Soms...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Soms...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 18:43

Dan kan het opeens even niet zo lekker meer gaan.
En dan heb ik het met name over school...
Het ging bij mij altijd zo lekker op school, kon lekker meedraaien haalde goede cijfers en had het naar mijn zin...
Nu is het niet zo best meer...
Mijn cijfers worden slechter, omdat ik gewoonweg niet lekker meer kan leren...Ik kan me echt niet meer concentreren, heb helemaal geen zin meer in al dat huiswerk en daardoor haal ik slechte, voor mijn doen, cijfers! Mijn moeder vraagt al steeds of er iets aan de hand is ofzo,maar dat is er niet en als dat zo zou zijn zou ik dat vertelllen, ik heb in het verleden al genoeg nare dingen meegemaakt die ik toen verzweeg...
Ik voel me hier zo klote door, wil het zo graag goed doen,maar het lukt me gewoon even niet...
Ik krijg binnenkort mijn rapport weer en ben echt heel benieuwd...zit nu in de derde en er word altijd geroepen dat dat het belangrijkste en zwaarste jaar is, dus dat hopen we dan maar!!
Zijn er mensen die dit herkennen of die tips hebben?

Het is misschien een beetje een zeurverhaal,maar moest het even kwijt!!

Kus,
Ilse

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:47

heey!! dit had ik ff niet verwacht.. t gaat altijd zo goed bij jou. en ik hoor bijna dagelijks dat je aan je huiswerk moet als je op msn zit.. Scheve mond ik heb het ook weleens gehad, ff een dip dat het heel slecht gaat... ik weet eigelijk niet echt wat ik eraan gedaan heb of wat je eraan kunt doen.. dus. eigelijk heb je niet veel aan mijn reactie.. maar in ieder geval heel veel sterkte meid!! je red dit jaar heus wel! en als er verder wat is ofzo kun je het altijd bij me kwijt Ach gut