Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myfairytale
Berichten: 5419
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-20 20:34

Dikke knuffel en sterkte voor iedereen die het nodig heeft en gecondoleerd Eilinora.
Kan even niet uitgebreid reageren, maar denk wel aan jullie! :(:) :knuffel: Y;(

assileM

Berichten: 687
Geregistreerd: 16-05-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:01

Bla
Laatst bijgewerkt door assileM op 04-03-23 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Berichten: 12321
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:12

assileM schreef:
Weer huilend in bed. De situatie thuis is gewoon niet te houden.. Weer het gevoel dat ik nooit iets goed kan doen en niks waard ben.. :( En niemand heb om m’n hart te luchten. Wat een k*t jaar


:knuffel: je mag altijd je verhaal kwijt mocht je daar behoefte aan hebben.

N_B_N
Berichten: 1965
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:14

Wat een hoop verdriet weer zeg. Allemaal een dikke virtuele knuffel :knuffel:

Voor wie het wilt staat m’n pb altijd open hoor :(:) :knuffel:

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:15

Mijn relatie is vandaag uit gegaan. We waren 8 maanden samen, en vanaf het begin af aan voelde het alsof we elkaar al jaren kenden. Ik dacht echt dat dit de man was waar ik oud mee zou worden... Ik ben verdrietig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110808
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:16

assileM schreef:
Weer huilend in bed. De situatie thuis is gewoon niet te houden.. Weer het gevoel dat ik nooit iets goed kan doen en niks waard ben.. :( En niemand heb om m’n hart te luchten. Wat een k*t jaar


:(:) Heb je geen familie of vrienden waar je in ieder geval terecht kunt tot je afstudeert?

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:21

Myfairytale schreef:
Zelf miste ik een beetje een plekje om mijn hart even te luchten, zonder pb's te hoeven sturen (luisterend oor topic), aangezien ik me niet erger (waar heb jij je aan geërgerd-topic) en zeker niet blij voel (waarom ben jij blij vandaag-topic), maar verdrietig ben, open ik dit topic en het is natuurlijk voor iedereen.

Het "Lucht je hart-topic". Wellicht is er al zoiets, dan sorry en mag dit topic getemd worden, zodat mods het kunnen sluiten.

Ik ben erg verdrietig omdat ik onlangs mijn hond, die alles voor me betekende, in heb moeten laten slapen. Ben er echt kapot van en kan er eigenlijk nog niet goed over praten met mensen in mijn omgeving zonder enorm te huilen, maar wellicht lucht het op om het hier te delen.


Ach gos k ook 21 aug :(( moeilijke keuzes altyd sterkte hoor

N4N4
Berichten: 1116
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:24

Wat een prachtig mooi topic is dit , lees al even stilletjes mee en wil iedereen die het nodig heeft een dikke virtuele knuffel geven .
Hou vol iedereen , uiteindelijk komt de zon weer tevoorschijn!
mijn pb staat open :(:)

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:12

Vjestagirl schreef:
Mijn relatie is vandaag uit gegaan. We waren 8 maanden samen, en vanaf het begin af aan voelde het alsof we elkaar al jaren kenden. Ik dacht echt dat dit de man was waar ik oud mee zou worden... Ik ben verdrietig.


Erg is dat he.. :knuffel:

Kaatastrof

Berichten: 6269
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:20

Vjestagirl schreef:
Mijn relatie is vandaag uit gegaan. We waren 8 maanden samen, en vanaf het begin af aan voelde het alsof we elkaar al jaren kenden. Ik dacht echt dat dit de man was waar ik oud mee zou worden... Ik ben verdrietig.

Soortgenoot.. Dikke knuffel voor jou ook. Wat een poedersuiker.

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:28

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft Y;( :knuffel:

Het enige waar ik mee zit nu deze tijd is of ik wel ooit een partner/relatie ga krijgen. Ik ben 30 jaar going on 31, en ik heb een kinderwens en de tijd begint echt te dringen als je eerst nog iets wil opbouwen. Het is zo een lastige tijd om iemand te vinden met wie je echt die juiste klik hebt... tot nu toe werd elke keer mijn hart gebroken, nu een paar jaren niks en dat is ook wel even fijn, maar ik mis het wel heel erg.

Anoniem

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 23:39

Rennie, ik hoop dat je wens in vervulling mag gaan.

Sterkte vjestagirl!

Benoite

Berichten: 692
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 00:27

2 weken geleden mijn lieve poes laten inslapen en daar heb ik het nog steeds moeilijk mee! Ze was echt de liefste kat ever, altijd vrolijk, alrijd willen kroelen en uren lang knorren. Het liefst op mijn hoofd slapen en zelfs haar rotte tandjes met bijpassende geur vond k niet erg. Wat zou ik graag nog 1x mijn gezicht in haar zachte buikje duwen en dan ondertussen wel op het perfecte plekje kroelen om haar af te leiden omdat ik wist dat ze dat niet fijn vond.. Mijn kleine meisje wat mis ik haar in huis!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:56

Zaterdag mijn beste vriendin naar de HAP en later naar de kliniek (GGZ, high care / gesloten afdeling) gebracht. Omdat ze dood wil. Haar depressie blijft spelen. En nu ging het zo slecht dat ze 1 op 1 begeleiding kreeg en vannacht in de isoleercel heeft geslapen. Lig ik nu lekker in bed met mijn vriend terwijl ik weet dat zij daar ligt. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:40

Wat vreselijk, MarlindeRooz. Hopelijk krijgt ze hele goede hulp en krijgt ze weer wat grip op het leven. En jij heel veel sterkte.

Vandaag is de uitvaart van mijn oma. De ruimte is te klein om alle kleinkinderen toe te laten met alle coronamaatregelen, dus ik mag er niet heen. Ik mocht haar de laatste maanden ook al niet bezoeken ivm besmettingsrisico, en mag nu mijn familie niet knuffelen ivm risicogroepen. Vanmiddag ga ik in mijn eentje via een livestream de dienst kijken. Corona maakt afscheid nemen er niet gemakkelijker op. :\

Anoniem

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:47

Oh wat erg :(:) Ik heb mijn oma ook moeten afgeven in mei. Mocht ook niet meer langs en heb geen afscheid kunnen nemen. Dat vreet aan jou. Wat erg dat je ook geen afscheid mag nemen d.m.v de begrafenis. Heel erg veel sterkte Y;(

Anoniem

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:26

Dank je, dat is lief. Moeilijk, hè! Dikke knuffels aan alle anderen hier die het nodig hebben!

Jis_

Berichten: 11671
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:30

Sterkte allemaal met de verliezen en het gemis.

CupCakes_ schreef:
Dikke knuffel, je hond verliezen is zwaar!

Dikke knuffel, want je papa missen is heftig

Liefdesverdriet sucks. Ik weet er alles vanaf. Er overheen komen is nog steeds een opgave, dus ik begrijp je gevoel!

Mi_Amore, ook jij enorm veel sterkte en een dikke knuffel!

:knuffel: :knuffel: :knuffel:

Ik heb een jonge aussie van 11 maanden, maar de laatste weken heb ik echt het gevoel dat niks wil lukken. Trainen gaat ruk, de wandelingen verschilt enorm hoe het gaat. Maar voor mijn gevoel verpest ik hem op deze manier. Ik wil het zo graag goed doen en een goed opgevoede hond krijgen, maar nu lijkt dat een hele grote opgave -O- :

Er over sparren met iemand uit de buurt gaat niet, want er is niemand met wie ik dat kan doen.


Je hond zit in een pubertijd, komt goed met consequent blijven maar tegelijkertijd niet te veel vragen. Gewoon even die lange lijn en niet los, tot je hond wel weer wil luisteren. Oefeningen heel kort houden, wil een oefening niet sluit het oefenen toch altijd positief af met een oefening die hij makkelijk kan. Laat je hem wel (weer) los dan ook eens bij je roepen zonder dat je hem aanlijnt, zodat het niet altijd aanlijnen is als hij moet komen, die link leggen ze heel snel. Verstop je eens achter een boom op het moment dat hij even niet naar je kijkt en roep hem dan. Dit soort dingen gaan helpen. Een Aussie is een fijne hond om te trainen,en bedenk die pubertijd is maar tijdelijk.

Jis_

Berichten: 11671
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:34

culaccino schreef:
Wat vreselijk, MarlindeRooz. Hopelijk krijgt ze hele goede hulp en krijgt ze weer wat grip op het leven. En jij heel veel sterkte.

Vandaag is de uitvaart van mijn oma. De ruimte is te klein om alle kleinkinderen toe te laten met alle coronamaatregelen, dus ik mag er niet heen. Ik mocht haar de laatste maanden ook al niet bezoeken ivm besmettingsrisico, en mag nu mijn familie niet knuffelen ivm risicogroepen. Vanmiddag ga ik in mijn eentje via een livestream de dienst kijken. Corona maakt afscheid nemen er niet gemakkelijker op. :


Wat naar allemaal MarlindeRooz en culaccino , heel veel sterkte.

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:40

Sterkte voor iedereen!

Ik voel mij ook niet fijn op dit moment. Het is niet zo verdrietig als andere verhalen hier, maar bij mij in het huis zijn helaas 2 mensen positief getest op Corona. Dat betekent 10 dagen thuis isolatie en een hele rollercoaster aan regels en emoties.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:29

Ik voel me boos en verdrietig omdat het uwv besloten heeft dat ik geen wajong uitkering krijg. Ik was zo ontdaan dat ik niet eens kon luisteren naar de rest, de angst en paniek vlogen mij om de oren. Vervolgens een hele heftige paniek aanval gehad. En nu het gevoel wat mij mn hele leven al najaagt van zie nou wel ik krijg nooit waar ik recht op heb... geen veilige jeugd, geen ouders of familie, en nu dus ook geen toekomst als een enigszins normaal mens.

Mira283

Berichten: 3527
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:52

Heel veel sterkte iedereen :knuffel: :(:)

Pfft waar moet ik beginnen. Eerst vorige week de pony op Cushing laten testen en jawel hij heeft het. Grond sloeg onder mijn voeten weg, herhaling van jaren geleden kwam er boven. Eerste paardje was zo ziek door de Cushing dat ik haar heb in laten slapen. Wat ook niet goed ging volgens de verhalen, verkeerd geprikt een groot bloedbad. Ben blij dat ik er niet bij was achteraf wel spijt gehad. Maar alle emoties kwamen naar boven waardoor ik mij nog slechter voelde.

En nu een van de katten die non stop sinds gisteren aan het overgeven is gaan naar de dierenarts vanmiddag. Mag wel een abonnement nemen onderhand, maand geleden met de katten heen gegaan en een cavia. Cavia wegens ernstige gebitsproblemen laten inslapen, kom je om je katten te laten chippen kom je met een dier minder thuis. Beestje was nog geen 2 jaar oud, heb hier eentje van 6 zitten die gewoon niks mankeert het is zo oneerlijk! Daarna kregen 2 cavia's een luchtweg infectie die is nu klaar gelukkig.

Hoop zo dat het niets ernstigs is, maar het huilen staat mij wel nader dan het lachen onderhand....

Sintara

Berichten: 7459
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:58

Iedereen veel sterkte!

Het is zo zwaar he mira, zieke beestjes.. Ik heb net twee van de vier patiënten erbovenop. Helaas eentje kwijt en paardlief is er nog lang niet..

MarlindeRooz je bent wel een heel goede vriendin voor haar geweest, je hebt er alles aan gedaan om haar te helpen :(:) ik snap dat je het een naar idee vindt maar ze zullen haar daar vast beter kunnen helpen..

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 21:14

Ik ben verdrietig omdat er vandaag een holistisch dierenarts bij mn pony is geweest. Ik had gehoopt dat zo iemand mij/ons verder kan helpen. Helaas bleek dit voor ons duidelijk niet de juiste persoon.
Ik wil mn pony zo graag helpen, maar de juiste persoon hiervoor vinden is zo ontzettend moeilijk. Ik wil gewoon dat hij happy is, dan pas kan ik ook weer echt happy zijn ;(

Jenara

Berichten: 1580
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 21:44

Heel veel sterkte en knuffels aan iedereen hier die het nodig heeft!
Ik ga een andere keer jullie verhalen wat meer in detail lezen!

Ik heb het afgelopen weekend ook veel gehuild, van de stress en het niet meer aankunnen ...
Ik weet zelfs niet waar ik moet beginnen ...
6j geleden is mijn relatie van 4j op een vreselijk pijnlijke manier geëindigd (daar ben ik ondertussen alweer lang overheen wel), datzelfde jaar zijn mijn ouders in een oorlogsscheiding uiteen gegaan, waardoor ik in mijn eerste jaar unief er bijna alleen voor stond. Ik was mijn sociale kring met relatie kwijt, dus vreselijk eenzaam geweest. Daar wel bovenop gekomen, maar dan loodzware studies gedaan, waardoor mijn hobbies en sociaal leven compleet lam zijn komen te liggen. Stress- en slaapproblemen over gehouden aan de jaren studeren (verder studies wel graag gedaan en fantastische huidige vriend op school ontmoet)
Afgestudeerd, heel erg gestruggled met fijn werk zoeken. Niet gelukt, 1e job was rot, regelmatig wenend naar huis gegaan door vreselijke baas. Mijn eerste paard gekocht, wel superfijn. Na een halfjaar ander werk gevonden, flink onderbetaald, maar wel leuk werk. Daardoor met paard veel financiële zorgen gehad. Na een half jaar ontslagen ... op straat zonder inkomen, onslagpremie of uitkering ... Giga stressperiode, relatie die extreem onder druk stond. Snel nieuwe job moeten vinden, geen leuk werk, weer alle dagen met tegenzin gaan werken ... Drama met stalgenoten, beslist om van stal te veranderen. Afgelopen lente eindelijk nieuw leuk werk gevonden (nog steeds heel blij mee) en verhuist naar nieuwe stal. Initieel heel leuk die nieuwe stal, al snel problemen, ga het hele verhaal niet doen, maar veel stress en zorgen over stalling ... begin van de zomer paard zwaar ziek, geld buitengevlogen aan dierenarts ... paard moet nog half jaar revalideren en mogelijks nog dure behandeling nodig. Vorige week is dan ook het verhaal met de stal ontploft en mag nu met herstellend paard naar een nieuwe plek zoeken ...

Ik heb fijne momenten gehad in die afgelopen jaren, zeker wel ... maar mijn algemene gevoel is één van "stop, pauze, ik kan niet meer"