Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30658
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 19:55

Daar is het topic ook voor, lekker meegenieten van elkaars date ervaringen.

Maar ik zou er ook wel lovebombvibes van krijgen. Ik houd er sowieso niet van als iemand in het begin al zo bezig is met dure dingen kopen en regelen. Zoiets is leuk als je langer bij elkaar bent en er is een speciale gebeurtenis die je samen wil vieren. Want de mens zit ook wel een beetje zo in elkaar dat je de volgende keer nog wat grootser wil doen. Ik zou me dan afvragen wat voor kermis er geregeld word voor een verjaardag of jubileum.

Huisje laten zien vind ik dan wel weer leuk. Hij zal er vast trots op zijn en dan is dat heel leuk om je date een inzicht van je leven te geven

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:07

Mja, ik zou zoiets ook kunnen doen, en ook veel te vroeg. Totaal hotel de botel zijn en dan dus dit soort way too much dingen doen...

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:42

Anderzijds ik zou wel blij zijn met een man die open en bloot en niet geheimzinnig is........die moeite doet..........dus ach ik kan dan wel zeggen krijg er de kriebels van maar goed ik doe het niet beter..... :+

F_Orumster

Berichten: 15322
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:54

Het kan ook gewoon zijn dat hij heel veel zin heeft in een leuke relatie met een leuk iemand, en er wat enthousiast induikt

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:48

Mij zou het niet meteen afschrikken. Het kan ook zijn dat je nu iemand hebt getroffen die echt luistert naar wat jij leuk en belangrijk vindt en vanaf het eerste moment daar wat mee doet.
Zolang het niet doorslaat vind ik het wel leuk klinken.

robinxfellow

Berichten: 809
Geregistreerd: 11-05-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 22:28

Ik ben weer een beetje aan het swipen gegaan, maar het resultaat valt tegen.. Bij Bumble ben ik na 10x rechts swipen al door m'n likes heen en Tinder werkt ook niet echt mee, weinig reacties op berichten.. Ik merk wel dat ik eindelijk na een half jaar het gevoel heb dat ik echt doorkan met m'n (date)leven en over m'n ex heen ben dus dat geeft wel een fijn, relaxed gevoel. Hopelijk komt er snel weer een leuke vent op m'n pad. :Y)

pien_2010

Berichten: 43364
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 23:10

Wordt je zo gegund Robin!

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 08:03

Hoe ervaren jullie Breeze?

Ik heb een Breeze date gehad, maar vind het toch wel een gemis dat je vooraf niet kunt chatten. Daarmee heb je normaal toch een eerste selectie. En ik vind het jammer dat er niet in alle grote plaatsen een date optie is (of een optie voor walk&talk in het algemeen overal).

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 12:01

Ik vind de voorstellen niet passend en de matches zeggen vaak af.

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 12:45

Veel mogelijke matches zitten best wel ver weg, dus dan maak ik de match bij voorbaad al niet. Ik vind het jammer dat je maar in een paar grote steden kan daten en van waar ik woon ben je rustig minimaal 45 minuten onderweg.

Dates zeggen idd vaak af. Tot op heden heb ik nog nooit een vervolg date gehad, na een eerste breeze date. Maar ik heb per saldo ook veel minder date met breeze dan welke andere datingapp ook. Dus of de "succes rate" nou echt lager ligt?!?

Op zich vind ik de Breeze dates in de basis wel een stuk leuker, juist omdat je over dingen kan kletsen waar je het niet over hebt gehad via de app!

Suzanne F.

Berichten: 49243
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 12:47

Gefeliciteerd Zonnetje! *\o/*

pien_2010

Berichten: 43364
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 13:15

Suzanne F. schreef:
Gefeliciteerd Zonnetje! *\o/*
:)F

Chita

Berichten: 670
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 20:49

Ik heb laatst een date gehad, nu aan het kijken voor een 2e date. Iemand ideeën wat te doen . Ben echt inspiratieloos...

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 22:14

Ik kom nooit verder dan poolen uiteten drankje doen….

Happy_Hippie

Berichten: 881
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 03:16

Chita schreef:
Ik heb laatst een date gehad, nu aan het kijken voor een 2e date. Iemand ideeën wat te doen . Ben echt inspiratieloos...


Licht eraan waar de interesses liggen

- lunchen/ uit eten
- wandelen
- poolen
- karten
- spelletjes
- bioscoop (misschien nog wat snel voor 2e date)
- bowlen
- stad bezoeken
- museum

Met mijn vorige relatie in de "date" periode deden we heel veel wandelen met de honden en naar het strand daar gewoon zitten beetje kletsen soort picknicken.
We hadden beide weinig geld om echt dingen te doen die geld kosten dus dan maar zulke dingen :j

Verder zullen er vast wel nog dingen op internet staan :P

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 09:22

Ik heb gisteren een 4e date met de "wijnman" gehad. Komt hij aan met een grote bos rode rozen. Het was wel gezellig gisteren. Hij heeft aan het einde van de dag even de honden ontmoet, die hadden hem duidelijk goedgekeurd en hij heeft zonder twijfel een hart voor (iig) honden.

Ik blijf hem wel een beetje lastig te peilen vinden. Niet in zijn acties, want die spreken boekdelen, maar wel in zijn persoonlijke wensen. Hij lijkt altijd maar met de wind mee te waaien, al zegt hij van niet.

Ik weet het niet zo goed. :o? Maar er gaat wel nog een 5e date komen. Binnenkort met koningsdag.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 21-04-24 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 49243
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 09:26

Peelie schreef:
Ik heb gisteren een 4e date met de "wijnman" gehad. Komt hij aan met een grote bos rode rozen. Het was wel gezellig gisteren. Hij heeft aan het einde van de dag even de honden ontmoet, die hadden hem duidelijk goedgekeurd en hij heeft zonder twijfel een hart voor (iig) honden.

Ik blijf hem wel een beetje lastig te pijlen vinden. Niet in zijn acties, want die spreken boekdelen, maar wel in zijn persoonlijke wensen. Hij lijkt altijd maar met de wind mee te waaien, al zegt hij van niet.

Ik weet het niet zo goed. :o? Maar er gaat wel nog een 5e date komen. Binnenkort met koningsdag.


Peilen. I.p.v. pijlen.

Heeft hij wel ergens een duidelijke mening over? Of vindt hij alles leuk wat jij ook leuk vindt?

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 09:34

*typotje. 8)7

Hij heeft een duidelijke mening over zijn kinderen. Wat hartstikke eerbiedig is natuurlijk, maar het zegt niet zo veel over hem.

Als hij vraagt wat voor doelen en wensen ik heb, dan gaat hij daar in mee en dan vraag ik aan hem wat hij op die gebieden zou willen. Dan is het antwoord (even heel kort door de bocht) dat hij het mij gunt mee te maken en dat voor mij te willen doen.

Zijn levensdoel lijkt haast het bedienen van andere mensen. Hij is jaren en jaren lang mantelzorger voor zijn grootouders geweest en het lijkt er tot nu toe op dat hij bijna alles aan de kant zet voor een ander.

Daarom krijg ik ook niet echt hoogte van hem. Hij benoemde gisteren ook heel terecht dat hij mij beter kende dan ik hem, omdat ik redelijk uitgesproken ben in mijn wensen, doelen, dromen, enz.. bij hem komt er gewoon niet zo veel uit, behalve wat hij voor mij kan en wilt doen.

Hij heeft het ook regelmatig over mensen accepteren zoals ze zijn, mensen verandere niet voor een ander alleen voor zichzelf. Je moet werken aan een relatie. En als ik dan aangeeft dat, ja je kan, mag en in sommige gevallen, moet iemand accepteren zoals ze zijn. Dat wilt niet zeggen dat jij jou eigen wensen en grenzen hebt en dus alles maar moet slikken.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 21-04-24 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 49243
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 09:37

Hm oh jeetje. Ik zou het daar eigenlijk best van op mijn heupen krijgen denk ik.
Als het echt zo’n zorger is.
Maar vind je hem ook aantrekkelijk of is hij alleen maar lief en zorgzaam?

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 09:41

Daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit. Normaal gesproken val ik op mannen die wat strakkere scherpere features in hun gezicht hebben. Deze man heeft dat niet. Hij heeft zachte ronde wangen, een bolle dopneus, zachte ronde ogen. Hij ziet er sympathiek uit. Dat is wat ik van hem vind, niet perse echt super aantrekkelijk. Absoluut niet lelijk, maar gewoon niet waar ik normaal gesproken op val.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 10:19

Ik denk dat het een no go is. Alleen al zoals je hem omschrijft. Er moet meer zijn dan alleen attent en iemand willen pleasen.

Suzanne F.

Berichten: 49243
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 10:20

Ik denk ook niet dat dit hem is eigenlijk. Puur afgaand op hoe je over hem praat. Hij klinkt als een pleasende kabouter plop.

pien_2010

Berichten: 43364
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:09

Vaak is het zo dat fijne goed mannen geen spannende mannen zijn maar waar je wel een fijn en leuk leven mee kan opbouwen.
Wellicht hoort dat bij hem? Ik zou het een kans geven.

MarjanB

Berichten: 16460
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:13

pien_2010 schreef:
Vaak is het zo dat fijne goed mannen geen spannende mannen zijn maar waar je wel een fijn en leuk leven mee kan opbouwen.
Wellicht hoort dat bij hem? Ik zou het een kans geven.


Nou dat de knappe eikels heb je vaak niet alleen :')

En t is gewoon nooit goed.. het is altijd werken in een relatie. Van twee kanten, veranderen doet bijna niemand dus als er iets is waarin je in het begin niet mee kan leven dan kan je dat ook niet in het einde

Suzanne F.

Berichten: 49243
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:17

Klopt, die knappe eikels die je alle hoeken van de slaapkamer laten zien heb je vaak niks aan in een relatie. Maar goed, je wilt het ook niet heel je leven op een kabouter plop doen toch?