot ik reageer. Als ik enthousiast ben laat ik het weten, maar ook als ik het niet ben


Precies dat.

Alsof een man een ander wezen is.
Gewoon open en duidelijk zijn, dat wil je zelf ook. Dat gedraai schiet toch niet op.

Spekkie: jij vindt dan dat “het een week” duurde maar zelf heb je ook geen initiatief genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:17

capopjekop schreef:
We leven in 2024 :') ik doe dus niet aan spelletjes van de ander moet appen of minimaal zoveel uur wachten tot ik reageer. Als ik enthousiast ben laat ik het weten, maar ook als ik het niet ben


Exact.. :j

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 10:59

precies, hij dacht waarschijnlijk dat jij hem geghost had...
En de man denkt misschien juist dat hij het bij de vrouw laat liggen om niet opdringerig over te komen.
Dus gewoon direct uitspreken als je het niet voelt, of als je twijfelt, of als je juist wel enthousiast bent....

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:43

x_spekkie_x schreef:
En voor de mannen, is die 3-dagen regel nog een ding? :)
Nee.

Ik begrijp ook helemaal niets van de gedachte dat je na een date gaat wachten tot de ander wat zegt. Vond je het leuk en wil je die ander weer zien, zeg het! En zo niet, zeg het dan ook. De meeste moderne mannen hebben inmiddels wel een emotioneel spectrum opgebouwd dat verder gaat dan blij, boos en geil en we voelen echt dezelfde onzekerheden bij het uitblijven van een bevestiging. Ook wij willen graag gewild worden en voelen dezelfde pijn bij twijfel vanuit de ander of een afwijzing.

Het is al lang geen boys chase girls wereld meer. Volgens mij hebben we met de evolutie van het feminisme en de vervaging van klassieke en stereotype genderrollen daar ook afscheid van genomen.

pien_2010

Berichten: 43315
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 14:34

Rawr schreef:
x_spekkie_x schreef:
En voor de mannen, is die 3-dagen regel nog een ding? :)
Nee.

Ik begrijp ook helemaal niets van de gedachte dat je na een date gaat wachten tot de ander wat zegt. Vond je het leuk en wil je die ander weer zien, zeg het! En zo niet, zeg het dan ook. De meeste moderne mannen hebben inmiddels wel een emotioneel spectrum opgebouwd dat verder gaat dan blij, boos en geil en we voelen echt dezelfde onzekerheden bij het uitblijven van een bevestiging. Ook wij willen graag gewild worden en voelen dezelfde pijn bij twijfel vanuit de ander of een afwijzing.

Het is al lang geen boys chase girls wereld meer. Volgens mij hebben we met de evolutie van het feminisme en de vervaging van klassieke en stereotype genderrollen daar ook afscheid van genomen.


Jij bent mijn man!!! +:)+ +:)+

Hebben we, feministen, toch nog iets bereikt en in onze groep deden de mannen ook altijd mee. Want mannen hebben net zoveel profijt van mogen zijn wie ze zijn, zonder allerlei rolpatronen stereotypen als vrouwen.
Dus de mannen ondersteunden zeer onze acties.

Ik ben het dus helemaal met je post eens en zelfs meer. Hij doet me goed!

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:13

Rawr schreef:
Het is al lang geen boys chase girls wereld meer. Volgens mij hebben we met de evolutie van het feminisme en de vervaging van klassieke en stereotype genderrollen daar ook afscheid van genomen.

In bepaalde progressieve bubbels is het inderdaad niet meer zo. Maar ik ben bang dat de conservatievere bubbels nog steeds vrij stereotyperend zijn, helaas. Maar gelukkig is er wel een shift gaande!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:15

Los van wat anderen doen en hoe ze erin staan, je kunt toch gewoon doen wat je zelf zou willen? Ik vind het fijn als iemand gewoon open en eerlijk is naar mij, dus ben ik dat ook. Ghosten vind ik echt verschrikkelijk, ik zou dat dus ook nooit bij een ander doen :n Heeft imo geen reet met feminisme te maken, meer met fatsoen.

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 16:33

Ik heb inmiddels tinder er maar af gegooit.. nu inmiddels al 8x ineens niks meer horen nadat er van zijn kant of mijn kant werd gevraagd om een date in te plannen ben ik er wel klaar mee.. ik ga wel zien of ik iemand in real life tegen kom of niet, anders blijf ik lekker alleen.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 13:55

Breeze is echt weggegooid geld voor mij. Ik heb een keer een token gekocht en erna een bundel maar door annuleren heb ik alles terug gekregen. Een hoop gekocht maar krijg alleen mannen uit belgie, ver weg, expats en oude kerels.

Vervolgens staat mn leeftijd range best breed.

En nu dit:
Afbeelding


Blijkbaar is de spoeling hier dun.

Hoezo mn zoekgebied vergroten? Het is man en een bepaalde leeftijd en thats it. Verder zijn er geen voorkeuren.

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 15:28

@Zonnetje81
Pff.. dat is dan ook zonde van je geld. ;(

pien_2010

Berichten: 43315
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:25

Jeetje wat balen.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 10:42

Zonnetje81 schreef:
Breeze is echt weggegooid geld voor mij. Ik heb een keer een token gekocht en erna een bundel maar door annuleren heb ik alles terug gekregen. Een hoop gekocht maar krijg alleen mannen uit belgie, ver weg, expats en oude kerels.

Vervolgens staat mn leeftijd range best breed.

En nu dit:
[ [url=m/gIhNtP.png]Afbeelding[/url] ]


Blijkbaar is de spoeling hier dun.

Hoezo mn zoekgebied vergroten? Het is man en een bepaalde leeftijd en thats it. Verder zijn er geen voorkeuren.



Volgens mij kun je het geld terug krijgen. Als je naar wallet gaat kun jet laten uitbetalen en anders klantenservice even berichten.

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 13:48

Ik heb vorige woensdag voor het eerst in lange tijd weer een date gehad.
Was een collega van mijn beste vriendin, zij vond ons wel bij elkaar passen. :+
We zijn wat gaan eten, hebben er toch een goede 3 uur gezeten.
Hij is echt héél grappig, heb me 3 uur helemaal kapot gelachen. Alleen was er echt geen fysieke aantrekkingskracht of iets van spanning. Het voelde echt gewoon als een goede vriend.
Ook is er een groot verschil in kinderwens zijn we later achter gekomen, dus dat zal er geen worden.
Maar het was toch wel fijn om nog eens buiten te zijn gekomen!

Ook stuur ik al eventjes met iemand van Tinder. Hij vraagt alleen maar niet om af te spreken, dus misschien moet ik eens uit mijn comfortzone komen... :')

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 17:22

Een vriend van mij zal nooit een vrouw vragen om af te spreken. Dus gewoon voorstellen.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 18:25

Zonnetje81 schreef:
Een vriend van mij zal nooit een vrouw vragen om af te spreken. Dus gewoon voorstellen.


Uit verlegenheid of een andere reden?

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 18:44

Bambi1995 schreef:
Zonnetje81 schreef:
Een vriend van mij zal nooit een vrouw vragen om af te spreken. Dus gewoon voorstellen.


Uit verlegenheid of een andere reden?


Bewust dat laat hij bij de vrouw. Veel vrouwen haken af als ze die druk voelen. Hij begint niet over telefoonnummers uitwisselen of afspreken en niet over seks. Als ze het er zelf op aansturen dan wel uiteraard.