Politie denken dat ze alles kunnen maken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:14

En ik ben ook liever een burgertrutje. En wat nou als je vriend straks van dat voorwaardelijk af is?? Dan gaat ie weer gewoon lekker zijn gang??
Ik snap echt niet dat jou ouders je gedrag goed keuren. Gebrek in de opvoeding als je het mij vraagt.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:23

Breezer"]
Asociaal kind he, nou misschien met uiterlijk met kettingen enzo, waarvan de politie ook meteen denk dat ze zijn gejat of dat je dealt terwijl je ze voor een aardig prijsje van het kamp kan halen maar goed.
[/quote]
En die kettingen zijn geproduceerd in dat kamp? Of voor een zacht prijsje in grote partijen ingekocht zeker? Yeah right. Dat klinkt allemaal lekker legaal in de oren hoor.

[quote="Breezer schreef:
Veder ben ik heel sociaal, vriendelijk behulpzaam.
Misschien ben jij wel een burgelijk tr*tje, dat kan ik natuurlijk ook zeggen.


Idd, heel sociaal en vriendelijk, afgaande op jouw reacties hier Scheve mond

Denk je nou werkelijk dat je zelf geen enkele schuld hebt aan de manier waarop mensen (politie, bokt, anderen) op jou reageren? Het is toch niet gek dat we hier een vooroordeel alleen maar bevestigd zien worden?

Haal alstublieft dat bord voor je hoofd weg, neem je verantwoordelijkheden en laat dit soort topics voortaan achterwege...
Laatst bijgewerkt door Yokie op 25-02-04 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:24

Je kan nu best aardig en netjes zijn, maar wat je ooit vroeger gedaan hebt heeft je al veranderd en je voorgoed een beeld gegeven aan de maatschappij. Als je daarover toenertijd had nagedacht, was het misschien allemaal nooit gebeurd, en had jij nu ook geen problemen gehad!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:33

Ja maar hoe lang is ze al veranderd?? Volgens mij komt het alleen maar omdat haar vriend ook niks meer doet!!

Ik denk idd dat je een grote plaat voor je kop hebt.
Volgens mij is het bij jullievrienden groep niet zo dat jullie elkaar aardig vinden, maar alleen maar wat jullie al allemaal hebben uitgespookt!! Triest hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:45

Heb jij geen ouders die je eens flik toespreken of je een knal voor je kanis verkopen??
Als je mijn kind was geweest had je een probleem!! Maar een goed opgevoed kind haalt dit soort ellende niet uit.

En die kettingen? Waar denk je dat die vandaan komen??? De politie heeft gelijk dat ze je wantrouwen!!!

Bah wat een ontzettend nare meid ben jij.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 14:53

Mijn ouders keuren het heus niet goed hoor, krijg ook wel eens op me kop.
Waardoor ik rustig ben geworden vast niet door me vriend want die kende ik toen nog niet.
Waar die kettingen vandaan komen, heel toevallig maken ze die zelf jah op het kamp waar wij komen.
Er word vast ook wel wat illegaal ingekocht, tja daar kan ik ook veder niets aan doen, ik koop daar goud meer niet.
En kampers zijn niet zo asociaal als dat de meeste denken, want jah veel van mijn vrienden komen van het kamp, maar heel toevallig zijn dat de meest gastvrije mensen die ik ken!!!!
Ik een nare meid in jou ogen misschien, ieder zo zijn eigen soort he..... want zo naar ben ik niet, krijg vaak zat van nieuwe mensen te horen van familie van me vriend die ik nog nooit gezien heb dat ik zo'n lief en spontaan meisje ben.... en die weten toevallig ook alles.... dus jah tis wat je dr zelf van maakt he...

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:59

Breezer schreef:
Er word vast ook wel wat illegaal ingekocht, tja daar kan ik ook veder niets aan doen, ik koop daar goud meer niet.


'Helen' heet zoiets en is strafbaar. Bord voor de kop hebben, heet het ook wel in de volksmond.

Voor de goede orde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:59

Ja en jij geloofd dat die kampers het zelf maken?? Zelf jatten zul je bedoelen.

Sorry maar zoals jij je hier gedraagd vind ik je een nare meid.
En als ik je ouders was, had ik je meer dan `op je kop´ gegeven.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:01

Ja maar ja die zijn misschien wel gewend, die denken misschien wel ja zo gaat het leven.
Maar bij normale mensen gaat het leven niet zo en die kopen ook geen illegale dingen. Moet er niet aan denken. Zou niet eens weten hoe ik hte aan mijn ouders moet vertellen, als ik zoiets heb gekocht, ik zou direct een draai om mijn oren krijgen en naar mijn kamer kunnen verkassen om eens goed na te gaan denken.
En dan mag ik wel 21 zijn, maar mijn ouders willen graag dat ik goed terecht kom en goed in de maatschappij kom te staan met een goede baan en veel goede mensen om mij heen.
En dat is bij jou niet het geval, jij zult denkik nooit goede mensen om je heen krijgen. En mensen die zelf kettingen maken van goud?? Laat me niet lachen meisje. Oh je bent zo naief, misschien moet je een keer echt op je bek gaan om de echte waarde van het leven in te zien.
Ik ben gewoon bang dta jij echt de verkeerde kant uit gaat met al die vrienden van je.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:08

Ik heb laatst een incidentje met de politie gehad tijdens een alcoholcontrole, ze waren in eerste instantie echt niet zo aardig en beleefd tegen mij en ook verre van klantvriendelijk, maar ik heb m'n brutale bek dicht gehouden Lips are sealed en gewoon netjes meegewerkt, dat kan ik jou ook aanraden...
Toen later bleek dat ze mij inderdaad niet moesten hebben draaiden ze als een blad aan een boom om en werd ik door een vriendelijke agent naar huis gebracht, met excuses voor het ongemak. Zo kan het ook... Het geeft toch te denken dat het bij jou blijkbaar anders gaat...

De douane, dat zijn botte horken vergeleken met de politie, tenminste de mannen die ik heb meegemaakt, zullen ook best geschikte lui tussen zitten hoor. Die doen natuurlijk ook gewoon hun werk, maar je kunt toch ook normaal vragen of je m'n dieseltank mag controleren Verward Ik werk heus wel mee hoor.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:08

Breezer schreef:
Er word vast ook wel wat illegaal ingekocht, tja daar kan ik ook veder niets aan doen, ik koop daar goud meer niet.
En kampers zijn niet zo asociaal als dat de meeste denken, want jah veel van mijn vrienden komen van het kamp, maar heel toevallig zijn dat de meest gastvrije mensen die ik ken!!!!


Uhuh, zelf maken, geloof je het zelf Rolleyes >;)
Ze zijn gastvrij, maar ook zo gastvrij om bij andere mensen dingen te jatten. Nee, voor mij geen mensen van het kamp (en zeg niet dat ik er niks van weet, mij ex had ook familie op het kamp. En het was dan ook snel over tussen ons toen ik daar achter kwam Haha! )

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 15:13

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:
Er word vast ook wel wat illegaal ingekocht, tja daar kan ik ook veder niets aan doen, ik koop daar goud meer niet.
En kampers zijn niet zo asociaal als dat de meeste denken, want jah veel van mijn vrienden komen van het kamp, maar heel toevallig zijn dat de meest gastvrije mensen die ik ken!!!!


Uhuh, zelf maken, geloof je het zelf Rolleyes >;)
Ze zijn gastvrij, maar ook zo gastvrij om bij andere mensen dingen te jatten. Nee, voor mij geen mensen van het kamp (en zeg niet dat ik er niks van weet, mij ex had ook familie op het kamp. En het was dan ook snel over tussen ons toen ik daar achter kwam Haha! )
[/quote]

Dus jij maakt het uit omdat je erachter komt je vriend familie ophet kamp heeft, nou ben ik nblij dat jij mijn vriendin niet bent, het om zo'n rede uitmaken
Het gaat toch om die jongen zelf toch niet om ze familie, en ik zie niet in wat er mis is met mensen van het kamp!!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:15

Nou zal even een incidente vertellen wat mij nvriend heeft meegemaakt met een politie op de motor.
Mijn vriend rijd op de vrachtwagen en moest in de binnenstad van Groningen zijn. Nou goed hij daarheen wordt ie al achtervolgd door de politie dat gebeurd vaker, omdat vaak de vrachtauto;s te zwaar beladen zijn. Goed hij wil beginnen met achteruit rijden, wordt ie staande gehouden. Of hij wel een vergunning had om hier te rijden. Mijn vriend: nou ja eigenlijk niet maar ik moet hier laden voor mijn baas, en daar weten ze van. Nou ja daar had de politie niks mee te maken en hij kreeg een bon. De politie vraagd naar adres en mijn vriend zegt dat ie naar zijn baas moet,omdat die hem wel betaald, daar had die agent niks mee te maken en de bon werd ook uiteindelijk thuis gestuurd. Die agent was flink nijdig en mijnvriend heeft zich maar gewoon rustig gehouden onder het genot van een appel Haha!.
Maar laatst had hij het weer hij moest naar de eemspoort. Hij is bestemmingsverkeer maar kreeg toch een bon omdat hij daar reed en die wordt vervolgens weer naar zijn huisadres gestuurd en niet naar zijn baas.
Mijn vriend denkt in zulke gevallen ook van : jij grote e*kel maar ipv dat hij dat ook zegt, lacht hij vriendelijk en groet de agent een goedendag.
Je kan er tegen in gaan, maar het heeft geen zin, je werkt jezelf er alleen maar mee in de nesten.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:25

Breezer"]
[quote="Rinske"][quote="Breezer schreef:
Er word vast ook wel wat illegaal ingekocht, tja daar kan ik ook veder niets aan doen, ik koop daar goud meer niet.
En kampers zijn niet zo asociaal als dat de meeste denken, want jah veel van mijn vrienden komen van het kamp, maar heel toevallig zijn dat de meest gastvrije mensen die ik ken!!!!


Uhuh, zelf maken, geloof je het zelf Rolleyes >;)
Ze zijn gastvrij, maar ook zo gastvrij om bij andere mensen dingen te jatten. Nee, voor mij geen mensen van het kamp (en zeg niet dat ik er niks van weet, mij ex had ook familie op het kamp. En het was dan ook snel over tussen ons toen ik daar achter kwam Haha! )
[/quote]

Dus jij maakt het uit omdat je erachter komt je vriend familie ophet kamp heeft, nou ben ik nblij dat jij mijn vriendin niet bent, het om zo'n rede uitmaken
Het gaat toch om die jongen zelf toch niet om ze familie, en ik zie niet in wat er mis is met mensen van het kamp!!!
[/quote]
Weet jij hoe het er daar thuis aan toe ging? Nee. Dus kun je dat ook niet zeggen. De hele familie had ruzie met elkaar en haalden er allemaal mensen bij. De ramen werden ingegooid daar, auto's in brand gestoken. Ook ik raakte er in verwikkeld omdat ze mij ineens de schuld van alles gingen geven. Ik heb geen zin mijn leven te offeren voor een of andere eikel ja. Wat jij doet moet je zelf weten, maar ik vergooi mijn leven niet voor een of andere asociale familie Boos!
En dan zeg jij dat ik niet het recht heb om het uit te maken???? Ooohhhh, ik ben nu echt laaiend. Boos! Boos! Boos!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 15:29

Tja misschien was dat zo bij die familie, maar dat is echt niet zo op elk kamp hoor.
Tja jij zet het zo neer toen ik daar achter kwam was het snel over, hoe komt dat bij mij over hmm familie van kampers nee die hoef ik niet....
Dat noemen ze een familie ruzie, niet elke kamper is zo hoor, zo gaat het lang niet op elk kamp aantoe....
OP het kamp waar ik kom, iedereen sociaal en aardig tegen elkaar... dus jah gewoon een familie ruzietje

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:29

oh rusitg maar het is de moeite niet waard om je hierover boos te maken.
Laat haar nou maar lekker haar eigen sores oplossen, van ons wil ze toch geen goedbedoelde adviezen aannemen.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:31

Breezer schreef:
Tja misschien was dat zo bij die familie, maar dat is echt niet zo op elk kamp hoor.
Tja jij zet het zo neer toen ik daar achter kwam was het snel over, hoe komt dat bij mij over hmm familie van kampers nee die hoef ik niet....
Dat noemen ze een familie ruzie, niet elke kamper is zo hoor, zo gaat het lang niet op elk kamp aantoe....
OP het kamp waar ik kom, iedereen sociaal en aardig tegen elkaar... dus jah gewoon een familie ruzietje


Dat was echt geen gewoon familie ruzietje meer hoor Scheve mond
Maar goed, vergooi jij maar lekker je leven, ik ben blij dat ik een normale vriend heb, mét opleiding en zonder strafblad Tong uitsteken

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:32

Loop niet te mierenneuken, het zal vast wel aan jezelf liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:32

Breezer schreef:
Tja misschien was dat zo bij die familie, maar dat is echt niet zo op elk kamp hoor.
Tja jij zet het zo neer toen ik daar achter kwam was het snel over, hoe komt dat bij mij over hmm familie van kampers nee die hoef ik niet....
Dat noemen ze een familie ruzie, niet elke kamper is zo hoor, zo gaat het lang niet op elk kamp aantoe....
OP het kamp waar ik kom, iedereen sociaal en aardig tegen elkaar... dus jah gewoon een familie ruzietje

Niet bij elk kamp??? Mijn ouders hadden een kennis die ook op zo'n kamp woonde daar was alleen maar ellende. Een vriendin van mij kwam uit een kamp in Zaandam, hier hetzelfde verhaal alleen maar narigheid,
Ik woon nu vlak naast een kamp en er is hier dagelijks ellende. De politie staat hier iedere dag, en soms nog wel vaker per dag.
Het zal gerust niet overal zo zijn, maar iedereen die met kampers te maken heeft gehad hoor je dezelfde verhalen!

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 15:38

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:
Tja misschien was dat zo bij die familie, maar dat is echt niet zo op elk kamp hoor.
Tja jij zet het zo neer toen ik daar achter kwam was het snel over, hoe komt dat bij mij over hmm familie van kampers nee die hoef ik niet....
Dat noemen ze een familie ruzie, niet elke kamper is zo hoor, zo gaat het lang niet op elk kamp aantoe....
OP het kamp waar ik kom, iedereen sociaal en aardig tegen elkaar... dus jah gewoon een familie ruzietje


Dat was echt geen gewoon familie ruzietje meer hoor Scheve mond
Maar goed, vergooi jij maar lekker je leven, ik ben blij dat ik een normale vriend heb, mét opleiding en zonder strafblad Tong uitsteken
[/quote]

En heel toevllig heeft mijn vriend ook opleidingen, tja missichien voorwaardelijk maar als je hem zou kennen zou je dat niet verwachten....
enne wie ben jij om zo over mijn vriend te praten je kent hem niet eens...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:49

Nou volgens mij praat ze nie tover je vriend hoor, maar is ze blijdat ze nu niet meer zo'n vriend heeft als toen.
en ik moet eerlijk zeggen, hoe leuk een jongen ook is maar ik zou oko niet met hem gaan als ie voorwaardelijk heeft. Tja het spijt me zeer, maar ik heb liever een vriend die zijn vermaak zoekt in andere dingen.
Mij bijvoorbeeld Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:51

Meisje, meisje, meisje

Je vergooit je leven......... en een kamper komt er bij mij NOOIT maar dan ook NOOOOOIITTT meer in, nooit meer

maar nu begrijp ik het verhaal ook beter........

jouw vriendje is kamper, en daarom bij voorbaad al verdacht...... hij rijd vast in een grote wagen..... en een jong jochie in een grote wagen is verdacht..... als het ventje dan ook nog van een crimineel kampje komt en al een strafblad heeft dan wordt je aangehouden ja......... niet helemaal gek hoor.......... en ik kan me idd voorstellen dat ze niet te afwachtend zijn dan.......


waarom heeft je vriend 7 maanden voorwaardelijk gekregen dan........

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:00

Sjuimpje schreef:
(...)van mij mogen ze jou ook een enkeltje Marokko geven.




Dan zitten ze er in Marokko weer mee te kijken... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:01

Pervinco"]
[quote="Sjuimpje schreef:
(...)van mij mogen ze jou ook een enkeltje Marokko geven.




Dan zitten ze er in Marokko weer mee te kijken... Scheve mond
[/quote]

Maar wat heeft Marokko daar nou weer mee te maken?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:02

Sorane schreef:
Ja en jij geloofd dat die kampers het zelf maken?? Zelf jatten zul je bedoelen.


Ah joh, maak je niet druk... Allemaal van de vrachtwagen gevallen! Schijnheilig