Husky Pup

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Draakje

Husky Pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 15:43

Mijn vriend en ik zijn opzoek naar een husky pup.
vandaag op i-net gespeurt naar husky's (in asiels)
daar kwam ik deze pup tegen en was gelijk verkocht

AfbeeldingAfbeelding

Maar natuurlijk hebben we weer een probleem - m'n ouders
m'n vriend woont bij mij in en we hebben nog geen eigen woning.
maar ik wil deze kans eigenlijk niet voorbij laten gaan.
hoe kan je dan toch je ouders overhalen om het goed te keuren dat wij deze hond nemen tot we een eigen woning hebben gevonden.

The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:10

De hond op proef nemen!
Bij de meeste asiels mag je een hond een weekje op proef nemen om dan daarna te beslissen.

Ik weet zeker, dat als dat kleintje bij jullie in huis is je ouders er ook weg van zijn.

Misschien is dat een optie?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 16:26

ja zo heb ik het met mijn konijnen ook gedaan gewoon mee naar huis genomen en toen was het wel goed.

we hebben hiervoor een golden retriever gehad, 15 jaar lang. de reden dat mijn moeder geen hond wil is vanwege het uitlaten en de vakanties.
mijn vader weet ik niet heb het hem nog niet gevraagt.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:39

ik ben helemaal husky gek! geweldig beessie zeg!
ik weet niet echt hoe je ze over kunt halen, best moeilijk! maar als het maar voor even is, tot je een eigen huis hebt, dan mag het toch wel?

ArwenLune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:21

Erm, niet om banketstaaf te zijn, maar weet je voldoende van het ras af om je hier zomaar in te storten? Husky's zijn echte karakters blijkbaar, het valt nog niet mee om dat op de goede manier op te voeden.

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 17:39

Ja ik heb bijna alle boekjes van husky's gelezen, ik vind het super honden. ze hebben veel beweging nodig. ik weet niet zal het vanaaf met m'n moeder overleggen, ik heb ook al gezegt dat het niet lang duurt en dat ik binnen nu en een jaar het huis uit ben. als ik de kans krijg om deze pup een goed tehuis te geven dan heb ik er echt alles voor over

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:45

Eerlijk gezegd zou ik er niet eens over denken om een pup te nemen als je met je vriend bij je ouders inwoont en wacht op een eigen huis.
En al helemaal niet als je ouders geen hond willen...
Als je verwacht om binnen een jaar te verhuizen, zou ik mooi wachten tot je in je eigen huis zit en de boel op orde hebt.

[KS-MK] [webcam] Dream Team Mini's 2017 (seizoen 14) - nu ONLINE voor het 2017 seizoen.
Drachtige merries: Daisy 280 dagen, Party Girl 274 dagen, Misty 266 dagen, Amy 248 dagen, Cookie 200 dagen, Snazzy 166 dagen & Lizzy 161 dagen.

Joycelyn1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:46

He, Draakje,
Weet waar je aan begint...... Ik heb zelf 2 malamutes (familie vd husky) en weet wel dat je zeer consequent moet kunnen blijven. Het zijn en blijven altijd caracter honden, die veel energie hebben. Ik had nr 1 ook toen ik nog thuis woonde (4 maanden) en dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Het is wel zo dat het slopers zijn, van de tuin was niet erg veel meer over, en ook de sokken en pantoffels moesten het ontgelden. Mocht je toch nog vragen hebben kun je me altijd pb-en.
Het is wel zo dat als je deze honden aankunt, het geweldige beesten zijn.

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 18:12

mijn moeder twijfelt, ze wil het wel maar is bang dat ze eraan vast zit met uitlaten enz. we hebben al een huurhuisje op het oog, maar voordat rond is. vanaaf even overleggen, maar denk wel dat het mag voor tijdelijk tot we zelf een huis hebben en dat rond is

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:29

Het zijn echt supereigewijze beesten hoor. Je kan ze niet een dag alleen laten en je moet er vaak mee lopen. Hopelijk lukt het om je ouders te overtuigen. Wij hebben ook een husky (al 9 jaartjes, foto's in profiel). Het is wel een mooie pup Als het nou niet lukt dan zullen jullie als je op je eigen woont heus we slagen hoor. En als het wel lukt, heel erg veel plezier ermee

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 18:53

Wow wat een gave foto's jen, mooie pup was dat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie