Jippiej 22 maart word ik geopereerd !!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:35

Allereerst veel sterkte gewenst! Je zal je vast geweldig voelen als ze helemaal zijn zoals het hoort.

Bij mij is het andersom. Dit jaar ga ik een vergoting laten doen. Ik weet precies wat je bedoeld dat je zegt dat ze niet bij je lichaam passen. Ik heb een a cup en maat 38. Het past totaal niet bij mijn lichaam dus dit jaar worden ze vergroot naar een C. Lachen
Helaas moet ik dat idd zelf betalen, maar ik heb het er voor over.

Ik weet niet hoe het bij een verkleining zit maar ik mag dan 2 weken niet werken, en 6 weken niets zwaars doen. ( niet paardrijden...Verdrietig )
Maar goed, het is voor een goed doel he? Knipoog

Heel veel succes gewenst! OK dan!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:42

Verkleining is een veel zwaardere operatie dan een vergroting, bij een vergroting heb je maar een klein sneetje onder je borst en bij een verkleining lopen ze bijna tot onder je oksel door, een litteken rond je tepel (die eraf is geweest) en een van de tepel naar beneden.

Ik ging na 2 weken wel weer naar school, maar als ik dan uit school kwam moest ik echt even een paar uurtjes slapen. Ligt denk ook aan wat de narcose voor effect op je lichaam heeft, de een heeft er meer last van dan de ander.