;-( kat doet raar en is nu kwijt!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:29

oowh wat fijn dat ze weer terug is
jah het is wel handig om langs de DA te gaan
Nouw veel suc6 verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:51

Als ik dat zo allemaal hoor...zou het mij niks verbazen als jij binnenkort kleine poesjes hebt Haha! Mits het een poes is hahaha Knipoog
Katten kunnen wel vaker zo raar gaan doen....

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 22:51

Nee hoor niks geen kleine poesjes, Fidji is gesteriliseerd!
Haar nagels zijn normaal, en ze eet ook goed.
Momenteel is haar nieuwe verstopplaats de binnenvoering aan de onderkant van de bank Frusty Ze zit gewoon IN de bank!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:57

Ik denk dat je er verstandig aan doet haar daar te laten zitten en haar gewoon met rust te laten, en morgen ermee naar de da...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:57

Koortje schreef:
Nu is ze hier binnen, en nog net zo bang als voorheen. Op schoot blijft ze prima zitten, en ze is ook niet bang voor mij, het lijkt alsof ze grote ruimtes nu eng vind. Ze sluipt via meubelen en muur naar haar etensbakje en kattenbak... ik ga morgen even langs de DA met haar voor een generale inspectie!



Ik denk bij dit stukje aan slechtziendheid....

iig heel fijn dat ze weer terecht is!
Sterkte!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:08

Wat fijn dat ze weer terecht is zeg, ik kan me voorstellen dat je je vreselijke zorgen maakte.

Maarre...dat van die kleine poesjes he...
Koortje schreef:
Nee hoor niks geen kleine poesjes, Fidji is gesteriliseerd!

ik ken ook een kat (was overgenomen van iemand anders) die ook gesteriliseerd was. Zei de vorige eigenaar en de dierenarts zei het ook. Maar die heeft een paar maanden later toch 5 jonge poesjes op de wereld gezet .

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:19

Een kat die niet meer krols is (en dus gesterilliseerd is) kan geen jonkies krijgen...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:32

Wat fijn dat ze weer terug is!!!!

Koortje schreef:
Momenteel is haar nieuwe verstopplaats de binnenvoering aan de onderkant van de bank Frusty Ze zit gewoon IN de bank!


Hahaha, dit ken ik maar al te goed. Toen ik mijn vorige bank nog had, deden al mijn katten dit. Natuurlijk afgekeken van de kat die ermee begonnen was...

De oplossing: Een nieuwe bank!!! Haha!

We hebben nu een nieuwe bank (niet om die reden hoor) en er wordt geen verstoppertje meer gespeeld Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:18

Pervinco schreef:
Een kat die niet meer krols is (en dus gesterilliseerd is) kan geen jonkies krijgen...


Okee dan verzin ik het. En de dierenarts had het niet goed gezien en de vorige eigenaar heeft gelogen .
Ik weet heus wel dat een kat die niet krols is en of/ gesteriliseerd is geen jonkies meer kan krijgen (zie profiel voor studie ). Maar er kan ook weleens iets fout gaan bij zo'n sterilisatie (zoals waarschijnlijk is gebeurd bij die kat die ik ken). Ik weet niet hoe het zit met die kat van Koortje, maar ik weet dus wel dat het ook weleens mis kan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:31

he harstikke top dat ie weer boven water is wat een opluchting!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 01:47

MarianneR"]
[quote="Pervinco schreef:
Een kat die niet meer krols is (en dus gesterilliseerd is) kan geen jonkies krijgen...


Okee dan verzin ik het. En de dierenarts had het niet goed gezien en de vorige eigenaar heeft gelogen .
Ik weet heus wel dat een kat die niet krols is en of/ gesteriliseerd is geen jonkies meer kan krijgen (zie profiel voor studie ). Maar er kan ook weleens iets fout gaan bij zo'n sterilisatie (zoals waarschijnlijk is gebeurd bij die kat die ik ken). Ik weet niet hoe het zit met die kat van Koortje, maar ik weet dus wel dat het ook weleens mis kan gaan.
[/quote]

Dat kan zeker, onze kat is nl ook niet helemaal goed gegaan. Er zijn wsn cellen achtergebleven van een ogenschijnlijk ontbrekende eierstok. Maar als het niet goed gegaan is, moet een kat krols worden...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 16:45

Nou, ik ben naar de dierenarts geweest, en meteen weer 50 Eurootjes armer Boos!
Lichamelijk was er niks aan de hand met Fidji, gelukkig! Ik heb verteld wat er gebeurd was sinds zondag, en hij hield het ook op stress, geschrokken zijn van iets. Hij heeft me een flesje feromonen meegegeven (verkocht), wat ik in het stopcontact moet doen in de ruimte waar ze het meest is. Het schijnt goed te helpen, ben benieuwd. Baadt het niet dan schaadt het niet, tenslotte is Balouka, de hond van mn zus, hier dus ook vanaf vanavond, dus het komt wel goed uit denk ik.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:18

ZO gelukkig voor je! Ook dat ze weer terug is, fijn hoor!
Ik hoop voor je dat ze weer 'normaal' gaat doen!
Succes

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:54

geluykkig is ze weer terecht,en tja als je dieren neemt zitten daar nou eenmaal kosten af en toe aan he.en tja die feromonen,die werken heel wisselend,sommige reageren heel goed maar andere helemaal niet.feliway soms?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 23:49

Ja idd Feliway. Sinds vanmiddag zie ik lichtelijk verschil, ze heeft de hele dag in het hokje van haar kattenpaal gezeten, en ik heb haar zich zien wassen en zien slapen, en ze spinde al weer wat toen ik haar ging aaien. Nu zit ze lekker te eten, en heeft ze al wat gemiauwd, en alert gekeken naar het infrarood lampje, haar favo speeltje. Het scheelde niet veel of ze was er weer mee gaan spelen denk ik, nu hing ze zo ver mogelijk uit het hokje, en volgde het met haar koppie, maar kwam er toch net niet uit. Ach, ik verwacht dat ze wel bij zal trekken hoor