Ik wil niet meer verder..........................

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 23:50

o, en voor iedereen die hier gereageerd heeft en mij absoluut niet geloven, nodig uit op een boktmeeting. Zodat ik ze alle bewijzen kan laten zien, van wat ik allemaal heb meegemaakt.

Ik zet dit op bokt neer, Laura, omdat dit mij ook eerst hielp. En iedereen zei dat ik alles van mij af mocht schrijven, wanneer ik maar wilde. Dat doe ik nu, en nu mag het weer niet ? Scheve mond\

Ik heb dat PB'tje niet verzonen, ik heb bij meerdere berichtjes gezien dat PB'tjes werden gecopieërd, en toen was er niks mis mee Verward Dus, wist ik veel dat het niet mocht.

Het spijt me heel erg Corona voor je zwager, maar hoe moest ik dat weten?

in principe begrijp ik jullie allemaal, behalve Laura die ik wel extreem hard vind. Sorry hoor Laura, maar als je zo over me denkt hou het dan effe voor je de volgende keer! Boos! Want dit kan echt super zeer doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 00:04

meid, van mij mag je alles, maar dan moet je ook de consequenties daarvan willen dragen. Jij schrijft zóveel ellende op, dat ik soms denk dat je in een soap leeft. "Normale" mensen maken zoveel niet mee. Ik wil daarmee niet zeggen dat jij van alles verzint, maar dat je het dan niet vreemd moet vinden dat "wij" die indruk af en toe krijgen.

Ik denk dat je met jouw problemen beter af bent bij een proffessionele hulpverlener.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 00:14

Het enige wat ik wil zeggen is:
Laat Sanne met rust! Boos!
Ik vind het banketstaaflig om zo tegenover iemand te reageren, zoiets verzin je niet.
En als je t niet gelooft, reageer dan niet. Frusty

Sanne, laat je niet kisten, het leven heeft zoveel moois te bieden, er komen mooiere tijden geloof mij.
Geniet van elke minuut van de dag en probeer er wat moois van te maken oke? Lachen
Als je wilt mag je pb en, maar probeer positief te denken!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 00:33

Of ik er goed aan doe om dit hier neer te zetten weet ik niet, maar het kan wellicht helpen.

Ten eerste ga ik niet oordelen over het feit of ik al deze verhalen wel óf juist niet geloof. Ik laat het verder rusten.

Wat ik wel kan zeggen is dat deze verhalen mij erg bekent voorkomen. Mijn zusje (inmiddels 18 jaar) heeft zo'n acht jaar lang op deze zelfde manier gereageerd. Bij haar was het puur een schreeuw om aandacht. Doordat zij deze aandacht niet kreeg vroeg ze om nog meer aandacht door dingen te bedenken, vernielen, stelen, kwaadsprekerij enz. Dit alles in de hoop dat mensen haar zielig vonden en ze alle aandacht kon krijgen. Mensen geloofden haar niet meer. Doordat mensen haar niet geloofden begon ze haarzelf lichamelijk toe te takelen en vertelde dat anderen dit gedaan hadden en vroeg op deze manier om nog meer aandacht. Zo heeft ze héél vaak in het ziekenhuis gelegen. Iedere keer zei ze zichzelf weer wat aan te doen enz. Twee jaar geleden was het zelfs zo erg dat ze zichzelf (ze droeg een pyjamabroek en shirt) in brand stak. Ze is nu voor 80 % over haar gehele lichaam verbrand en heeft maanden in het brandwondencentrum gelegen.

Wat heeft ze hiermee bereikt? Niets! Ze ziet er zelf niet meer uit. Heeft enorm veel mensen tegen haar in het harnas gejaagd en niemand zal haar meer geloven.

Dit alles heb ik helaas ook meegemaakt in een tehuis waar ik in heb gezeten.

Wat ik hiermee wil zeggen is het volgende. Wanneer iemand wel of niet de waarheid spreekt, maar je dit niet geloofd, laat dit dan in het ongewisse. Je kunt onbewust dingen erger maken dan ze zijn. Wanneer je dit wel geloofd, steun diegene dan daar waar het kan.

Dit alles was tegen niemand persoonlijk gericht, maar puur iets wat ik helaas vele malen meegemaakt heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 07:57

Laten we dit topic eens een positievere wending geven en Sanne opbeuren door over een voor haar opbouwender onderwerp te praten.

Sanne, hoe gaat het met je opvang voor paarden? Ik hoop op een eerlijk antwoord.l

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 08:16

Ach, ik ga me hier niet over uitlaten,

Als je Sanne ongeloofwaardig vindt reageer je gewoon niet op haar posts....
Lips are sealed

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 08:36

ik vind het belachelijk dat sommige mensen sanne nog steeds niet geloven als je het niet gelooft, ga dan maar lekker bij haar langs dan zie je het ja.
en och sanne, hou vast en als bokt gemeen tegen je doet, moet je weggaan dit maakt je alleen maar onzekerder als iedereen je blijft afkraken. en bartvb hier gaat zeker ook een slotje op he Boos! net als al die andere berichten van sanne. nou sanne hou vol en doe jezelf aub niks aan meid! dadelijk ben je verhuisd en heb je een heel nieuw leven voor je!!

_________________
expensive, ik hou van jouw, en weet je wie nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar zeer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-09-24 08:38 ]</font>

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 09:04

Ik vind het heel erg voor je zusje, ze doet me denken aan mijn zusje. Die heeft ADHD, en een kleine vorm van Gilles de la Tourette. Ze beet altijd in haar armen zodat ze enorme bloeduitstortingen kreeg.....

Ik heb in iedergeval een paar positive berichtjes gekregen, bedankt.

met de stichting gaat het wel goed, ik heb veel bericht van Staatsbosbeheer. Ze vinden ons idee een goed idee.Maar eerst moeten we een paar donateurs hebben, en moet onze stichting van de grond zijn dan pas willen ze ons grond geven.

Trouwens, voor degene die het willen, kan ik mijn levensverhaal sturen. Is wel heel groot en lang hoor.
_________________
Coi ste muna anacain

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-09-24 09:05 ]</font>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 10:02

Van mij mag je alles hier neerzetten hoor, al sdat je oplucht.. maar ik denk dat dat niet meer het geval is nu je bezig bent je voor alles te verdedigen. Ik heb niet gereageerd op de topic over de vliegtuigramp in het WTC, puur omdat ik het erg banketstaaflig zou vinden als het werkelijk waar was, en het is dan niet echt leuk als er mensen gaan zeggen dat ze je niet geloven. Had ik misschien bij dit berichtje ook moeten doen? Maarja omdat ik zag hoe dat ging, (met Nimber gePBt op het moment dat het berichtje verscheen) was de geloofwaardigheid daarvan weg. Ik heb geen zin om niet te reageren puur voor de goede vrede. Ik heb niet zoveel behoefte aan een levensverhaal oid of een meeting want ik heb al genoeg sterke verhalen gelezen zo. En je hoeft je toch niet te gaan verdedigen? Als jij weet dat het waar is dan is dat toch genoeg? Ik zou het advies van zep idd opvolgen. Serieus denk ik dat psychische hulp op z'n plaats is, hoe dan ook (als alles wel of niet waar is)
Maar goed, mijn mening he? Ik zal nu dus maar gewoon verder geen aandacht schenken (he Nimber Cool ) had ik misschien vanaf het begin niet moeten doen? Gaaaap

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-09-24 10:37 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 14:02

hoi
Als jij zoveel meegemaakt hebt en daar zo te horen heel erg door in de put zit is het idd een heel goed idee om bv. eens langs je huisarts te gaan en daar om hulp vragen.
Je hoeft niet bang te zijn dat hij dingen doorverteld aan je ouders want hij heeft een zwijgplicht.

Je zult het nu misschien niet zien maar het leven heeft ook hele mooie dingen.
Laat de negative dingen niet de mooie overschaduwen.
Ga bv. eens lekker naar het bos kijk en ruik eens om je heen en kijk eens naar de bomen die nu weer mooie kleuren beginnen te krijgen. En daar van genieten is gratis. Elk jaar weer.

Ik ga er van uit dat je de waarheid spreekt, zoniet zou ik het heel lu*lig van je vinden om mensen om je heen, die meer met je meeleven dan je denkt, voor de gek te houden maar nogmaals ga ik er van uit dat je de waarheid spreekt.

_________________
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: runningkawa op 2001-09-24 14:03 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:23

Van achter mijn computertje kan ik niet beoordelen of iemand de waarheid spreekt of dat iemand schreeuwt om aandacht. Echter, in beide gevallen is er wel sprake van iemand die in grote geestelijke nood verkeerd.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik een blij levendje leidt met af en toe wat ups en downs. Ik begrijp dat het leven van Sanne een groot tranendal is.

Ik wil je heel veel sterkte wensen met al je verdriet Sanne. Ik hoop dat je eens een afspraak maakt met je huisarts. De hulp die jij nodig hebt kunnen we je hier vanachter onze computers niet geven. Gelukkig zijn er genoeg mensen die een speciale opleiding hebben genoten om jou zo goed mogelijk te begeleiden in je leven en je kunnen helpen je leven weer op de rit te krijgen.

Een vraagje aan jou sanne. Wat zou je willen dat wij zoor je zouden doen om je leven weer op orde te krijgen? We kunnen je verhalen lezen maar uiteindelijk zul je zelf met profissionele hulp het heft in eigen handen moeten nemen. Ik wens je veel wijheid en sterkte toe.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:26

ik ga niet oordelen of je de waarheid spreekt of niet, en ik denk ook niet dat dat relevant is. Ik denk wel dat je hulp moet inschakelen. Dit kun je niet meer in je eentje af. Het was een goed idee om eens naar de huisarts te stappen. Deze kan je verder helpen bij de juiste instantie aan te kloppen zoals bijvoorbeeld het Riagg. Blijf niet te lang zo aan knoeien want zo raak je steeds verder van huis. Ingrijpen, neem de touwtjes in eigen handen!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:38

In principe maakt het niet uit of de topics van Sanne op waarheid berusten of niet.

Als ze waar zijn heeft ze hulp nodig, als ze niet waar zijn ook. Als dit een schreeuw om aandacht is, zit Sanne ontzettend in de knoop, ik heb dit in mijn omgeving ook meegemaakt met een aantal mensen die er nu dus niet meer zijn.

Beide problemen zijn dus even erg, oordelen is denk ik niet aan ons.

Sanne, sterkte en zoek iemand die je goed kan helpen.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:42

Ik sluit mij aan bij Mieke. Veel sterkte Sanne

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 17:29

Citaat:
Op 2001-09-23 22:11, schreef Malle Babbe:
wat kunnen jullie ongelofelijk hard zijn!


Sorry hoor, maar moet jij nodig zeggen! Jij wenst Fonnie ook al die dingen toe. Nee dat is niet hard Lips are sealed Lips are sealed

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 17:34

Maar Sanne, ik wil niet zeggen dat ik je niet geloof. Maar ik weet ook niet of ik je wel geloof, maar in ieder geval veel sterkte als het wel zo is. En verder ben ik het wel met alle berichtjes goedbedoeld tegen Sanne eens.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:32

Misschien dat dat dan aan de psycholoog ligt? De vader van mijn beste vriendin heeft zich toen zij acht was voor een trein geworpen. Zo rond haar vijftiende kreeg ze daar heel veel last van,er was daar van alles ad hand en ze had geen goed rouwproces gehad etc. Zij had er ook helemaal geeen zin meer in. Ik ben toen met haar meegegaan naar de huisarts en zij moest toen ook naar een psycholoog. Het heeft haar wel heel erg geholpen. Dus ik zou het wel aanraden als je zo met jezelf in de knoop zit.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:47

om Nina op afbetaling te doen, en dat ging dan net en konden we dan net normaal leven. Maar de rekeningen, dreigementen enz stapelen maar op, het gaat net, maar als je dan beroofd wordt van het laatste geld dat je nog hebt tot aan het einde van de maand, dan heb je gewoon niks meer! Ik koop altijd alles zelf(heb geen zakgeld) ik betaal mijn slangen zelf en heb zelf nu ook niks meer op de bank omdat ik net Ginger en Seth had gekocht.


Ik moet ff reageren op dit geciteerde.
Als je zelf weet dat je al niet veel te besteden hebt waarom doe je dit dan?
Ik wil je absoluut niet aanvallen maar ik snap dit gewoon niet.
Ik denk dat je teveel hooi op je vork neemt.
Vooral financieel gezien. Wat als een van je dieren ziek wordt?
Woon je samen ofzo?
Per soonlijk zou ik nooit een paard op afbetaling doen maar ja dat is jou zaak.
Als ik jou was zou ik maar eens een lijst met dingen gaan maken waar je zelf allemaal mee bezig bent en of het allemaal wel haalbaar is.
Daarnaast zou ik ook zeker hulp zoeken bij een proffesioneel iemand die met jou dingen kan bespreken.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:13

sorry, maar als het geld op is, hoe wil je Nina deze maand dan nog betalen?

Of ik iets wel of niet geloof laat ik me dit x maar niet overuit.

Net als alle anderen, mocht het waar zijn, sterkte, mocht het niet waar zijn, ook sterkte

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 21:22

ik zat bij een psygiater, maar zij was te jong en onervaren om mij te helpen. Ze kon echt niks doen dan alleen luisteren.

Wat Nina's betaling betreft, zodra het einde van de maand er is is mijn moeders salaris binnen en dan kunnen we haar wel betalen

Ik kan niet voorzien dat we beroofd worden, ik heb lang gespaard voor die slangen, en wij hadden toen nog zat geld(nog voordat ik echt wist dat we gingen verhuizen) dus tja, toen kocht ik ze.

Als mijn dieren ziek worden? dan betaal ik ze zelf, ik verdien zelf ook om ook een beetje voor mijzelf dingen te kopen. Dus als dan een dier van mij ziek wordt dan betaal ik het zelf. Dat deed ik ook zo met Tinky, die rekening heb ik ook zelf betaald. Slangen worden niet zo snel ziek, (is wel geen excuus maar toch) zeker niet als je weet hoe warm ze moeten zitten enz. En dat weet ik al heel erg goed.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:48

Ik geloof niet in psychologen, maar wel aan steun van vrienden/vriendinnen en je paard!
Probeer je daar positief mee bezig te houden al zou dat moeilijk zijn. En van mij mag je rustig alles van je afschrijven hoor!!!
Heel veel succes!!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:55

Inderdaad Sanne, zoek ook lekker steun bij je paardje Nina. Lovers

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 23:04

eehhmm, off-topic maar ik geloof wel in psychologen! Uiteraard Haha! Luisteren alleen is helaas niet genoeg, jammer dat sommige mensen daar over denken, en helemaal jammer dat sommige psychologen dat misschien ook denken. Maar ik kan je verzekeren, ik studeer echt niet 8 jaar om te leren luisteren, als dat werkelijk zou helpen zouden de meeste mensen gewoon naar de kapper kunnen gaan. Toevallig geeft ik over een maand een presentatie over psychotherapie en de zin/onzin ervan. Mag best komen, misschien kan ik dan eindelijk de fabel uit de wereld helpen dat psychologen niets doen en alleen maar op hun krent zitten te luisteren.

Sanne, een andere psychiater zou misschien meer kunnen betekenen voor jou. Zoek er 1 en wacht niet te lang.

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 23:08

Ik hoor dat je hier ook veel frustraties krijgt...
Waarom denk je er dan niet eens aan om dat hele Bokt eens achterwege te laten?
Als je klaagt dat veel mensen nare dingen naar je typen, waarom ga je dan niet eens ergens anders kijken? Hoeft niet perse op internet, misschien zelfs beter om dat niet te doen.
Je kunt dan echt onder de mensen. En... je hebt geen hoge telefoonrekening...

Robert.