[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:42

Jeej, het volgende deel al weer *\o/*

Century schreef:
Ik merk dat ik bij het ouder worden af en toe wel wat twijfel voel. Meer de 'fear of missing out' dan dat ik echt rammelende eierstokken voel.
Herkent iemand dat?


Ja heel soms. Maar meestal trekt het ook snel weer weg.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:44

maaikemuis schreef:
@Forumster, dat weet ik nog zo goed! En dan heb je dus vrouwen met klapperende eierstokken, maar onderschat sommige mannen niet. Die kunnen ook enorm tintelende teelballen hebben. En dan zijn die kinderen er en dan zijn het de mannen die vinden dat (vooral vrouwen) iedereen hun kinderen leuk en lief moet vinden. Ik heb zo’n broertje…. Het is de kinderen voor en na, niets kan nog, alles draait om de kinderen inclusief de agenda’s van alles en iedereen (dus ook die van mij).

En het ergste is dat ik dus moet bekennen dat ik de kinderen van mijn broertje echt niet leuk vind. De ene is een ontzettende zeur en de andere is karakterloos :roll: .

Na de laatste kerst heb ik mijn vader alvast op de hoogte gesteld dat ik kerst niet meer met de hele familie vier.

Ja, jij was een van de mensen die me voor mij bevestiging gaven dat een gebrek aan kinderwens gewoon mag bestaan :D (inmiddels blijk ik meer gelijkgestemden om me heen te hebben)
En inderdaad bestaan klapperen de zaadleiders ook zeg. Geen kinderwagen konden we voorbij en wee je gebeente wanneer ik er geen aandacht voor had.

Anyway, ik kruip dichter naar de 40 maar dat maakt me totaal niet zenuwachtig. Heerlijk!

Sintara schreef:
Heel soms voel ik me wel een beetje een weirdo. Maar het merendeel van de tijd ben ik daar helemaal ok mee :D

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik redelijk bang was altijd alleen te blijven/achter te blijven en dat is ook weer gezakt. Met het idee - dat zien we tegen die tijd wel :j

Ik ben inmiddels trots een weirdo te zijn. Toen ik een ruitjeshuis kocht heb ik weleens gesprekken gehad met mensen op de buurt die je peilend aankijken wanneer je zegt dat je lekker alleen woont. Ik laat ze lekker vertwijfeld kijken, ik vind dat wel grappig.

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:49

Ik lees weer gezellig mee, dit topic is geweldig :Y)

Hier dus ook geen kinderwens, ik vind kinderen verschrikkelijk. Helaas wel veel (kleine) exemplaren in mijn omgeving die ik voor zover mogelijk ontwijk. Mijn vriend vindt ze oké bij een ander maar is blij als ze weer weg zijn :j

Als kind vond ik poppen al gruwelijk, ik speelde geen moedertje, en er bestaan foto's van mij als 9-jarige met een nichtje als baby op schoot waar ik met een vies gezicht naar kijk. Het is er door de jaren heen niet beter op geworden :')

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:04

ik kom jullie stiekem bekeren

Qimm

Berichten: 15181
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:05

Heb je ook foldertjes. De verwachttoren ofzo?

Siers83

Berichten: 7370
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:12

Century schreef:
Ik merk dat ik bij het ouder worden af en toe wel wat twijfel voel. Meer de 'fear of missing out' dan dat ik echt rammelende eierstokken voel.
Herkent iemand dat?

Ik herken het heel goed. Toch een stukje nieuwsgierigheid naar hoe een kind van ons eruit zou zien. Maar aan de andere kant, ik heb een vrij leven. Ik kan doen wat ik wil en hoef geen rekening te houden met een kind. En als ik er een hoor janken, gaan mijn haren overeind staan en krijg ik moordneigingen. Dus nee, er komt geen kind

Roosch

Berichten: 36685
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:15

Oh gets nee doe niet zo stom. Moet er niet aan denken hoe een kind van mij uit zou zien. Nee. Gewoon nee. Brrr. Gatver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:19

Siersma schreef:
Century schreef:
Ik merk dat ik bij het ouder worden af en toe wel wat twijfel voel. Meer de 'fear of missing out' dan dat ik echt rammelende eierstokken voel.
Herkent iemand dat?

Ik herken het heel goed. Toch een stukje nieuwsgierigheid naar hoe een kind van ons eruit zou zien. Maar aan de andere kant, ik heb een vrij leven. Ik kan doen wat ik wil en hoef geen rekening te houden met een kind. En als ik er een hoor janken, gaan mijn haren overeind staan en krijg ik moordneigingen. Dus nee, er komt geen kind
Dat laatste herken ik wel, ja. _O- Dat zei ik vandaag toevallig nog tegen een vriendin: waar bij andere mensen een soort verzorgingsgen wordt geactiveerd als ze kinderen horen janken, ben ik eerder geneigd om ze gewoon met hun hoofd onder water te duwen en ze daar een tijdje te houden, wát een rotgeluid. :=

De kinderFOMO heb ik dan weer helemaal niet. :))

Vjestagirl

Berichten: 26661
Geregistreerd: 11-08-06

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:21

Haha ik zeg altijd als we ergens zijn waar er een koter jankt (welke leeftijd dan ook): "ik ben zo blij dat ik niet iets heb wat dat geluid maakt" XD

Luxorvalkje
Berichten: 1942
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:24

Vrienden van mij hebben een rustig kind. Lekker nuchtere ouders ook.
Zo’n uitzondering die wel even bij mij op schoot mag. Kind doet zijn best met zijn dansmat en gitaar (een klein formaat echte, dus het geluid viel alles mee). Maar wáárom vindt iemand van de visite het een goed idee om dat kind een klein setje metalen pannen te geven?

criollo_yess

Berichten: 1082
Geregistreerd: 11-11-12

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:25

Ook hier nooit echt kinderwens gehad. Was ook heel blij toen mijn oudste zus aan kinderen begon. Dat heeft geresulteerd in een meisje en een jongetje. Van elke soort 1 dus. Voelde ik me ook niet zo "schuldig" meer naar mijn ouders die best heel graag opa en oma wilden worden. Wel 10 jaar een relatie gehad met een man met zoon in de leeftijd van 5 - 15 jaar, die ook een aantal jaar bij ons in woonde. Dat heeft mijn geen-kinderwens aardig gesterkt.

Daarna tot op heden een relatie met een man met 3 kinderen die allemaal al het huis uit zijn. Jongvolwassenen dus, wel heel anders dan kinderen. En nu ga ik komende zomer oma worden via de zoon van mijn partner. Voor zijn zoon en vriendin vind ik het hartstikke leuk. Ben voor mezelf heel benieuwd wat ik ga vinden van mijn toekomstige kleinkind.......

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:30

littleroosie schreef:
Wow nooit geweten dat hier een topic voor is, ik doe graag mee. Al m'n vriendinnen hebben kleine kinderen en dat vind ik soms best jammer. Ik ben nog steeds van in de late uurtjes stappen en gekke dingen doen, mis daar soms wel eens een vriendin bij (nu doe ik deze dingen met m'n vriend en dat is natuurlijk ook hartstikke leuk, maar met een vriendin is dat toch anders).


Hier nog 1 _O-
Wat ben ik blij met dit topic.
Ik voeg mij graag bij jullie allen :j _O-

Op het werk vraag ik wel eens op iemand een shotgun of iets dergelijks heeft
als ik er weer 1 door de hele winkel heen hoor :+
Gelukkig heb ik een mede collega die hier precies hetzelfde over denkt *\%/*
Maar andere kunnen soms wel even geshockt reageren als ze het nog niet wisten :+

Sintara

Berichten: 7428
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:42

Mkango schreef:
Dat laatste herken ik wel, ja. _O- Dat zei ik vandaag toevallig nog tegen een vriendin: waar bij andere mensen een soort verzorgingsgen wordt geactiveerd als ze kinderen horen janken, ben ik eerder geneigd om ze gewoon met hun hoofd onder water te duwen en ze daar een tijdje te houden, wát een rotgeluid. :=

Dat heb ik ook inderdaad. Ik was laatst bij een vriend met pasgeboren baby op bezoek. Baby was bloedchagrijnig, lelijk en had blijkbaar last van z'n darmen. Dus gehuil, poep en keiharde ruften de hele tijd %) toen ik wegreed was ik heel trots op mezelf dat ik niks negatiefs had gezegd over het hele gedoe en toen dacht ik owjaa... Ergens had ik hem misschien ook vast moeten houden? :=
Maarja een tijdje later was ik er weer, baby was nog precies hetzelfde en ik kon me er echt niet toe zetten hoor. Gelukkig denk ik niet dat die vriend ermee zit

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:50

Mijn vriend en ik willen absoluut geen kinderen maar hebben toch een uitzondering gemaakt. Hij is nu 3,5 echt het liefste kind wat je je ooit zou kunnen bedenken... Oja hij weegt ook +/- 500kg, is zeker 1.60m, eet 10 tot 13 kilo hooi per dag en staat in een prachtige wei met heel veel vriendjes en vriendinnetjes. :Y)

Zeker een topic voor mij! Door verschillende hormoon problemen kan ik niet op de natuurlijke manier kinderen krijgen en als mensen ons vragen of we dat erg vinden dan zijn ze altijd verbaasd als het antwoord is; "Nee helemaal niet". Jaja we zijn nog jong etc. en je kunt altijd van gedachte veranderen blablala, pff maar stiekem weten we dat het er echt niet in gaat zitten. We zijn heel graag oom en tante maar we moeten er niet aan denken om er zelf een te hebben rondlopen. Ik ben altijd de leukste tante tot het huilen is geblazen, dan mag je weer naar mama/papa toe!

Klapperende eierstokken heb ik nog nooit gehad maar ik zou wel heel graag later nog een merrie willen hebben waar we een veulentje meer zouden kunnen fokken. Want van baby paardjes krijg ik wel echt kriebels in mijn buik. Afgelopen jaar was ik aanwezig bij de geboorte van een veulen en ik dacht echt ja, dat is echt wat voor mij!

Sintara

Berichten: 7428
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:52

Jaaa veulentjes <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41706
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:53

Jaaaa, baby diertjes <3.

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:55

Met de mijne ga ik sowieso ook fokken, ja. :)) Eén omdat ik dat wél leuk vind, twee omdat het zonde zou zijn om het niet te doen. :+

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:58

Mkango schreef:
Met de mijne ga ik sowieso ook fokken, ja. :)) Eén omdat ik dat wél leuk vind, twee omdat het zonde zou zijn om het niet te doen. :+


Hahaha geweldig.

Ik geniet zo mee van alle veulen volgtopics hier op bokt. Zeker als er kans is op speciale kleuren of stippen. Bij mensen is het gelijk zo onethisch om te gokken of het zwart, wit, bruin, jongen of meisje wordt.

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:02

Stippels. <3 Ik vrees dat daar bij mij 0 kans op is (tenzij ik over een paar jaar toch die fjord koop en kruis met een noriker :+ ). :+
Gokken of het een jongen of een meisje wordt is toch vrij gebruikelijk? Niet dat ik eraan meedoe, maar dat hoor ik mensen wel vrij regelmatig doen, meestal op basis van allerlei rare "oma's wijsheden." :')

Sintara

Berichten: 7428
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:03

Als ik ooit ga fokken met mel zet ik er waarschijnlijk iets anders dan een ev op en dan haat mkango mij voor altijd <<) }:)

c_alsemgeest

Berichten: 20690
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:05

Welkom nieuwe kindvrije clubleden...


Zelf had ik van de week trouwens ook nog iets grappigs:

Op een crematie, veel mensen die ik al lang niet heb gezien.

"En wanneer beginnen jullie aan een kleine?"
"Nooit"
"Oh nou dat komt vanzelf wel"
"Mag hopen van niet, mijn sterilisatie was vrij duur"

:')

Sintara

Berichten: 7428
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:05

Oh heerlijk, wat zeiden ze daarop?

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:11

c_alsemgeest schreef:
Welkom nieuwe kindvrije clubleden...


Zelf had ik van de week trouwens ook nog iets grappigs:

Op een crematie, veel mensen die ik al lang niet heb gezien.

"En wanneer beginnen jullie aan een kleine?"
"Nooit"
"Oh nou dat komt vanzelf wel"
"Mag hopen van niet, mijn sterilisatie was vrij duur"

:')


Oeh wat een gênante vraag op een crematie...

Ik wordt al panisch als ik denk dat we over een paar jaar willen trouwen en dat je dan de hele dag die vraag moet beantwoorden. :+
En dan gaat het bij mij ook nog zo:

Dus wanneer komt een kleine.
Niet.
Ah over een paar jaar dan...
Nee dat gaat niet.
Oh wat erg voor je.
Nee niet echt.

Leuke sfeer wordt dat op m'n eigen bruiloft notabene -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41706
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:12

Wij krijgen die vragen bijna niet meer, gelukkig :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:12

Sintara schreef:
Als ik ooit ga fokken met mel zet ik er waarschijnlijk iets anders dan een ev op en dan haat mkango mij voor altijd <<) }:)
Haha, o, nee hoor. Ik overweeg om voor mezelf een Anglo-Luso te fokken tzt - eerst wat veulens voor de sport en dan voor mezelf een rijpaard. :D

c_alsemgeest schreef:
Welkom nieuwe kindvrije clubleden...


Zelf had ik van de week trouwens ook nog iets grappigs:

Op een crematie, veel mensen die ik al lang niet heb gezien.

"En wanneer beginnen jullie aan een kleine?"
"Nooit"
"Oh nou dat komt vanzelf wel"
"Mag hopen van niet, mijn sterilisatie was vrij duur"

:')

Hahahahaha, held! :')