Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lorette_

Berichten: 12093
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 08:58

Saul schreef:
Ik had me net toch een brutale aap.
Artikel kost €5.
Hij bood €3,50. Nou vooruit prima. Ligt hier toch in de weg. Dus ik accepteer. Doet hij daarna een bod van €1,50
Pff. Ik wist niet eens dat dat kon.

Sorry maar daar gaat het niet voor weg. Merk artikel ook nog :=


Dat vind ik echt heel flauw.

pmarena

Berichten: 48153
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 15:32

Over cadeautjes in een pakje gesproken.... ik maak net een pakje open met daarin "een cadeautje voor mamma en kind" en daar zit een lolly in en 1 of ander doosje met een Chinees gezichtsmasker om op te smeren :=

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 15:40

Hihihi, dat wou je toch altijd al?…. Chinese brol op je gezicht :+

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:32

foxy80 schreef:
Oh Saul, ik wist ook niet dat dat kon. Sommige mensen :roll:

Mooi Nancy, zal speciale kaart geweest zijn toch?

Hier ook eindelijk een dik boek verkocht voor de vraagprijs van 45 euro. Het kan nog, gewoon afwachten. Heb al minstens 10 man gehad die allemaal vrolijk 60% of minder boden. Laatste leukerd was iemand die eerst 27 bood, dan 25 en tenslotte 24, met de boodschap 'dan koop ik het meteen'. Ja, en bij je eerste bod niet dan? Ga toch iemand anders vervelen...



T was een Mew kaart, schijnbaar een bijzondere.
Hij was ook wel erg mooi, toen we zagen wat ie waard was, ook meteen weggehaald bij de kinderen om m netjes te houden :') Gelukkig waren ze toch zo in de ban van zo'n pakje pokemon kaartjes, dat ze het eigenlijk niet eens merkten.


Hier een pakket verzonden van Mondial Relay, kregen we ineens het bericht van Relay dat het pakket enorm vertraagd was, maar toch naar de ontvanger/koper zou worden verstuurd. Later weer een bericht van toch weer niet, want hij was al in de retour afzender bak beland :+ En binnen 24 uur was ie ook al weer terug op het pakketpunt voor ons om op te halen.
Af en toe met die pakket diensten... Gelukkig gaat het met Relay vrijwel altijd wel goed verder.

Rennie89
Berichten: 37255
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:11

Heb je een foto van die mew kaart? :D

Ik heb van de week een kaart voor 250 euro verkocht, had er wellicht meer voor kunnen krijgen vanwege schaarste maar dan moet je net de juiste verzamelaar treffen en dat kan lang duren. Die kaart was in Europa in die conditie niet voor die prijs te vinden , goedkoopste was 150 euro voor een beschadigde, de mijne dan 250 en daarna waren ze vanaf 450 euro :Y) de pokemon markt is bijzonder haha. Had die kaart dubbel en heb de beste zelf gehouden.

Heb er nog steeds een hoop te koop staan en een hoop moet nog in de verkoop, allemaal dubbele kaarten.
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 10-04-24 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:17

Ben ik ook wel benieuwd naar. Want hier hebben de kids ook een aardige verzameling.
Ik heb ook nog een hele berg Super Mario kaarten. Album is compleet maar heb echt een hele stapel dubbele. Misschien die ook maar eens aanbieden.

Rennie89
Berichten: 37255
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:19

Met supermario ben ik niet bekend maar voor Pokémon kaarten kan je wel wel mij een berichtje sturen kan ik kijken wat ze waard zijn? Belangrijkste is dat ze echt zijn, veel kinderen hebben onwetend vaak neppe kaarten.

Dit was trouwens de kaart die ik voor 250 had verkocht

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 10-04-24 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:21

Nee nep en echt dat weten ze hier wel heel goed. Ik zal eens een keer een onderzoekje starten, want ze hebben echt wel heel erg veel. Zijn er gelukkig ook heel zuinig mee.

Rennie89
Berichten: 37255
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:24

Je kan mij (iedereen) altijd een berichtje sturen over Pokémon kaarten, heb een verzameling waar je U tegen zegt van jong tot oud haha en help graag mensen hiermee. :D

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:24

lief :D

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 14:28

Afbeelding

Dit was de Mew kaart :)
Wij hebben toen ook even een app gedownload (voor een maand), om de rest van de pokemon kaarten te scannen en de waarde een beetje te kunnen bepalen.
Voor de rest zat er niet zoveel bij, hooguit eentje van 4 euro ofzo, de rest vooral centen-werk :+

Voor € 250 een kaart verkocht :wow:
Zo te zien was die van jouw wel 'gegrade' met een 6, dat is niet zo hoog denk ik?
Hoe dan ook, wel een lekker bedrag voor gekregen!
Schijnbaar is het zo, hoe dikker de Pikachu op t plaatje, hoe meer waard? :')

Rennie89
Berichten: 37255
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 15:02

Nette mew en idd leuke prijs!

Ja deze kaart is zeldzaam, je vind ze vrijwel nooit op de markt en dat maakt de kaart ook een unieke toevoeging voor de collectie haha. Is een promo van 1999 enkel uitgegeven in Australië toentertijd, dus die grade maakt niet zo heel veel uit. Een mint (10) gaat voor minimaal 1.300 weg zij het niet meer haha.

Ik heb een flinke verzameling Pikachu ‘s haha, zowel zeldzame als minder zeldzame kaarten.

NogSteedsGek

Berichten: 1127
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: Er gaat niets boven...

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 18:41

Ik heb helaas een nep artikel ontvangen. Heb probleem gemeld bij Vinted. Daarvan heb ik een automatisch bericht ontvangen dat ze het gaan bekijken, niet veel later heeft de verkoper een retour aangemeld. Echter op kosten koper. Eigenlijk geen zin om voor een namaak artikel retour sturen zelf kosten te moeten maken. Maar ik dacht ook dat Vinted namaak verbied en het je laat vernietigen. Blijft dat onderzoek van Vinted nu op de achtergrond ook lopen ondanks dat de verkoper retour heeft voorgesteld? Heb 7 dagen om terug te sturen, dus ik kan wel even wachten gelukkig. Ik wil sowieso mn geld terug, gaat om een aardig bedrag.

Urona447
Berichten: 2810
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 19:08

Volgens mij heb je pech, ik heb dat toen ook gehad en vervolgens moest het op mijn kosten retour.

Vervolgens werd het 1 week later weer aangeboden terwijl het 100 procent nep was. Dit gemeld bij vinted maar die doen er niks mee.

Ladygiroc

Berichten: 5082
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:01

Ik laat de echt dure dingen eerst door vinted verifiëren. Hoop maar dat dat genoeg gefilterd wordt.

NogSteedsGek

Berichten: 1127
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: Er gaat niets boven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:06

Zag toevallig net een bericht in mn inbox. Vinted geeft aan dat verkoper retour al heeft aangemeld en ik nu kan kiezen, akkoord gaan of niet akkoord en bewijslast aanleveren waarom ik vind dat het om namaak gaat. Dat laatste dus gedaan. Gaat in dit geval om Nike sneakers, daarbij kan ik de echte en neppe zelf wel onderscheiden als ik ze in handen heb. Vorige ervaring met Vinted hierover was positief, maar toen ging het echt alleen via Vinted en kon verkoper geen retour maken. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik in het gelijk gesteld wordt in dit geval.

BigOne
Berichten: 38288
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 20:12

Nieuwe witte Nike sneakers toevallig? Voor ongeveer 35 a 40 euro?

NogSteedsGek

Berichten: 1127
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: Er gaat niets boven...

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 21:02

Nee, die koop ik sowieso al niet via Vinted omdat het merendeel nep is, net zoals de dunk panda's, daar zijn ook meer nep dan echt van te vinden. Ging in dit geval om een andere colorway en hogere prijs.

beert
Berichten: 2431
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 23:44

Ik kreeg gisteren van een Nederlandse verkoper een foto van een stickertje met een Hommerrcode en dan "ik heb het opgestuurd, veel plezier ermee".

Maar als ik die code intyp in tracking, krijg ik een foutmelding. Het komt op mij raar over, want vanuit Vinted is ook geen verzendbericht gekomen. Ik kan nu dus ook niks volgen en mocht het wel aankomen, nooit als Akkoord markeren.

Is het bij Homerr soms vertraagd of heeft zij iets verkeerd gedaan?

Artimes

Berichten: 494
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 07:15

beert schreef:
Ik kreeg gisteren van een Nederlandse verkoper een foto van een stickertje met een Hommerrcode en dan "ik heb het opgestuurd, veel plezier ermee".

Maar als ik die code intyp in tracking, krijg ik een foutmelding. Het komt op mij raar over, want vanuit Vinted is ook geen verzendbericht gekomen. Ik kan nu dus ook niks volgen en mocht het wel aankomen, nooit als Akkoord markeren.

Is het bij Homerr soms vertraagd of heeft zij iets verkeerd gedaan?

Zit in de app wel eens wat vertraging in helaas

upendo

Berichten: 22284
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 08:15

Die sticker met de homerr code hoort toch op het pakket te zitten? Ik krijg nooit een track en trace mee in ieder geval..

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 08:33

Ik heb iemand die mij gisteren al 25 vragen heeft gesteld over 1 artikel. Een paar beantwoord maar ook aangegeven dat ik alle vragen wel een beetje zat ben. Open ik vanmorgen vinted, 108 nieuwe berichten van haar!!

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 08:53

Elitedeux schreef:
Ik heb iemand die mij gisteren al 25 vragen heeft gesteld over 1 artikel. Een paar beantwoord maar ook aangegeven dat ik alle vragen wel een beetje zat ben. Open ik vanmorgen vinted, 108 nieuwe berichten van haar!!


Omg :')
Om wat voor artikel gaat het dan?

_Lorette_

Berichten: 12093
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 08:54

108 berichten?! Ik ben ook benieuwd over wat voor een artikel je zo veel vragen kunt stellen. :')

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 09:13

Het gaat om een gehaakte top, echt geen bijzonder artikel :+

Ze heeft 15x gevraagd of ik het wil reserveren, ook nog eens 20 vraagtekens. En dat ze hem zo graag wil maar dat ze hem nu nog niet kan betalen omdat ze wacht op het geld uit haar Vinted portemonnee.