Op naar... 'Lotto weekend miljonairs'

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Op naar... 'Lotto weekend miljonairs'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 13:25

Ja, ja... Sannie gaat op 12 maart naar Aalsmeer om een opname van Lotto weekend miljonairs bij te wonen. Ik kreeg vandaag de brief waarin stond dat ik twee kaarten had gekregen, in huis.
Niet als kandidaat, maar gewoon in het publiek.
Nou ja, in het publiek ben je in ieder geval wel inzetbaar als hulplijn, dus kan ik alsnog mijn kennis eens goed testen. Haha!
Zijn er al eerder eens bokkers naar de opnamen van dit programma geweest? Hoe was dit? En duurde het allemaal erg lang?
Ik moet er om 17.45 uur aanwezig zijn.

In het verleden ben ik wel eens bij opnamen van het programma 'Kassa' geweest. Was erg leuk iig.


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:30

Veel plezier alvast!!!!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 13:50

Thnx.. dat gaat vast wel lukken.
Ik heb dus twee kaarten. Heb al iemand mee gevraagd, maar is nog niet bekend of diegene ook daadwerkelijk kan.
Voor het geval dat niet zo is.
Eventueel iemand anders geinteresseerd om mee te gaan? Mocht de persoon in kwestie niet kunnen?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:52

Dat soort opnames zijn altijd doodsaai. En ze hebben moeite om publiek te vinden! Normalieter krijg je er ook 10 euro voor ofzo.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 13:56

Hmm... de opnames van het programma 'Kassa' waren indertijd in ieder geval erg leuk! Ach, ik zie het wel. Ik ga er iig heen en maak er dan een leuk dagje van.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:56

Ik zou liever kandidaat zijn publiek, dan zit je daar misschien toch niet voor piet snot Knipoog

Hebben ze wel genoeg kandidaten?

Mij lijkt een opname bijwonen ook niet zo heel geweldig, slaap verwekkend denk ik. *LOL*

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:58

ooooooooooooooooo leuk neem mij neem mij neem mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj twee kaartjes dus hihihihihihi neem mij neem mij Haha! Schijnheilig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 13:59

Fairie schreef:
Ik zou liever kandidaat zijn publiek, dan zit je daar misschien toch niet voor piet snot Knipoog

Hebben ze wel genoeg kandidaten?

Mij lijkt een opname bijwonen ook niet zo heel geweldig, slaap verwekkend denk ik. *LOL*

Ik kreeg de kaarten aangeboden om in het publiek plaats te nemen. Ik had meegedaan aan de voorrondes van de kandidaten zelf en kwam hier ook doorheen (alweer een poosje geleden), maar er zijn/waren zoveel aanmeldingen dat de kans dat ik ook daadwerkelijk eens in het 'cirkeltje' mag/kan plaatsnemen, erg klein is. Ach, wie weet.. in de toekomst? Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:02

Honeybee"]
[quote="Fairie schreef:
Ik zou liever kandidaat zijn publiek, dan zit je daar misschien toch niet voor piet snot Knipoog

Hebben ze wel genoeg kandidaten?

Mij lijkt een opname bijwonen ook niet zo heel geweldig, slaap verwekkend denk ik. *LOL*

Ik kreeg de kaarten aangeboden om in het publiek plaats te nemen. Ik had meegedaan aan de voorrondes van de kandidaten zelf en kwam hier ook doorheen (alweer een poosje geleden), maar er zijn/waren zoveel aanmeldingen dat de kans dat ik ook daadwerkelijk eens in het 'cirkeltje' mag/kan plaatsnemen, erg klein is. Ach, wie weet.. in de toekomst? Haha!
[/quote]
Nou jammer hoor. Zou wel leuk geweest zijn, als je dan ook nog met een leuke prijs naar huis ging Haha!

Misschien volgende keer Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:05

Wat leuk! opnames bijwonen vind ik altijd heel erg leuk!
Ik ben naar Dit was het nieuws en Kopspijkers geweest. En ook naar de shows van Rolf Wouters (Vergeet je tandenborstel niet etc.)
De moeder van een vriendinnetje van mij werkte voor RTL, dus wij konden altijd mee, was super!
Ben trouwens ook bij Alles Kids (was medepresentator Cool ) Telekids en de Droomshow geweest!

Jammer dat je geen kandidaat bent!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 14:07

Dorée schreef:
Wat leuk! opnames bijwonen vind ik altijd heel erg leuk!
Ik ben naar Dit was het nieuws en Kopspijkers geweest. En ook naar de shows van Rolf Wouters (Vergeet je tandenborstel niet etc.)
De moeder van een vriendinnetje van mij werkte voor RTL, dus wij konden altijd mee, was super!
Ben trouwens ook bij Alles Kids (was medepresentator :8) Telekids en de Droomshow geweest!

Vooral kopspijkers lijkt mij ook erg leuk om bij te wonen.
En laten we zeggen dat LWM wellicht ook nog eens erg leerzaam kan zijn. Schijnheilig

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:09

Honeybee"]
[quote="Dorée schreef:
Wat leuk! opnames bijwonen vind ik altijd heel erg leuk!
Ik ben naar Dit was het nieuws en Kopspijkers geweest. En ook naar de shows van Rolf Wouters (Vergeet je tandenborstel niet etc.)
De moeder van een vriendinnetje van mij werkte voor RTL, dus wij konden altijd mee, was super!
Ben trouwens ook bij Alles Kids (was medepresentator :8) Telekids en de Droomshow geweest!

Vooral kopspijkers lijkt mij ook erg leuk om bij te wonen.
En laten we zeggen dat LWM wellicht ook nog eens erg leerzaam kan zijn. Schijnheilig
[/quote]


kopspijkers is ook leuk ja *LOL* lwm pffffffffffffffffffffffffffffffff daar moet je van houden Scheve mond

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:20

Lijkt me leuk om te zien hoe zo'n opname gaat... Laat je nog weten hoe het geweest is?

* To Belg, or not to Belg *

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:20

Nee niet bij weekend Miljonairs maar ik ben wel bij 1 tegen 100 en Lingo geweest (heeft mijn vriend beide aan mee gedaan) en die opnames waren wel heel leuk

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Samantha_

Berichten: 10753
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:34

O leuk veel plezier alvast!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Anoukjuuuhh, Babsiej, ComscoreBot, haffiefreak, JustMyZtje, katinker, majemalo, Rijsa, Roosch, RoronaZorro, roucha1, XXInKA, Yipee en 52 bezoekers