Politie denken dat ze alles kunnen maken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 19:57

Aangezien dit het hele verhaal is....
Onee ik weet nog wel iets, waarvoor 2 vrienden 5 minuten voor ons een bekeuring kregen, lopen door groen licht van een fietspad, omdat er geen looppad aanwezig was en ze anders over de weg moesten.
Veder heb ik het hele verhaal verteld, ik was gewoon rustig en beleefd maar hun niet, ik hield me zelfs nog in om niet te gaan bekken tegen ze omdat ik dan helemaal mee had gekunt.
Ze kicken er gewoon op als je er lekker tegenin gaat, even laten zien wat hun allemaal wel niet kunnen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:58

Ik weet niet wat jij hiervoor al hebt gedaan, maar als ze je zo aanpakken zal het niet 1 keer zijn geweest..

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:00

Breezer schreef:
Dit keer deed ik toevallig niets, me vriend en ik waren moe wouden na huis, zaten ze niet uit te dagen wat normaal wel een beetje het geval is.
En ik sta niet bekend door eigen dingen die ik heb gedaan, maar omdat ik bij een vriendengroep hoor die regelmatig wel eens op gepakt worden voor een raampje ingooien of wat dan ook, betekend niet meteen dat ik leuk en gezellig mee ga doen.
En jah me moeder gaat een aanklacht indienen.
Tja, als ik nu toevallig gewoon zit in de auto, ik sliep zelfs half, en dat ik dan ineens eruit getrokken word en ze me dan ook nog in de politie auto smijten om me mee tenemen.
Pak me dan een x als ik een grote bek geef.
En ik werkte ook gewoon mee, maar als hun mij gaan beledigen kunnen ze wat terug verwachten idd, toevallig omdat hun de macht hebben mij op te pakken mogen ze me zo behandelen..... nou dat kan ik niet in mijn koppie krijgen.


Leuke vriendengroep heb jij Rolleyes
Kunnen jullie niet gewoon gezellig met z'n allen een film bij iemand thuis gaan kijken ofzo, hebben jullie ook geen last van de politie (of vooral: De politie niet van jullie).
Ik kan me echt niet voorstellen dat het leuk is om bij zo'n vriendengroep te horen, ik zou me dood schamen.
En als jullie zo werden behandeld, zal het idd niet voor niks zijn geweest.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:01

Avanti schreef:
Lekker ascoiaal zeg. Je zomaar wakker maken. Haha! Nee maar dit is toch echt asociaal.
Dit kunnen ze echt niet maken, dacht dat te poltie altijd zo uitvoerig werd geselecteerd dat ze zulke dingen nooit doen. Scheve mond
Ik zou absoluut zoals al gezegt is een aanklacht indienen.

Heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met de politie. Ben een paar keer aangehouden toen ik gen licht op had en ik over straat fietste. Toen hadden ze me gewoon gematst. OK dan!


OP sommige hebben ze gewoon die pik he...

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:02

Breezer schreef:

OP sommige hebben ze gewoon die pik he...


En dat gebeurd zomaar? Nee hoor...

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:04

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:
Dit keer deed ik toevallig niets, me vriend en ik waren moe wouden na huis, zaten ze niet uit te dagen wat normaal wel een beetje het geval is.
En ik sta niet bekend door eigen dingen die ik heb gedaan, maar omdat ik bij een vriendengroep hoor die regelmatig wel eens op gepakt worden voor een raampje ingooien of wat dan ook, betekend niet meteen dat ik leuk en gezellig mee ga doen.
En jah me moeder gaat een aanklacht indienen.
Tja, als ik nu toevallig gewoon zit in de auto, ik sliep zelfs half, en dat ik dan ineens eruit getrokken word en ze me dan ook nog in de politie auto smijten om me mee tenemen.
Pak me dan een x als ik een grote bek geef.
En ik werkte ook gewoon mee, maar als hun mij gaan beledigen kunnen ze wat terug verwachten idd, toevallig omdat hun de macht hebben mij op te pakken mogen ze me zo behandelen..... nou dat kan ik niet in mijn koppie krijgen.


Leuke vriendengroep heb jij Rolleyes
Kunnen jullie niet gewoon gezellig met z'n allen een film bij iemand thuis gaan kijken ofzo, hebben jullie ook geen last van de politie (of vooral: De politie niet van jullie).
Ik kan me echt niet voorstellen dat het leuk is om bij zo'n vriendengroep te horen, ik zou me dood schamen.
En als jullie zo werden behandeld, zal het idd niet voor niks zijn geweest.
[/quote]

Dat betekend dus dat is me zaterdag avond moet gaan besteden door thuis te blijven een film te gaan kijken, waar ik een hekel aan heb alleen om geen politie tegen te komen, laat mij maar lekker naar een discotheek gaan, zonder uit me auto gerukt te worden.
Veel heb ik zelf nooit gedaan, het probleem was dat ik erbij was dus medeplichtig was.
ik geef je gelijk dat het niets voor niets is, maar dit keer was er toevallig niets aan de hand...
Denk je rustig na huis te gaan word je terwijl je half slaapt uit je stoel gerukt.....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:04

Breezer"]
[quote="Avanti schreef:
Lekker ascoiaal zeg. Je zomaar wakker maken. Haha! Nee maar dit is toch echt asociaal.
Dit kunnen ze echt niet maken, dacht dat te poltie altijd zo uitvoerig werd geselecteerd dat ze zulke dingen nooit doen. Scheve mond
Ik zou absoluut zoals al gezegt is een aanklacht indienen.

Heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met de politie. Ben een paar keer aangehouden toen ik gen licht op had en ik over straat fietste. Toen hadden ze me gewoon gematst. OK dan!


OP sommige hebben ze gewoon die pik he...
[/quote]

En daar kom je niet meer vanaf. Scheve mond Ik heb dat dus met de leraren op school. Als je eenmaal 1 ding fout heb gedaan, letten ze op je en maak je ook maar 1 klein foutje ben je de banketstaaf.

Is echt poedersuiker. Boos!

Belachelijk hoor, terwijl je nu niks heb gedaan.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:05

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:

OP sommige hebben ze gewoon die pik he...


En dat gebeurd zomaar? Nee hoor...
[/quote]

Nee dat zeg ik niet, dat ligt ook aan jezelf.
Maar toevallig was er dit keer niets aan de hand maar als hun zich vervelen moeten ze geen boetes gaan geven terwijl wij gewoon netjes een gordel omhadden.!!!!!!!!!!!!!!!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:05

Breezer schreef:
Even niet gekeken op het verleden of hoe goed ze mij en me vriend kennen, maar gewoon gemeen omdat ze weten als ze mij pakken me vriend dan door het lint gaat en ze hem dan ze voorwaardelijk uit kunnen laten zitten.


Oww, hij heeft een voorwaardelijke straf?? Tja, als ze hem dan in de gaten houden is dat vervelend he?

Denk dat dit verhaal 2 duidelijke kanten heeft, een kant te weinig als dat jij ons verteld hebt..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:06

Dit soort dingen gebeuren vaker als veel mensen door hebben. Zo onschuldig zijn sommige politieagenten niet Ik zeg niet ze allemaal zo zijn maar veel kijken onschuldiger als dat ze daadwerkelijk zijn.

Ik ben het vertrouwen in de politie al een langere tijd kwijt. Ik heb zo iets dus ook eens meegemaakt en ik heb GEEN strafblad, kortom ik moet soms nog met ze samenwerken ook. Het is ook niet eerlijk om alle politieagenten over een kam te strijken ... Maar ik kan me heel goed indenken dat veel mensen dit door bepaalde gebeurtenissen wel doen.

Een aanklacht indienen Nagelbijten / Gniffelen
Alsof dit serieus genomen word... Het onderzoek word door politie zelf gedaan... Dat is hetzelfde als een arts aansprakelijk stellen omdat hij een fout heeft gemaakt tijdens een operatie... Ze houden elkaar het hand boven het hoofd dus een onbegonnen zaak in veel gevallen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:07

Breezer"]
[quote="Avanti schreef:
Lekker ascoiaal zeg. Je zomaar wakker maken. Haha! Nee maar dit is toch echt asociaal.
Dit kunnen ze echt niet maken, dacht dat te poltie altijd zo uitvoerig werd geselecteerd dat ze zulke dingen nooit doen. Scheve mond
Ik zou absoluut zoals al gezegt is een aanklacht indienen.

Heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met de politie. Ben een paar keer aangehouden toen ik gen licht op had en ik over straat fietste. Toen hadden ze me gewoon gematst. OK dan!


OP sommige hebben ze gewoon die pik he...
[/quote]

Goh je snapt het niet he, hoe zou dat toch komen.. Misschien eens nadenken???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:09

Hoe kunnen ze je uit je stoel rukken als je een gordel omhebt?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:11

Dat vroeg ik me idd ook al af..

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:11

Jah dat lukte dus ook niet want die moest ik eerst los maken, en als ze niets kunnen vinden beweren dat je je gordel niet omhad.

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:12

Tallie1979"]
[quote="Breezer schreef:
Even niet gekeken op het verleden of hoe goed ze mij en me vriend kennen, maar gewoon gemeen omdat ze weten als ze mij pakken me vriend dan door het lint gaat en ze hem dan ze voorwaardelijk uit kunnen laten zitten.


Oww, hij heeft een voorwaardelijke straf?? Tja, als ze hem dan in de gaten houden is dat vervelend he?

quote]

Jah dat is vervelend jah en vooral omdat de schuld op hem is afgeschoven.
Als die andere eerlijk waren geweest had hij alleen een dagtaak of hoe dat ook heet gehad.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:16

Pipo schreef:
Hoe kunnen ze je uit je stoel rukken als je een gordel omhebt?

Dat vroeg ik me ook al af? Het lijkt mij dat je verdachte dan helemaal in gordel gewikkeld ineens half buiten de auto hangt Haha! ... dan kan je moeilijk ontkennen dat ze een gordel om hebben. Het is blijft een vreemd verhaal. Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat ze anders om gaan met mensen die erom bekend staan problemen te veroorzaken, maar mensen oppakken voor dingen die ze niet gedaan hebben gaat natuurlijk veel te ver.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:18

Breezer schreef:
Jah dat is vervelend jah en vooral omdat de schuld op hem is afgeschoven.
Als die andere eerlijk waren geweest had hij alleen een dagtaak of hoe dat ook heet gehad.



even kijken...... je bent 16, komt snachts uit een discotheek met je vriend die een voorwaardelijke straf heeft, in een ander topic zag ik je al adviezen geven hoe je het beste een kater kan verwerken... nu heb je ruzie met de politie, ook weer met die vriend die een voorwaardelijke straf heeft......... Verward Verward wat klopt er niet Scheve mond

*edit* ongepaste text weggehaald

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:26

Inderdaad Gijsenkim, er klopt een heleboel niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:04

Lekker broodje aap verhaal.
Je zal wel wat op je kerfstok hebben. En als jij in zo'n vriendengroep hoort, kunnen ze je , wat mij betreft, niet vaak genoeg pakken. Misselijk

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:08

Sorane schreef:
Lekker broodje aap verhaal.
Je zal wel wat op je kerfstok hebben. En als jij in zo'n vriendengroep hoort, kunnen ze je , wat mij betreft, niet vaak genoeg pakken. Misselijk


Toch niet als je niks gedaan heb... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:10

Avanti"]
[quote="Sorane schreef:
Lekker broodje aap verhaal.
Je zal wel wat op je kerfstok hebben. En als jij in zo'n vriendengroep hoort, kunnen ze je , wat mij betreft, niet vaak genoeg pakken. Misselijk


Toch niet als je niks gedaan heb... Verward
[/quote]
Als je niks doet pakken ze je ook niet. Ik heb ook een korte tijd zo'n groepje "vrienden" gehad. Hun haalde ellende uit en werden gepakt. Ik deed niets en mij lieten ze met rust.
De politie handelt echt niet zo als je niks doet.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:14

Ik zie het probleem eigenlijk niet. Jij haalt rottigheid uit, of bent er in ieder geval bij als anderen dan doen en nu pakt de politie je een keer aan terwijl je dat niet verwacht. Niks mis mee toch?
Snap best dat je schrikt als je half ligt te tukken maar als jij met dit groepje om blijft gaan zullen dit soort dingen wel vaker gebeuren. En misschien nog wel erger.

Ofwel een slimme meid is op haar toekomst voorbereid! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:22

Rinske"]
[quote="Breezer schreef:

OP sommige hebben ze gewoon die pik he...


En dat gebeurd zomaar? Nee hoor...
[/quote]

neej maar dat is nog geen reden om iemand zonder reden zo aan te pakken

als je een bekeuring krijgt omdat je niets gedaan hebt vind ik dat behoorlijk ver gaan ... hoe oud je ook ebnt ... hoe je ook bekend staat bij de politie...

dat is net iemand in een gevangenis stoppen ... omdat ie 3 jaar geleden mischien gearresteerd is...

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:29

Hhm.. ik geloof je wel, politie van tegenwoordig is niet echt eerlijk

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:07

wat er ook aan de hand is met breezer of haar vrienden, feit is dat er door de politie vaak misbruik gemaakt wordt van hun macht, dat is heel jammer en er is helaas weinig tegen te doen.