Relaties in vriendenkring...*zucht*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Relaties in vriendenkring...*zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 12:57

Ik erger me er toch weer geregeld aan....
Eerst was het zo leuk..altijd stappen, shoppen etc.. en nu?? Als ik eens een keertje wil gaan shoppen met een bepaalde vriendin (ze zijn gelukkig niet allemaal zo) dan moet ik dat 4 weken van tevoren plannen in verband met vriendje lief... Scheve mond
Gisteren belde ik een vriendin om te vragen of ze zin had om vanavond iets leuks te gaan doen (had dr al een tijd niet gezien), en dan zegt ze: "Nee, heb B (dr vriend) al een tijdje niet gezien"... Terwijl ze dus nét terug zijn van vakantie met zijn tweetjes... *zucht*
Waarom veranderen sommige mensen zo in bankhangende zeurende monsters als ze opeens een relatie krijgen??
We gaan wel eens met de meiden op stap, altijd heel leuk..alleen heeft een meid een vriend, en die moet dus altijd mee...terwijl het al 5 jaar MEIDEN-avond is.. Nooit gingen er vriendjes mee..alleen hij..omdat zij het l*llig vind als hij dan alleen thuis moet blijven (geloof niet dat ie nog erg veel vrienden heeft)..

Heel de vriendengroep ligt uit mekaar..de helft zie je gewoon nooit meer sinds ze een relatie hebben.. dan moet IK altijd bellen, en als ik dan bel zeggen ze: "zooo..lang niet gesproken".... Frusty

Herkennen jullie dit??
(Sorry..moest ff frustraties uiten.. Knipoog )

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 13:00

jah dat ken ik,denk je dat je een supervriendin hebt,heeft een relatie en ziet ze jou opeens niet meer staan... Boos!

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 13:38

tja, twee van mijn vriendinnen hebben een relatie van meer als een jaar, een vd twee zelfs al 27 maand. dus daar wennen we aan Lachen
en de meiden alleen doen ook nog wel vaak wat!

Enya - Daya :-)

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 13:46

Mijn beste schoolvriendin had ineens ook nergens meer tijd voor, toen ze verkering kreeg. De ene zondag gingen ze bij zíjn moeder theedrinken, de andere zondag bij háár moeder... *krijgt weer kippenvel als ze eraan denkt*
Eén keer zijn ze samen langsgeweest in mijn nieuwe huis, het leek wel of ze allebei 50 waren. Netjes in pak, bloemetje mee, met de benen over elkaar netjes theedrinken.... ik ging echt over m'n nek. We waren allebei nét van school af (20 jaar)....
Na een paar pogingen heb ik het voor gezien gehouden en geen contact meer gezocht. Ik heb nooit begrepen hoe ze van een leuke, frisse meid met humor binnen 5 maanden kon veranderen in zo'n enorme burgertrut... Verward Maar waarschijnlijk was dat de invloed van hem. Scheve mond

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 14:14

Mijn vriendinnen hebben er eerlijk gezegd geen last van. Uiteraard houden ze wel rekening met hun vriendjes, maar als we een weekend weg gaan of uit gaan dan gaat dat altijd prima. Meestal komt het eerder door drukte van school en andere sociale verplichtingen dan door de vriendjes.
We denken wat dat betreft wel hetzelfde. Een vriend is harstikke leuk en gezellig, maar je moet nog wel je eigen dingen kunnen doen.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 14:18

Ik ken dit ook, het is heel verschrikkelijk. Zelf heb ik ruim 4 jaar een vriend gehad. Mijn vriendinnen die toen een vriend hadden kwamen uit dezelfde vriendengroep, dus was dat geen probleem. Toen het uit ging waren die andere meiden niet zo dat ze zonder vriend op stap wilde gaan of zo. Hierdoor ben ik mijn eigen weg gevolgd en zag ik hen steeds minder. Er zijn nu een aantal relaties binnen die groep over en die hebben hetzelfde gedaan als ik. De relaties die er nog zijn, daarbij is het inderdaad erg moeilijk om met hen een afspraak te maken of een leuk uitje te regelen.. Erg jammer.

Een vriendin waar ik op de basisschool mee bevriend was en op de MAVO een vriend kreeg, daar is de vriendschap helemaal mee verbroken omdat zij meer tijd in haar vriend stak dan in de vriendschap tussen ons. Dat is echt verschrikkelijk jammer, maar oliebol happens...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:08

heb k ook...

mn beste vriendin ken ik en toen had ze al die vriend.. en in t begin stoorde ik er me niet aan.. maar nu soms dan is t altijd van, zulle we uitgaan? jaah moet f kijke wat ... wil?
we kunnen toch ook alleen met de meide gaan Verward

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:36

al mn vriendinnen hebben zowat geen vriend..
nouw 2 dan, 1 zit bij me in de kla,s die heet een vriend..
en nog 1, die haar vriend, is de zoon van de baas van arzu(wat een verhaal..) Schijnheilig
kortom, merijn en francis, zijn dus niet elke 2 sec. bij elkaar, ken merijn, en ken francis best wel goed... maar ik ga eigenlijk niet echt met hun om ozo

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:02

ja herken ik..

vriendinnen met vriendjes zijn minder leuk Scheve mond

(sorry as jullie dit lezen Bloos Tong uitsteken )

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:06

Ik herken het ook....zucht.......
En als het uit is kan jij ze opvangen Knipoog

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:13

ik herken dit alzijnde een boosdoener......ik heb nu dus een vriend (onderhand alweer bijna vier jaar OK dan! ) sinds dat wij wat met elkaar hadden was ik de laaste uit onze groep die toen een vriend kreeg....nu is het andersom al die andere relaties zijn uit en nu bellen mij vriendinne mij dus oip van goh heb je wat te doen vanaaf...ik zo van jaa vriendjelief en ik gaan na de film...Nou ik heb kortom altijd wel wat als het geen paard is dan is het vriendjelief wel, als het dat niet is dan is het wel werk, als het geen werk is dan is het het huishouden wel. Kortom ik heb weinig tijd voor me vriendinne. Helaas deel ik de paardenliefde niet met hun en is dat dus jammer. Maargoed de meesten ehbben daar begrip voor aangezien ze dit eerst hadden met mij. Ik voel me soms alleen kanp banketstaaf. Het si dat me vriend en ik samenwonen maar anders zag ik hem ook niet. Ik sport (niet lachen klootschieten en fitness) werk, heb een paard en heb ee vaste kaartavond met fammillie, en heb dan nog een huishouden aan te denken. Kortom DRUK DRUK. Ik kan mezelf nauwelijks bijbenen. Maargoed weinig tijd dus voor vriendinnen. Toevallig dat ik volgende week weer heb afgesproken met ze!! gezellie! Haha!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:19

loulou schreef:
ja herken ik..

vriendinnen met vriendjes zijn minder leuk Scheve mond

(sorry as jullie dit lezen Bloos Tong uitsteken )


ik herken het ook.
Vooral als ze dan op een zaterdagavond afgaan spreken om bij elkaar langs te komen...

Brabantse Fries ;)

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:38

en dat ze valentine moeten vieren ipv uitgaan Scheve mond

hoe kan ik dan ooit een valentine vinden Frusty Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:51

Ja dat ook ja! Haha!
Valentijn..pfff, uitgaan is veel leuker!

Brabantse Fries ;)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:07

loulou schreef:
en dat ze valentine moeten vieren ipv uitgaan Scheve mond

hoe kan ik dan ooit een valentine vinden Frusty Haha!


Whahahaha dat probleem heb ik hier ook, vin het wel banketstaaf dat ze geen rekening met ons houden hoor Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:41

hoe herkenbaar!

'vroeger' gingen we altijd met 4 meiden stappen, bleven we bij elkaar slapen van te voren flink indrinken en dan op jongensjacht Tong uitsteken

toen leerden we allemaal wat jongens kennen, maar die van mij werkte in een kroeg dus ik ging zonder hem stappen, hij moest da werken Tong uitsteken leerden we een groepje jongens kennen, in de kroeg waar hij werkte
maar voordat ik wat met hem kreeg, heb ik eerst met een jongen van dat groepje gezoend, nu woont 1 van hun samen met hem, is een geweldig stel, heb nog geholpen met koppelen zelfs

een ander uit dat groepje, woont samen met een andere vriendin en de 3e heeft iets met een jongen die in dezelfde plaats woont als mijn vriend, die elkaar dus ook kennen, maar niet zo erg liggen

en nu gaat er 1 nooit meer mee stappen, maar ik en die andere 2 gaan binnenkort eindelijk gelukkig weer met zn 3en op stap, van te voren goed indrinken en ons lekker uitleven, oke we blijven wel netjes, maar wel weer lekker gek doen, net als 'vroeger' (we zijn allemaal 21 en 22, maar ja toen waren we 16/17/18 dus is al eeuwen geleden Knipoog )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 20:24

Ja inderdaad! Vroeger altijd met de meiden achter de jongens aan, elke week feest, indrinken en toestanden..en nu???
Hand in hand op de bank..... en daar zit je dan.. als vrijgezel bij hen thuis op de bank.. te knarsetanden dat ze WEER niet op stap willen...
Grrrrrrrrr...

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:42

wacht maar tot je zelf een vriend hebt dan begrijp je dat beter. Als je verliefd bent wil je gewoon graag samen zijn.. betekend niet dat je niks meer hoeft te doen met vriendinnen maar zo is het nou eenmaal spreek uit eigen ervaring!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 22:20

fabiola schreef:
wacht maar tot je zelf een vriend hebt dan begrijp je dat beter. Als je verliefd bent wil je gewoon graag samen zijn.. betekend niet dat je niks meer hoeft te doen met vriendinnen maar zo is het nou eenmaal spreek uit eigen ervaring!


Grote onzin.. Toevallig dat mijn relatie nog niet zo lang uit is. Heb met mn ex best lang een relatie gehad, en daarvoor ook paar relaties gehad, maar dan nog gaan mijn vriendinnen vóór.. Op mijn ex was ik dolverliefd, maar toch ging ik 9 van de 10 keer met vriendinnen op stap, en zat ik sowieso 2x doordeweeks ook bij vriendinnen (als het niet al meer was)..

Dus ik begrijp er nog steeds helemaal NIX van..mensen die zo hun vrienden aan de kant schuiven voor een relatie!!!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Anne_vD, BingBot, Black_Moon, ChanelR, dinek123, djodjodjo, Dyphusion, Eliana, Evito_06, floorsxm, Ik_is_Ik, JoyenUnory, Larissajulia, Nalonyda, Plonspony, Schuur_ en 88 bezoekers