Valentijn(kaart bloemen)helpp lover gezocht haha

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Valentijn(kaart bloemen)helpp lover gezocht haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 18:26

wie heeft er nog iets gehaad voor Valentijn dag ik nikssssssssssssssssssssssssssssssss Huilen was geen Lovers lover in de buurt maar ja dan volgend jaar maar beter dan kijken wat er dan komt met de post ojaaa heb zondag wel een leuke bos bloemen van mijn bezoek gehad dat was ook wel weer leuk *LOL*
ik hoor wel hoe de dag bij jullie is verloopen *LOL* ik hoop in inder geval beter dan bij mij OK dan! OK dan! ojaaaaa ik zou ik nog lover`s kunnen gaan zoeken hahahaha lollll nou nee toch maar niet wacht volgend jaar wel af kijken wat er dan komt. hihihhi Ach gut

veel liefs klaas
Laatst bijgewerkt door drachtenboy op 16-02-04 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:45

Is dit een open sollicitatie????

Mijn motto is altijd niet zoeken maar vinden.
Zelf ook geen bijzondere dag gehad, was niet thuis en mn kerel vind t onzin, hij is gewoon ook al wel lief voor me, dat liever dan 1x in het jaar!!!

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:46

ik heb ook niks gehad en wel een vriend, maar goed we zijn wel naar de bios geweest.

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 18:51

ja mijn vriend of bijna mijn man vind het ook alle maal onzin, maar toch was ook hij een stukje liever dan anders Ach gut

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:01

haha geef je adres maar, komt er een kaartje voor je aan Lachen

(voorwaarde: wil er wel een terug Knipoog )

voeg me anders ff toe op msn... (msn adres in me profiel...)

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 20:40

oke is goed kom maar op met die kaart hahahaha Ach gut Clown lolllllllll Haha!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:45

moet je me mr ff toevoegen Knipoog
adres staat in profiel Lachen

suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:47

ik een e-cart gehad en kaartje van mijn kleine zussie

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:14

Ik ben op het moment ook zo hopeloos, zou bijna gaan smeken om een vriendje.
Maarja, wat al gezegt is, je moet niet zoeken, het komt vanzelf op je pad (ooow wat mooi gezegt!)
Trouwens, heb een kaartje gehad, van een vriendin en een smsje van een jongen waar ik liever geen smsje van zou willen hebben....pfff

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:16

Ik heb wel iets gekregen, je mag het van mij wel hebben. Een bos rozen en een kaart van ene Sam. Is hoogstwaarschijnlijk een verzonnen naam, want ik ken helemaal geen Sam. Dus een echte valentijn....

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 22:45

oooooooooo clien dan krijg je wat en dan zit je daar net niet op te wachten Haha! hahaha lollllllll. en solide dat is nu echt valetijn niet weten van wie je de rozen heb gekregen Verward haha dat is toch leuk zit je maar te denken van wie kan dat nu zijn Verward dat is toch leuk, lijkt mij wel lache dan hal je iederen door je hoofd heen. van wie je het zou kunnen heben en dan ga je op leten als ze ook anders doen dan normaal vind het wel tofffff. Knipoog

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:53

drachtenboy schreef:
en solide dat is nu echt valetijn niet weten van wie je de rozen heb gekregen Verward haha dat is toch leuk zit je maar te denken van wie kan dat nu zijn Verward dat is toch leuk, lijkt mij wel lache dan hal je iederen door je hoofd heen. van wie je het zou kunnen heben en dan ga je op leten als ze ook anders doen dan normaal vind het wel tofffff. Knipoog


Maar aangezien ik nogal nieuwsgierig ben en eigenlijk al zeker weet dat dit één of ander grapje is van collega's, vond ik het op dat moment ff minder. Iedereen was al bezig van wie het zou kunnen zijn. Het is namelijk op het werk binnen gekomen. Ik hoop dat de persoon zichzelf een keer meldt, doet hij het niet, nou ja dan niet. Nu kan ik er de lol wel van inzien, maar zou toch heel graag willen weten wie het is.

Daarbij had ik ook nog een kaart van een vriendin en een heel lief smsje van een vriend gekregen. Dus.. Ik had deze valentijn zeker niks te klagen. Ben goed verwend, hahahaha Knipoog

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 22:58

Haha! hahahahhaaaaaa vind het wel lache nu ik wat meer weet. op je werkkkkk Pling ooooooo wat voor werk doe je als ik vraagen mag *LOL* oooooo wat zou je Bloos! rood geweest zij *LOL* hahahah

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:59

Ik heb ook helemaal niks gehad, maar dat maakt ook niks uit, vind valentijn toch onzin

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:58

Begint een beetje een slowchat te worden. Daarom een slotje.