Gewonde man op de galerij...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emeandor

Gewonde man op de galerij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 17:42

Mijn vriend en ik kwamen vandaag thuis van de supermarkt en kwamen op onze galerij een man tegen. Hij had een behoorlijk bloedende wond op zijn wenkbrauw en een bloedneus. Hij praatte engels, maar was absoluut niet duidelijk te verstaan, hij zei ook erg weinig en op vragen reageerde hij amper. We hebben hem binnen gehaald (risico?) en hij wilde een taxi hebben. Ook gelijk even een gaasje voor zijn wenkbrauw. Echt stom want ik heb verdorie een EHBO-cursus gedaan (ook al is dit een tijdje geleden) en ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Die man was duizelig en draaierig en volgens mij wist hij het allemaal niet zo goed meer. Uiteindelijk excuseerde hij zich en zei: I don't want to bother you en toen liep hij al wankelend weg.
Wij wisten het toen ook niet meer en hebben hem maar laten gaan. Ik heb net de politie opgebeld, dacht niet dat ze er wat aan zouden doen, maar dan had ik het in ieder geval gemeld. Ik gaf al mijn informatie en waar hij naartoe wilde lopen (en die afstand zou hij niet redden) en ze stuurden er een auto langs om te kijken op de route of ze hem zagen. Vond ik toch wel netjes.

Vond het wel een hele ervaring hoor, dat je zó suf kan reageren in zo'n situatie. Vraag me nu wel af wat er van die man is gekomen.
Nou, ben blij dat ik het even kwijt ben.
Groetjes

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:10

Oeh wat eng. Tja je kunt zo zoveel geleerd hebben wanneer je iets moet doen in een bepaalde situatie, nog kun je anders reageren. Dat gebeurd dus bij de meeste mensen.
Misschien dat je de politie nog een keer kunt bellen met de vraag of ze al iets weten?

- Offline -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie