Beetje raar maar waar vind ik..

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elise

Beetje raar maar waar vind ik..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 10:18

.. speciale lijm.

Ben stage aan het lopen en heb nog 2 dagen, nu kom ik erachter dat ik nog wat uit zou zoeken, beetje vergeten Bloos! !!

Ben bezig met een soort klantenpas en deze moeten aan de klanten geleverd worden op een brief (zoals de V&D winkelpas, ANWB pas etc)
Die dingen zitten altijd met een speciale soort lijm vast zodat je de pas eraf kan halen zonder alles te beschadigen.

Nu moet ik een bedrijf vinden waar je die lijm kan kopen/ bestellen?!
Wie o wie heeft een idee, hoe heet de lijm of waar vind ik zo'n bedrijf? Ik heb echt geen flauw idee waar ik moet zoeken.... (het hoeft niet binnen 2 dgn binnen te zijn hoor, een adres en prijs is genoeg)
(doet een machine dat, of gaat het met de hand? Verward )

Alvast bedankt!!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:21

Hej... ik denk dat je best de fotolijm van de Hema kunt gebruiken. Dat is namelijk lijm die wel plakt, maar als je een foto uit je boek wil halen dan kan dat zonder beschadigen. Je kunt de resterende lijm die er dan nog opzit zo met je vinger "wegrollen". Misschien een idee?! (jah... ik ben niet zo heel goed in uitleggen van dit soort dingen Bloos)

Der Ellmauer Dancing Queen

petraaken
Moderator FA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:23

ik dacht altijd dat een soort van siliconen was. tjonge vergis ik mij eventjes daarin. Misschien inderdaad speciale fotolijm of zo gebruiken.

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 11:10

petraaken schreef:
ik dacht altijd dat een soort van siliconen was. tjonge vergis ik mij eventjes daarin. Misschien inderdaad speciale fotolijm of zo gebruiken.

Uh nou, misschien is het wel siliconen spul Bloos Ik noem het lijm maar heb echt geen idee, doorzichtig is het wel geloof ik, een beetje gummig.

Maar bedankt voor de tip!! Die ga ik halen en proberen!
Thnx Lachen

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Gast252

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:11

Bel eens met een drukkerij, die zouden je moeten kunnen vertellen wat voor spul dat is.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:15

inderdaad, een drukkerij zal dat wel weten!

Werken aan je houding en zit? Deze gediplomeerde Centered Riding instructeur komt aan huis in Noord-Drenthe en rond Groningen-stad!
>> Blog: http://www.ruiterinevenwicht.nl <<

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie