Uitkering stopt, en dan?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:10

stef schreef:
Een jaar in de ww? Hoe krijg je dat voor elkaar? Tegenwoordig krijg je toch zowiezo maar een half jaar?
Ik heb trouwens in fabrieken gewerkt, heb 2 weken (was 1 order waar ze even iemand voor nodig hadden) 8 uur op een dag stickertjes zitten plakken... Leuk werk? Neuh, maar de radio op een leuke zender en dan kom je de dag ook wel door

je krijgt ww naarmate je hebt gewerkt. dat is dus per persoon verschillend


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:12

runningkawa schreef:
ik had www.werk.nl ingetypt.

Leek me dat dat wel bestond. Bloos
Dus als je serieus zoekt zijn er vast meer sites.
Maar daar heb ik me idd nooit mee bezig gehouden.

Ik ben ondertussen ook een paar keer van baan veranders, bv doordat een bedrijf helemaal stopte, toch had ik meteen werk.
En dat ondanks ik niet gezond ben en dat ze dat op het werk voor aanvang al wisten.
Toch was de druk om mensen te krijgen ze groot dat ze het wilde proberen.
raar toch hè, als je dan om je heen steeds hoort er is geen werk en ze een ME-er toch aannemen?


Ja dat is de site van het CWI daar staat mijn CV ook op, ik dacht misschien heb jij nog wat nieuws ondekt!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:14

teriema schreef:

En nu werk je bij het CWI en geef je sollicitatie workshops Knipoog



Nee hoor, niet eens, maar als daar behoefte aan is kan dat natuurlijk altijd geregeld worden Knipoog

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:22

Melody, heb nog ff gekeken voor je :

Voor een Chinees - Japans restaurant te Borne zijn wij op zoek naar een medewerker voor de bediening in het restaurant. Er zijn zowel fulltime als parttime mogelijkheden.

Halfjaarcontract, uren in overleg.
Opleiding is niet het belangrijkste, aan ervaring wordt zeer veel waarde gehecht. Men dient daarnaast affiniteit met de Chinees - Japanse keuken te hebben.

En ;

U draagt zorg voor het klaarzetten van het ontbijtbuffet, het opdekken van het restaurant en verricht lichte serveer werkzaamheden. Uiteraard is een gastvriendelijke instelling een vereiste. U dient vooral zelfstandig te kunnen werken.

duur dienstverband van april tot november.
Ervaring is belangrijker dan opleiding. Zelfstandig kunnen werken is vereist.

En ;

Voor een wegrestaurant in de gemeente Eibergen zoeken wij met spoed een serveerster voor het serveren van dranken en plate-service maaltijden en het afruimen en dekken van tafels.

In eerste instantie wordt een jaarcontract aangeboden.
U heeft een opleiding VMBO-Horeca, bent klantvriendelijk en. representatief. De voorkeur gaat uit naar jonge kandidaten met enige Horeca-ervaring. Geschikte kandidaten wonen in Eibergen en Groenlo of binnen een straal van 10 km.


Nouja.was zomaar eens aan het kijken.
Weet niet wat je wil/kunt ed.
Maar op www.werk.nl staan toch wel veel vacature's .

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Melody21

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:53

Dank je, ik had op die vacature van dat wegrestaurant al gereageerd en nog niets gehoord maar ik bel ze na het weekend of ze al wat meer weten.

Niets hoeft, alleen paarden. ~loesje~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Andreeaa, Besje, boyca, Charaz, ComscoreBot, Dax, Dees, DotBot, evelien1000, goesju, Googlebot, inge_romeo, katinker, Letje01, Marleen_L, Mo_86, roxiie, Solleke_Noah, Thami, Theseus, Vuri, YandexBot en 76 bezoekers