Krolse (?) kat in huis......piest tegen mijn......

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bergje75

Krolse (?) kat in huis......piest tegen mijn......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 19:30

Onze kat is zo krols (?) als wat....en waar dacht je dat ze tegenaan heeft gezeken???? Juist....mijn rij-jas Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Het beestje moet nodig gesteriliseerd worden; vorig jaar hadden we al een nestje en ik hoef niet perse weer een nestje..maar ja, dat beest heeft nu echt het voorjaar in haar bol en miauwt de hele dag. Zeer irritant! Natuurlijk mag onze (geholpen) kater, haar broer, niet bij haar in de buurt komen want dan wordt ze nijdig Haha! Haha!

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:34

die van mij piest dan in de schone was!!!!(%$#@EF%#$#$)

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:37

Vervelend is dat! Ik had in zulke gevallen altijd een plantenspuit bij de hand, maar dan moet je haar wel op heterdaad betrappen...

* To Belg, or not to Belg *

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:33

Ik vind persoonlijk niet dat je zo'n kat mag straffen, het is hun natuurlijk gedrag. Het beste is het om d'r te steriliseren...

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:45

Waarom maak je niet gewoon een afspraak met de dierenarts?
Enne, goed opletten dat ze niet ontsnapt he Knipoog

There is no reality, only perception.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie