zeer veel pech heb ik altijd...;( (lang verhaal)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 08:05

waarom moet mij bij mij nou altijd alles op een moment gebeuren..... Verdrietig
het gaat heel slecht op school, ik voel me er nog steeds niet fijn en ik snap het allemaal niet...ik moet misschein zelfs van school af, en dan naar het mbo...
heb mot met mijn ouders....omdat ik een paar dagen gespijbeld heb, okeej dat snap ik wel.
maar gisteravond heeft mijn vriend het ook nog uit gemaakt Huilen Huilen Huilen
hij had zondag ineens doodleuk bedacht dattie nie klaar was voor een vaste relatie....we hadden ook niet echt super lang, anderhalve maand ofzo, maar hij zei dattie van me hield, dat kan toch niet ineens van de ene op de andere dag over zijn... Verward
ik was gisteren helemaal van streek, heb meteen een vriend gebeld, en die kwam er om half 11 nog aanfietsen en heeft mij tot 12 uur zitten troosten, dat vond k echt heel erg lief van hem....
even voordat hij kwam hebbik nonnie ook nog wel gesproken op msn, ze zei wel dattik haar altijd kon bellen als ik haar nodig had, vind ik heel lief van haar....
maar jah, ik moest ff mijn hart uitstorten, dus vandaar dat ik alles hier neerzet, en eerlijk gezegd ik voel me al ietsie beter.
ik hoefde vandaag gelukkig nie naar school van mijn mams, want anders loop ik daar met dikke opgezwollen en rode ogen op school rond.
ik hield echt heel veel van hem, en het duurt ook nog wel ff voordat het weer over is...

kussies liselot

_________________
ik is ik en ik is LiSSy

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LiSSy op 2001-09-25 08:05 ]</font>


nimmerdor
Berichten: 18
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 08:36

Sterkte, en jou geluk komt vast en zeker ook nog wel.
En hij was jou liefde gewoon niet waard.
En lieve mams heb je dat je toch thuis mocht blijven vandaag.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 08:38

dank je nimmerdor.....ik hoop dat mijn geluk komt...
kijk als ik nou een paardje had kon ik daarheen, kon het paardje mij troosten, maar jah dat kan niet....

kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

nimmerdor
Berichten: 18
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:00

Gelukkig heb je een goede vriend.
En ja jammer dat je geen paardje hebt op dit moment, maar als je echt gek van paarden bent komt ook dit vanzelf.
Toen ik mn paard had verkocht, had ik de dag erna al z'n spijt, en heb 1,5jaar niet gereden. Toen kwam een vriendin van mij of ik haar paard niet wou bijrijden. En alles is toch weer goed gekomen.
En uit het niets had ik monique ontmoet, en nu ik ben zo verliefd!!
Geluk krijg je. Vroeg of laat.
Sterkte.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:36

heeej meis
weetje wat t voordeel is van dat alles tegelijk komt. dat je daarna ook weer 3 keer zo blij kan zijn met dingen. afgelopen week riepen ze allemaal tegen mij van ja bij jou komt alles tegelijk. en dat is ook zo. maar t gaat over. en dan heb je ff een tijd om volledig vrolijk te zijn. het houd een keer op al die ellende. enja t is heel erg dat je vriendje t uit maakt maar zo is t nu eenmaal. vraag je maar eens af wat houden van is. is dat wat jij doet van je vriendje als je 1,5 jaar hebt, of is t dat jij 40 jaar getrouwd bent en nog steeds super gelukkig.
maar dat maakt het voor jou niet makkelijker op.
gewoon positief blijven denken en jou tijd komt nog wel.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Danseresje, Facebook, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, Jintexx, mriek1990, ynskek en 193 bezoekers