Is iemand hier ook met acteren en toneel bezig??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Is iemand hier ook met acteren en toneel bezig??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 17:55

Hoi,

Ja ik ben daar dus al jaren mee bezig Haha! maar vroeg me af of hier nog bokkende toneelspeel(st)er zijn en naar welke audities ze gaan? En welke theater opleiding of iets in de richting van thaeter decor, kostuums, regie, dans enz. En als je dit niet doet wat je er dan van vind?

Nou vraag het me gewoon af !!!

Groetjes Annefloor

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:37

mijn vriendje doet aan toneel gewoon bij een amateurvereniging in de buurt. enne ik vind hem best goed!!! veredr doet hij er niet veel mee....

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:00

tja.. k ben nu nog druk met mn ''andere'' school bezig
maar mijn planning is om na deze opleiding
een auditie te doen bij 1 van de toneelscholen in nederland
of ik aangenomen word is een 2e,maar je kunt het altijd proberen he!

nu zijn mijn handtekeningen nog gratis! op is op, als toekomstige Diva ga ik mijn pols niet vermoeid maken met nutteloos gekras

Clown

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 20:08

Ja ik zit al 6 jaar op thaeter en doe heel veel projecten maar ik ga omdat ik MBO heb natuurlijk naar Rotterdam maar daar moet ik nu eerst een werkstuk of video inleveren. Als ik daar door heen kom moet in een monoloog doen en een Nederlands liedje zingen (ieehhh) En daarna zijn nog 2 rondes.

Daarna heb ik me ook bij het ROC K(kunst)C(cultuur)A(amusement) ingescreven dit is alles rond theater regelen (beetje een regelneef worden zeg maar!!) Hier moet ik een dag heen om de gesprekken met leraaren te hebben en een les Drama en een les Dans volgen.Ik hoor hierbij het de zelfde dag of ik door ben bij Rotterdam pas 2 weken later.

En nu moet ik nog voor een derde opleiding kiesen voor als ik bij deze eerste 2 niet word aangenomen.

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:57

Ik speel ook toneel bij 2 amateurverenigingen (waarvan eentje wel op de rand van professioneel). Heb op een jaar tijd 4 stukken gespeeld en voorlopig even niks meer. Volgende stuk pas eind van dit jaar en daarna kort daarop misschien nog eentje in februari.
Heb geen opleiding gedaan oid, ben gevraagd om een rolletje te spelen en daarna ben ik er niet meer weggeraakt.

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 22:41

Weet iemand nog een andere vereniging in Haarlem dan het Wereldkindertheater dan kan ik nog meer tehater doen lol!!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 12:13

Niemand desnood in Amsterdam??

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 13:29

nope Tong uitsteken

k weet nog niet wat ik ga doen, welke plaats dan he..
kmoet nog 2,5 jaar deze opleiding Haha!