stres om mn katje...ziek?K?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

stres om mn katje...ziek?K?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:53

Ik maak me verschrikkelijk veel zorgen om mn pers, ze heeft sinds een maand of 3 een bobbeltje bij dr ooghoekje zitten en de DA weet niet wat het is...

Anibioticum helpen niet, ben zzoooooo bang dat het kanker is echt mensen ik zit me hier op te vreten niet normaal meer. Even weghalen is niet makkelijk want het zit in de buurt van haar traanbuisje en dat schint nogal complex te zijn!

oowww...ik maak me zo verschrikkelijk druk weet niet waar ik het zoeken moet, ik ga zo naar de DA om er wer naar te laten kijken, en het is een super stres kip loop te blazen en te grommen in een lege wachtkamer naar niks dus dat is ook zeker geen pretje..

Duimen jullie voor me?????
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-02-04 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:59

Rustig maar, onze poes heeft het ook. Het is een blauwachtig bobbeltje in de ooghoek, toch? Knipoog

De dierenarts weet idd niet wat het is, maar ze weten wel dat het onschuldig is. Bij onze poes knapt het na een tijd open en daarna komt het vanzelf weer, er is niets aan te doen.

Het is niets ernstigs hoor denk ik, ik denk dat het hetzelfde is al dat Noeska heeft Ach gut

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:01

Gekke poezenkwaaltjes..... Succes iig. Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt Ach gut

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:04

Sammm schreef:
Rustig maar, onze poes heeft het ook. Het is een blauwachtig bobbeltje in de ooghoek, toch? Knipoog

De dierenarts weet idd niet wat het is, maar ze weten wel dat het onschuldig is. Bij onze poes knapt het na een tijd open en daarna komt het vanzelf weer, er is niets aan te doen.

Het is niets ernstigs hoor denk ik, ik denk dat het hetzelfde is al dat Noeska heeft Ach gut

Ik stuur je wel een PB dit is de eerste keer dat ik eindelijk erkenning heb, ben al maanden aan het speuren maar kom alleen maar gruwelijke dingen tegen!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:07

Kan je DA het niet aanprikken?
Dan weet je iig of het een vochtbult oid. is.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:25

We zijn geweest.......hij zei kanker.... Huilen het is niet te opereren, want het zit op een plek waar je niet in kan snijden.........

O ik ben zo verschrikkelijk verdrietig ik zal het nu echt even los moeten laten, pas als het echt heel groot wordt kan ie het oog eruit gaan halen...

Wat een enrome telleurstelling ik ben echt ten einde raad!!! Huilen Huilen Huilen Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie