vriendin???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

vriendin???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 21:38

Ik wordt echt gewoon helemaal gek van een 'vriendin'.....ze is echt niet lang meer mijn vriendin en ik en nog andere vriendinnen vam ij denken dat als ze zo doorgaat een hoop vriendinnen kwijt gaat raken...

Nouwja ze gaat gewoon bijna niet meer met ons om, ze gaat kei veel met ene ander meisje uit mij klas om omdat ze daar mee kan roken Scheve mond Nou ik kan gewoon met mijn ziekte absoluut niet tegen roken dus ik ga echt niet mee in de pauze naar buiten en mijn andere vrinedinnen ook niet en het lijkt net of ze dat mij kwalijk neemt...
Ook had ze laatst verteld aan renee (renee_vd) dat ze verliefd was op zon jonge en renee had dat tegen haar vriend gezegd, word ze opeens kei kwaad Verward allemaal zo van jaah ik kan jullie gewoon niet vertrouwen balbalabal...sloeg echt nergens op want ze had helemaal niet gezegd dat renee het niet door mocht vertellen.
Zo erger ik me de laatste tijd steeds meer aan haar en vanamiddag was het helemaal erg:
Ze heeft een keer tegen mij gezegd van jah ik vind het echt niet normaal als iemand bij jou gaat roken watn jij kan daar gewoon niet tegen balbalbal...
Dus vanmiddag steeds ze een sigaret middein mij gezicht op!!! Ik moest kei hard hoesten enz gaat ze lachen en zegt ze zo van joh wat wordt je rood....nouwja ik was kwaad!! Nog een keer zoiets en ik hou het echt niet meer hoor.....

Sorry ik moest gewoon ff me verhaal kwijt...


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:41

Nou Lies, dat is echt geen vriendin hoor Vooral om die laatste actie van haar, sjonge jonge, ik zou haar echt een vuist geven en weg lopen!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:41

Die vriendin is jou niet waatd hoor!
Dat met die sigaret is ook erg l*llig zeker met je ziekte Ach gut
Dump dr maar lekker Knipoog

Kusje Lovers

    If you can dream it, you can do it ...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:42

sjezus wat een poedersuiker, sorry hoor maar zo doen als je vriendin er niet tegen kan Lips are sealed
Lekker laten barsten, er zijn veel aardigere vriendinnen te vinden die wel rekening met anderen kunnen houden!
Je bent veel beter waard!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 21:43

Dankje..ik weet ook zeker dat ze binnekort niet veel meer aan mij en andere heeft Tong uitsteken
Het slaat gewoon helemaal nergens op, ze denkt ehct dat ze kei mooi is en elke jonge haar leuk vind terwijl de meeste jonges haar haten OK dan! wahah dat vind ik echt lol Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:34

Als ik jou was zou ik die meid lekker links laten liggen. Iemand die zo weinig rekening houdt met jou, noem ik geen vriendin!

* To Belg, or not to Belg *

Stinkmodder

Berichten: 7974
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:36

Ben het helemaal met Yorghos eens!!! Wat een ongelooflijk piepmens zeg.... Vooral die laatste actie van dr... Boos!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 10:04

Ik ben d'r nou ook helemaal zat Scheve mond

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 10:59

ik ben het ook eens met Yorgos, dat is geen echte vriendin
Scheve mond Laat haar maar links liggen!

. . .
. . .
. . .

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:08

ja idd! dat kan je gewoon geen "vriendin" meer noemen!!!! wat een trut!

Kana

Berichten: 9051
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:33

jouw topic heet vriendin sorry hoor DAT kun je toch geen vriendin noemen eerder een trut..
sorry als ik je aanval niet mijn bedoeling Knipoog

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 12:53

ik had ook zo'n vriendin. lekker stoer gaan roken en zoveel mogelijk omgaan met gewelddadige buitenlanders, zo stoer mogelijk doen. mij uitskitten, flirten met elke gast die ze tegenkwam, super"sexy" kleren aandoen... gelukkig haatten de meesten haar ook. en ik zei:
barst!
(eigenlijk zei zij dat, maar ik moest toch van haar af Haha! )

Enya - Daya :-)

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 13:23

Dumpen dus maar hé Lies Knipoog
Beetje rook in je gezicht gaan blazen terwijl ze weet dat je er niet tegen kan... Tsss!

    If you can dream it, you can do it ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Lau07, Winna, xLauLaUx, YandexBot en 177 bezoekers