Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:22

Dikke knuffel voor iedereen!

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 14:18

Alle verdriet mag hier hoor, verdriet is verdriet, groot en kleiner, maar dat is ook weer heel relatief en totaal niet te vergelijken. Oftewel; iedereen is welkom, met welk verdriet ook en uitleg hoeft ook niet.

Het liefst zou ik op iedereen willen reageren, maar dat lukt me niet altijd, wel lees ik mee.

Wederom voor iedereen die het nodig is: :(:) :knuffel: sterkte en dikke knuffel! En ik zou toch ook graag willen zeggen; houd moed, het is nog nooit zo donker geweest of het wordt altijd wel een keertje weer licht, al duurt dat soms veel te lang (ik probeer me er nu ook maar aan vast te houden).

Mocht iemand verder over zijn/haar willen praten, dan staat mijn pb altijd open hoor! Hart luchten mag altijd. :knuffel:

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:19

Dat ik mijn baas weer eens verkeerd begrepen heb en dit weer voor een hoop verwarring in het team ook gezorgd heeft. En dit is al de zoveelste keer dat ik hem niet begrepen heb dat ik mij af begin te vragen of ik nu zo dom ben. Geen fijn gevoel.

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 17:28

Amandavd schreef:
Dat ik mijn baas weer eens verkeerd begrepen heb en dit weer voor een hoop verwarring in het team ook gezorgd heeft. En dit is al de zoveelste keer dat ik hem niet begrepen heb dat ik mij af begin te vragen of ik nu zo dom ben. Geen fijn gevoel.


Dat ligt vast aan je baas zijn manier van communiceren en niet aan jou! :(:)

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:27

Myfairytale schreef:
Amandavd schreef:
Dat ik mijn baas weer eens verkeerd begrepen heb en dit weer voor een hoop verwarring in het team ook gezorgd heeft. En dit is al de zoveelste keer dat ik hem niet begrepen heb dat ik mij af begin te vragen of ik nu zo dom ben. Geen fijn gevoel.


Dat ligt vast aan je baas zijn manier van communiceren en niet aan jou! :(:)


Lief :knuffel: ik denk dat we elkaar gewoon slecht begrijpen soms. Ik voel mij alleen er zo dom over en ben dan bang dat collega's mij dom vinden. Heel stom maar dan ga ik daar weer over piekeren.

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 22:21

Amandavd schreef:
Myfairytale schreef:

Dat ligt vast aan je baas zijn manier van communiceren en niet aan jou! :(:)


Lief :knuffel: ik denk dat we elkaar gewoon slecht begrijpen soms. Ik voel mij alleen er zo dom over en ben dan bang dat collega's mij dom vinden. Heel stom maar dan ga ik daar weer over piekeren.


Je bent zeker niet dom en dat zullen je collega's ook zeker niet vinden!
Kan me wel voorstellen dat het rot voelt hoor, maar probeer het om te denken; dat de moeilijke communicatie vanuit je baas komt. Hij is verantwoordelijk om het duidelijk te communiceren naar jou. :knuffel:

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 22:25

Ben nu wel beetje verdrietig omdat het weer mis met mijn darmen is.
Vaak na het diner buikkrampen en diarree . %) Is inmiddels al zo'n 1,5 jaar met vlagen aan de gang. Zo een dag geen last en dan weer 3 dagen achter elkaar. Meerdere producten geprobeerd uit te sluiten, maar ben er nog niet achter waar ik zo heftig op reageer. Word er moedeloos van en durf bijna niet meer ergens anders te eten of 's avonds nog verder van huis weg te lopen dan een 50 meter.

Supervixen

Berichten: 12873
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:26

Vandaag ben ik verdrietig omdat ik vanmiddag heb gehoord dat een kind van onze basisschool, waar ik lesgeef, een tumor heeft in het hoofd en is opgegeven.
Wat een verdriet.

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 22:38

Supervixen schreef:
Vandaag ben ik verdrietig omdat ik vanmiddag heb gehoord dat een kind van onze basisschool, waar ik lesgeef, een tumor heeft in het hoofd en is opgegeven.
Wat een verdriet.


Afschuwelijk! :oo ;( Mijn verdriet om die stomme darmen is ineens tot 0 gereduceerd, ik schaam me nu gewoon.
Wat verschrikkelijk voor het kindje zelf, de ouders, familie, vrienden, klasgenootjes en hun ouders, leerkrachten en iedereen die hem/haar kent. Y;(
Zoiets vreselijks zou gewoon niet mogen bestaan. :n

Heel veel sterkte, voor het kindje en iedereen om hem/haar heen!

Supervixen

Berichten: 12873
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:40

En dan ben je opgegeven op je 8e..
Dat zou toch niet mogen. Zo jong.

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 22:53

Supervixen schreef:
En dan ben je opgegeven op je 8e..
Dat zou toch niet mogen. Zo jong.


Nee precies, zoiets zou gewoon echt niet mogen. Afschuwelijk... geen woorden voor.

Zertab

Berichten: 12278
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:55

Supervixen schreef:
Vandaag ben ik verdrietig omdat ik vanmiddag heb gehoord dat een kind van onze basisschool, waar ik lesgeef, een tumor heeft in het hoofd en is opgegeven.
Wat een verdriet.


:knuffel:

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 22:57

Hoe is het nu met jou Zertab?

Zertab

Berichten: 12278
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 23:01

Myfairytale schreef:
Hoe is het nu met jou Zertab?


Lief dat je het vraagt. Vandaag een goede dag gehad, totdat iemand goed bedoeld vroeg of ik mijn "ex" nog een bericht ga sturen. Dat doet even pijn, want het antwoord is nee...

Sneeuwvlok23

Berichten: 187
Geregistreerd: 08-05-18

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 00:26

Ik voel me verdrietig omdat een goede vriendin van mij is opgenomen in een eetstoorniskliniek. Ik merk de laatste tijd dat me dit toch meer pijn en verdriet doet, dan dat ik eerst had gedacht. Natuurlijk ben ik enorm blij dat ze eindelijk hulp krijgt, maar het gaat mentaal nu niet goed met haar en ik vind het allemaal zo k*t voor haar. Ben erg down, somber en heb continu vreetbuien - heb de neiging mijn verdriet 'weg te eten', waardoor ik me eigenlijk nog verdrietiger voel. Dus ja, ik hoop dat het allemaal snel weer de betere kant op gaat. Voel me echt een zeur, omdat die vriendin het natuurlijk nog heftiger heeft, maar helpt toch om het zo even op te schrijven merk ik

Sintara

Berichten: 7426
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 01:28

Heel veel sterkte allemaal!
Ik ben verdrietig omdat mijn paard alweer iets heeft. Ik dacht dat ik haar moest laten inslapen vanavond maar ze lijkt erdoor te komen (gaskoliek).
We hebben zoveel pech elke keer.. Ik heb mijn hele leven van een eigen paard gedroomd, er hard voor gewerkt en ik doe zo mijn best. Paard ook trouwens.
Het lijkt wel alsof het ons niet gegund is..

Oja en er zijn vanavond als verrassing twee lammetjes geboren. Een daarvan redt het waarschijnlijk niet

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 06:03

Myfairytale schreef:
Ben nu wel beetje verdrietig omdat het weer mis met mijn darmen is.
Vaak na het diner buikkrampen en diarree . %) Is inmiddels al zo'n 1,5 jaar met vlagen aan de gang. Zo een dag geen last en dan weer 3 dagen achter elkaar. Meerdere producten geprobeerd uit te sluiten, maar ben er nog niet achter waar ik zo heftig op reageer. Word er moedeloos van en durf bijna niet meer ergens anders te eten of 's avonds nog verder van huis weg te lopen dan een 50 meter.


Misschien eens contact opnemen met een voedingsexpert. Dit is toch ook niet fijn voor je. Knuffel.



Heel veel sterkte Supervixen!!

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:18

Myfairytale schreef:
Ben nu wel beetje verdrietig omdat het weer mis met mijn darmen is.
Vaak na het diner buikkrampen en diarree . %) Is inmiddels al zo'n 1,5 jaar met vlagen aan de gang. Zo een dag geen last en dan weer 3 dagen achter elkaar. Meerdere producten geprobeerd uit te sluiten, maar ben er nog niet achter waar ik zo heftig op reageer. Word er moedeloos van en durf bijna niet meer ergens anders te eten of 's avonds nog verder van huis weg te lopen dan een 50 meter.

Heb je misschien prikkelbaar darm syndroom ? Vriendin van me heeft dit en na een paar jaar kan ze eindelijk weer een beetje fatsoenlijk het huis uit.

Lijkt me iig heel vervelend.

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:25

Ik ben verdrietig omdat ik twijfel of ik nog wel bij m'n vriendinnen groep hoor en pas waarmee ik t closest ben. Door corona ga ik niet met het OV en hou ik mij aan de regels, maar zij reizen iedere dag overal jaar toe en zien elkaar meerdere keren per week en bespreken alles na in de groepsapp evenals een geplande vakantie waar ze mij niet eens mee hadden gevraagd. Gisteren zei er een dat ze echt blij waren met ons, maar ik vraag me steeds meer af of ik daar nog wel bij hoor. Ik verschil ook het meeste van ze als persoon. Ik voel me soms ook niet serieus genomen met mijn wens om afstand te houden wegens corona.

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:42

Ik ben al een tijdje verdrietig.

Ik kan niet meer alleen zijn zonder te huilen, ik wil naar huis maar ik heb al een hele lange tijd geen huis meer. Ik voel me mentaal en fysiek zo enorm moe ik wil het liefst hele dag in bed liggen en niks doen maar dat is voor niemand goed dus probeer ik zoveel mogelijk onder de mensen te zijn en doen alsof er niks aan de hand is maar dat komt dan even hard terug zodra ik alleen ben

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:46

AylaL schreef:
Ik ben al een tijdje verdrietig.

Ik kan niet meer alleen zijn zonder te huilen, ik wil naar huis maar ik heb al een hele lange tijd geen huis meer. Ik voel me mentaal en fysiek zo enorm moe ik wil het liefst hele dag in bed liggen en niks doen maar dat is voor niemand goed dus probeer ik zoveel mogelijk onder de mensen te zijn en doen alsof er niks aan de hand is maar dat komt dan even hard terug zodra ik alleen ben


:knuffel:
Waarom ben je zo verdrietig? Ik weet niet hoe oud je bent maar kan je niet terug naar je ouderlijk huis?
Waar woon je nu dan? Kan je met iemand hier over praten? Of een hulpverlener?

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:01

Ik wil iedereen een hart onder de riem steken, wat een heftige verhalen komen er voorbij. :knuffel:

Ik ben verdrietig, omdat mijn “beste” vriendin zo egoïstisch is geweest dat ik haar nu niet meer wil spreken. En nu is het heel stil en ben ik best eenzaam ;( :(

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:06

Ah lootje1991, eenzaam zijn is zo rot gevoel. Als je wilt praten ofzo mag je altijd pb sturen.

Ik ben verdrietig omdat ik alweer in het ziekenhuis lig.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:14

Ik ben verdrietig omdat niks in mijn leven gaat zoals gepland en mijn depressie monster weer erg aanwezig is.

Knuf voor iedereen <3

Myfairytale
Berichten: 5407
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-20 11:37

Zertab schreef:
Myfairytale schreef:
Hoe is het nu met jou Zertab?


Lief dat je het vraagt. Vandaag een goede dag gehad, totdat iemand goed bedoeld vroeg of ik mijn "ex" nog een bericht ga sturen. Dat doet even pijn, want het antwoord is nee...


Sterkte hoor! Hopelijk slijt het snel en heb je veel meer goede dagen. Maar je had, tot de opmerking, een goede dag en dat is wel weer heel fijn!


Sneeuwvlok23 schreef:
Ik voel me verdrietig omdat een goede vriendin van mij is opgenomen in een eetstoorniskliniek. Ik merk de laatste tijd dat me dit toch meer pijn en verdriet doet, dan dat ik eerst had gedacht. Natuurlijk ben ik enorm blij dat ze eindelijk hulp krijgt, maar het gaat mentaal nu niet goed met haar en ik vind het allemaal zo k*t voor haar. Ben erg down, somber en heb continu vreetbuien - heb de neiging mijn verdriet 'weg te eten', waardoor ik me eigenlijk nog verdrietiger voel. Dus ja, ik hoop dat het allemaal snel weer de betere kant op gaat. Voel me echt een zeur, omdat die vriendin het natuurlijk nog heftiger heeft, maar helpt toch om het zo even op te schrijven merk ik


Je zeurt zeker niet! Verdriet kan zich op veel manieren uiten en helaas dan bij jou nu vreetbuien. Wees niet te streng voor jezelf hoor! Knuffel.


Sintara schreef:
Heel veel sterkte allemaal!
Ik ben verdrietig omdat mijn paard alweer iets heeft. Ik dacht dat ik haar moest laten inslapen vanavond maar ze lijkt erdoor te komen (gaskoliek).
We hebben zoveel pech elke keer.. Ik heb mijn hele leven van een eigen paard gedroomd, er hard voor gewerkt en ik doe zo mijn best. Paard ook trouwens.
Het lijkt wel alsof het ons niet gegund is..

Oja en er zijn vanavond als verrassing twee lammetjes geboren. Een daarvan redt het waarschijnlijk niet


Wat vervelend van je paard zeg. :( Hopelijk nu geen nare dingen meer hoor. Hoe is het nu met hem/haar? En met het lammetje?


Amandavd schreef:
Myfairytale schreef:
Ben nu wel beetje verdrietig omdat het weer mis met mijn darmen is.
Vaak na het diner buikkrampen en diarree . %) Is inmiddels al zo'n 1,5 jaar met vlagen aan de gang. Zo een dag geen last en dan weer 3 dagen achter elkaar. Meerdere producten geprobeerd uit te sluiten, maar ben er nog niet achter waar ik zo heftig op reageer. Word er moedeloos van en durf bijna niet meer ergens anders te eten of 's avonds nog verder van huis weg te lopen dan een 50 meter.


Misschien eens contact opnemen met een voedingsexpert. Dit is toch ook niet fijn voor je. Knuffel.



Heel veel sterkte Supervixen!!


Ja, zou ik eigenlijk wel eens kunnen doen. Goed idee, dank je wel! <3


thirteenn schreef:
Myfairytale schreef:
Ben nu wel beetje verdrietig omdat het weer mis met mijn darmen is.
Vaak na het diner buikkrampen en diarree . %) Is inmiddels al zo'n 1,5 jaar met vlagen aan de gang. Zo een dag geen last en dan weer 3 dagen achter elkaar. Meerdere producten geprobeerd uit te sluiten, maar ben er nog niet achter waar ik zo heftig op reageer. Word er moedeloos van en durf bijna niet meer ergens anders te eten of 's avonds nog verder van huis weg te lopen dan een 50 meter.

Heb je misschien prikkelbaar darm syndroom ? Vriendin van me heeft dit en na een paar jaar kan ze eindelijk weer een beetje fatsoenlijk het huis uit.

Lijkt me iig heel vervelend.


Het lijkt er wel op, maar durf het niet te zeggen of het ook echt zo is... Wat heeft je vriendin er aan gedaan? Misschien heeft ze nog een tip?


thirteenn schreef:
Ik ben verdrietig omdat ik twijfel of ik nog wel bij m'n vriendinnen groep hoor en pas waarmee ik t closest ben. Door corona ga ik niet met het OV en hou ik mij aan de regels, maar zij reizen iedere dag overal jaar toe en zien elkaar meerdere keren per week en bespreken alles na in de groepsapp evenals een geplande vakantie waar ze mij niet eens mee hadden gevraagd. Gisteren zei er een dat ze echt blij waren met ons, maar ik vraag me steeds meer af of ik daar nog wel bij hoor. Ik verschil ook het meeste van ze als persoon. Ik voel me soms ook niet serieus genomen met mijn wens om afstand te houden wegens corona.


Oh dat is wel naar... Maar misschien zien zij dat helemaal niet zo? Heb je er al eens over gepraat met ze? Ik vind dat je verstandig bent in ieder geval wbt het reizen in deze tijd! Knuffel.


AylaL schreef:
Ik ben al een tijdje verdrietig.

Ik kan niet meer alleen zijn zonder te huilen, ik wil naar huis maar ik heb al een hele lange tijd geen huis meer. Ik voel me mentaal en fysiek zo enorm moe ik wil het liefst hele dag in bed liggen en niks doen maar dat is voor niemand goed dus probeer ik zoveel mogelijk onder de mensen te zijn en doen alsof er niks aan de hand is maar dat komt dan even hard terug zodra ik alleen ben


Wat erg voor je. :( Waar woon je nu dan? Wees niet te streng voor jezelf hoor, deel het verdriet. Doen alsof er niets aan de hand is, is veel te zwaar in je eentje. Sterkte en knuffel!


Lootje1991 schreef:
Ik wil iedereen een hart onder de riem steken, wat een heftige verhalen komen er voorbij. :knuffel:

Ik ben verdrietig, omdat mijn “beste” vriendin zo egoïstisch is geweest dat ik haar nu niet meer wil spreken. En nu is het heel stil en ben ik best eenzaam ;( :(


Och, dat is ook naar zeg. Kan het ook niet meer goed komen? Knuffel vanaf hier.


MoniekJ schreef:
Ah lootje1991, eenzaam zijn is zo rot gevoel. Als je wilt praten ofzo mag je altijd pb sturen.

Ik ben verdrietig omdat ik alweer in het ziekenhuis lig.


Ah nee hè... Veel sterkte Moniek! Hopelijk mag je snel weer naar huis. Dikke knuffel.


Princess_ schreef:
Ik ben verdrietig omdat niks in mijn leven gaat zoals gepland en mijn depressie monster weer erg aanwezig is.

Knuf voor iedereen <3


Ach, wat naar. Wees niet te streng voor jezelf hè? Veel sterkte en ook een knuffel!