Dead Like Me

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Dead Like Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 23:36

Wie heeft er net de eerste aflevering gezien?
Ik ben pas na 22.30 gaan kijken, want ik was het helemaal vergeten. Dus ik heb niet kunnen zien hoe, waarom en waardoor het meisje dood is gegaan, maar het verhaal snap ik nu wel een beetje.

Volgens mij wordt dit mijn vaste serie op de zondag avond. Ik vond het een erg leuke aflevering, soms eng maar soms ook grappig.
Erg leuk

Wat vonden jullie er van?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:38

Ja ik heb gekeken. Ze is doodgegaan door een gewichtloze wcbril van het ruimtestation Mir die naar beneden viel. Het lijkt me een leuke serie. Op 't eind vond ik 't best zielig met dat liedje erbij... Verdrietig

- Offline -

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:21

Ik vond het erg leuk (was eigenlijk toeval dat ik ging kijken, er was gewoon niets anders Knipoog )
Moest alleen tussendoor 'even' iemand bellen dus heb het middendeel een stuk gemist Verdrietig

Maar als ik eraan denk en mijn ouders stemmen in ga ik volgende week wel weer kijken Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:48

Het was ook toeval dat ik het gezien heb. Maar het lijkt me een leuke serie.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:50

Link ernaar

http://www.deadlikeme.tv/home.html
leuk intro wel.

Er zijn echt heel veel links op google.nl hele fanclubs joh!



Hihi later gaat ze een baan zoeken om toch in zelfonderhoud te voorzien en wie komt ze tegen...juist Dolores Herbig's (her big brown eyes) Bij happy Times!

Enne haar vader is volgens mij homo hoor!

Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 07:54

heerlijke serie! Ik was aan het genieten gisteren! Ik dacht alleen dat het een film was totdat het stopte!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:20

ik heb een stukje gezien, ik vond het eerst niet zo maar mischien ga ik zondag toch wel weer kijken...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianne_94, Babootje, bonnielau, Century, Elitedeux, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, lovelyfiefy, Marocje, MightyMike, Nescio18, nick_en_ik, Nymphe, paard1970, really_me, Sabine, Soepkipje, Sorriso, Steppe, Tucktuck, YandexBot en 66 bezoekers