Ik ben bang...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:33

Vervelend als je ieder dubbeltje moet omdraaien. Ik hoop dat je het plezier dat je krijgt van je 2 paarden niet laat vergallen door je financiele zorgen.
En dat je niet naar alle Boktmeetings gaat vind ik heel normaal hoor. Ik kijk ook eerst of iets een beetje in de buurt is want mijn auto loopt ook niet op water Haha! Paardrijden is een fantastische hobby mar het kost veel geld. Dat betekend dat je soms heel bewuste keuzes moet maken. Het is niet altijd automatisch en-en maar eerder of-of.
Sterkte er mee.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:40

heel veel sterkte ermee, en er komen vast nog wel genoeg boktmeetings! Ik hoop dat Bokt nog lang blijft bestaan, dus kan je altijd weer komen als het weer wat beter gaat.

Ik zit ook in hetzelfde schuitje, ben gisteren ontslagen.....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 10:42

he wat balen Shaienne!!

Maar dan komen jullie inderdaad maar allemaal bij mij meeten haha! *LOL*

Een bijrijster is geen optie, dat wil ik echt niet, om een aantal redenen.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 12:36

He wat vervelend voor je Jura.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest: Blijf goed voor jezelf zorgen.
Is het misschien wat om bij het Nibud info te vragen?
Misschien hebben zij tips waar je zelf nog niet aan gedacht had.
Het kan ook verhelderend werken als je je financiele situatie op papier hebt staan en naar een doel toewerkt. (bijv. sparen voor een deken of iets voor jezelf) Aan de andere kant moet het natuurlijk niet je leven gaan beheersen want dan word je knettergek!
Ik hoop dat je je baan kunt houden en sterkte ermee!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 08:03

Verdrietig

Wat ontzettend jammer!
Maar wel erg dapper dat je het gewoon onder ogen ziet en niet boven je standaard gaat leven!
Zet 'm op en haal gewoon die baan binnen! Cool

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 08:44

jeetje meid kom op! ik weet wat je doormaakt want met ons gaat het ook niet goed, al maanden niks meer verdiend. expensive gaat nooit weg, dat is beloofd. ik geef spullen ook liever uit aan me paard dan dat vriendinnen vragen of ik mee ga naar het dorp, naar de mac of naar de pizza-tent.blijf positief en denk aan het beste!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 09:14

ook moi kent het probleem hoor! Van de week een bankafschrift eens goed bekeken en dacht:staan we zo ontzettend rood? Peter: nee hoor, we staan zelfs 2,2 keer zo rood, want het afschrift is in euro's! whaaaaaaaaaat????????????

Ok, even slikken!

Wij hebben een bouwkrediet voor het huis, maar dat gaat op deze manier wel heel hard op, (zonder belastingaftrek, aangezien het opgaat aan van alles behalve verbouwen), balen! Er moeten dus echt paarden weg! Dan is er weer een stal vrij, kan ik af en toe een paardje rijden voor iemand anders en op die manier wat geld bijverdienen?!

Jura: ik ken het probleem en ik kan allen maar zeggen: "hol de kop dur veur"!
Er komt vanzelf weer een lichtpuntje! EN geniet van je paarden! Elk moment dat je van ze kan genieten maakt een hoop goed hoor! EN je kan zelf wel even met iets minder! Maar vergeet jezelf niet hoor! Gezond eten hoeft bv helemaal niet duur te zijn!

Dus: goed voor jezelf zorgen, lekker van je paardjes genieten, en je niet teveel zorgen maken, een oplossing zal zich vanzelf aandienen!

heel veel liefs, B

_________________
ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tender op 2001-09-24 13:23 ]</font>

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 09:21

Hoi Jura,

ik ken ook het probleem. Maar je komt er wel doorheen, dat moet gewoon! sterkte....

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 11:30

Zoals ik bij de meeting van ons al zag heb je heel veel voor je paarden over. Echt heel prachtig om te zien! Tja, nu ik dit zo lees moet deze bokt-kok maar weer eens langskomen om een potje te koken! (and I won't take no for an answer!) Heb ook altijd tegen je gezegd dat je goed moet eten want Jur en Razinda hebben niets aan een 'mammie' die ziek is!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:24

Join the club!! Ik weet het meestal wel te doseren, maar had door mijn vakantie geld wat meer speelruimte, ik heb alleen een beetje te lang door 'gespeeld' Haha! dus dat wordt weer een paar maander errrrrg strak regime.
We komen er wel weer uit hoor, moet toch ook wel met zulke kanjers van paarden!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:48

Hey Jura,

Omdat het mij best leuk lijkt om eens te meeten met andere bokkers, en jij best wel in de buurt woont, zou ik je ook op kunnen halen met de auto!
t ' is maar n ideetje! Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 13:55

Goh je verhaal klinkt bekend.... Moet nodig nieuwe kleren maar dat interesseert me geen moer... Haha! Ik koop liever een dek voor 1 van de paarden... Geld uitgeven aan je dieren is ten eerste veel leuker en ten tweede zijn ze afhankelijk van je, dus veel keus heb je niet...

Maarre; wel een beetje voor jezelf blijven zorgen hoor! Anders hebben je paardjes niets meer aan je!

Groetjes Mieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 09:51

Er zijn er dus veel meer met dit probleem! De paarden en de spullen zijn er wel, maar geld... Haha!

Maar heel erg bedankt voor de berichtjes, heel erg lief van jullie allemaal!!

Het is gewoon zo irritant om altijd maar rood te staan en nooit eens iets leuks te kunnen doen omdat het geld er gewoon niet is. Maar ik probeer positief te blijven, ooit komt het misschien wel goed, of wordt het allemaal wat beter.