Yes heb mijn "Wing" gehaald (na hard ploeteren!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:15

super zeg! Gefeliciteerd!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:17

Gefeliciteerd hoor, goed gedaan! En met wat voor scores ook, super! OK dan!

Vlieg je toevallig deze zomer, begin juni naar Portugal? Dan heb je nl. best kans om mij tegen te komen, ga met een paar vriendinnen op vakantie naar Portugal en vlieg met Transavia!

Party!! Off-topic: 2000ste berichtje! Party!!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:19

Gefeliciteerd hoor!
Superscores ook!

Nou heel veel plezier met je nieuwe baan toegewenst. Lachen

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:27

Gefeliciteerd OK dan! Erg mooie scores, wauw!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:29

heee das leuk !!! Gefeliciteerd hoor !!!
enne, sorry maar is dit jaar martinair geworden........ Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 09:21

Gefeliciteerd, goed gedaan OK dan!
Veel plezier met je werk, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 11:23

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes Ik heb er idd onwijs veel zin in maar ben ook best zenuwachtig voor mijn eerste vlucht zaterdag Bloos! Best spannend allemaal!

Vandaag ga ik maar eens een coupe de kort halen bij mijn kapper want immers bij een nieuw leven hoort een nieuwe coupe Haha! (heb ik als cadeautje gekregen van mijn omaatje Lovers )

Eindelijk kan ik ook weer zonder schuldgevoel naar mijn lieve paardje en gelukkig is ie niet meer zo beledigd zoals de afgelopen 3 weken Schijnheilig

Yessy"]
gefeliciteerd!!! helaas ga ik van de zomer met United Airlines vliegen, transavia heeft geen binnenlandse vluchten in de VS geloof ik Knipoog
[/quote]
Nee idd hebben we niet Verdrietig Tong uitsteken nee hoor maakt me niet uit, we vliegen wel op gambia en Egypte dus da's ook wel erg leuk!

[quote="assie"]
Hoe gaaf! Wow! Proficiat Tessa! Echt ontzettend gaaf voor je!
Geweldig goede scores ook! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden als stewardess Tong uitsteken
[/quote]

Thanx Assie, ik denk dat ik het heel erg leuk ga vinden, helemaal nu ik me er van bewust ben dat het niet alleen wat drankjes serveren in de lucht is Knipoog

[quote="Vanes"]
+:)+ Gefeliciteerd.
Ik vlieg vrij vaak met Transavia, dus wie weet zien we elkaar nog wel eens Haha!
Enne waar gaat je eerste vlucht heen met Transavia?
[/quote]

Dank je wel Knipoog ik zal je wel niet herkennen maar mij kan je herkennen aan mijn naambordje T Tiller Haha! Enneh mijn eerste vlucht gaat naar Barcelona a.s. zaterdag Cool


[quote="Summertje"]
Gefeliciteerd, en erg hoge scores zeg!
Wel gaaf stewardess, maar lijkt me niks voor mij zo vaak en zo lang in het vliegtuig Haha!
[/quote]

Thanx, ach weet je de ene keer heb je een vlucht naar Egypte en ben je idd lang in het vliegtuig, daartegenover staat dan wel weer dat je vaak overnacht in een leuk hotel enzo. De andere dag ga je even snel op en neer naar een ander land zoals Italie of Frankrijk en ben je na een paar uurtjes weer lekker snel thuis en uiteraard heb ik best veel vrij dat komt door de lange dagen die je maakt. Na aankomend weekend waarin ik naar Barcelona vlieg op zaterdag en zondag naar Fuertaventura dan ben ik wel weer maandag dinsdag en woensdag vrij OK dan!

[quote="*Tamara* schreef:
Vlieg je toevallig deze zomer, begin juni naar Portugal? Dan heb je nl. best kans om mij tegen te komen, ga met een paar vriendinnen op vakantie naar Portugal en vlieg met Transavia!


Ik weet mijn rooster nog niet voor aankomende zomer maar wellicht dat ik daar wel af en toe heen vlieg zoals volgende week dan word het Malaga Tong uitsteken

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 13:09

Jeetje, wat gaaf Tessa! Gefeliciteerd en heel veel plezier!