Diep triest....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:52

Sorane schreef:
Heike,
Een psychische ziekte is 9 van de 10 keer te constateren!! Bij Honeybee is het waarschijnlijk een combinatie van pure luiheid, aandacht tekort en een ernstige gedragsstoornis!

Dat jij netjes een inkomen kreeg vind ik niet meer dan normaal!! Heb ik totaal geen problemen mee. Maar iemand als Honeybee verdient het gewoon niet!!


Wow, ken jij Honeybee?
Ik vind het vrij grof om zo te oordelen, alleen op basis van een paar stukken die iemand geschreven heeft.
luiheid, aandacht tekort en een ernstige gedragsstoornis?
Kom op zeg Boos! kijk eerst maar eens in een psychologieboek wat een ernstige gedragsstoornis is, dan praat je wel anders :
honeybee is een hele aardige meid, die op dit moment veel moeite heerft om haar leven op de rails te krijgen. Wie ben jij dan om zo over haar te oordelen, terwijl je haar helemaal niet kent

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:54

Sorane schreef:
Maar je bent het toch wel met me eens dat ook katten hebben in deze situatie een overbodig iets is?


Toch even een punt hier. Een dier nemen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen is idioot. Als je eenmaal dieren hebt zul je extra je best moeten doen om te zorgen dat je ze ook kunt houden en er goed voor kunt zorgen! Reden temeer om ervoor te zorgen dat je niet dakloos wordt.

live sucks and then you die Clown
Laatst bijgewerkt door ellenlouise op 11-02-04 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:55

Billy"]
[quote="Sorane schreef:
Heike,
Een psychische ziekte is 9 van de 10 keer te constateren!! Bij Honeybee is het waarschijnlijk een combinatie van pure luiheid, aandacht tekort en een ernstige gedragsstoornis!

Dat jij netjes een inkomen kreeg vind ik niet meer dan normaal!! Heb ik totaal geen problemen mee. Maar iemand als Honeybee verdient het gewoon niet!!


Wow, ken jij Honeybee?
Ik vind het vrij grof om zo te oordelen, alleen op basis van een paar stukken die iemand geschreven heeft.
luiheid, aandacht tekort en een ernstige gedragsstoornis?
Kom op zeg Boos! kijk eerst maar eens in een psychologieboek wat een ernstige gedragsstoornis is, dan praat je wel anders :
honeybee is een hele aardige meid, die op dit moment veel moeite heerft om haar leven op de rails te krijgen. Wie ben jij dan om zo over haar te oordelen, terwijl je haar helemaal niet kent
[/quote]


Ik ben helaas al te bekend met gedragsstoornissen! Mijn schoonmoeder heeft daar behoorlijke last van. En alles wat zij deed, doet Honeybee hier op het forum.
En of het grof is om dat te zeggen? Nee dat denk ik niet. Ik vind het groffer om mensen te misbruiken omdat je zelf te lui of te stom bent om voor jezelf te zorgen!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:56

misschien zou je het wel wat aardiger kunnen brengen Sorane, ik vind je namelijk behoorlijk bot overkomen en volgens mij ben ik niet de enige Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:57

Maaike schreef:
misschien zou je het wel wat aardiger kunnen brengen Sorane, ik vind je namelijk behoorlijk bot overkomen en volgens mij ben ik niet de enige Verward


Het is mischien wat bot maar wel waar. Sorry maar zei kan de hele boel bij mekaar liegen en bedriegen en dat is goed. Maar zodra ik zeg wat ik denk is het bot? Verward

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:57

Maaike schreef:
misschien zou je het wel wat aardiger kunnen brengen Sorane, ik vind je namelijk behoorlijk bot overkomen en volgens mij ben ik niet de enige Verward


Misschien wel..maar soms is het wel nodig om door te kunnen dringen tot iemand

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:02

Voor zover ik Sandra ken, hoeft het echt niet zo hard hoor .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:04

Jurga schreef:
Voor zover ik Sandra ken, hoeft het echt niet zo hard hoor .


Als ik zo al die topic lees is het al zovaak lief, aardig en vriendelijk geprobeerd en zie eens wat het resultaat is!

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:06

Sorane"]
[quote="Maaike schreef:
misschien zou je het wel wat aardiger kunnen brengen Sorane, ik vind je namelijk behoorlijk bot overkomen en volgens mij ben ik niet de enige Verward


Het is mischien wat bot maar wel waar. Sorry maar zei kan de hele boel bij mekaar liegen en bedriegen en dat is goed. Maar zodra ik zeg wat ik denk is het bot? Verward
[/quote]

Honeybee liegt niet ze heeft financiele problemen.
Maar ik heb weinig posts van jou gelezen die positief en opbouwend waren Frusty
Jij kunt alleen maar katten en afkraken. Misschien dat je wat aan je eigen instelling kunt veranderen?

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:07

Sorane"]
[quote="Jurga schreef:
Voor zover ik Sandra ken, hoeft het echt niet zo hard hoor .


Als ik zo al die topic lees is het al zovaak lief, aardig en vriendelijk geprobeerd en zie eens wat het resultaat is!
[/quote]

En wie beweert dat jij het ff op moet lossen?
De botte bijl werkt niet voor iedereen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:10

Billy"]
[quote="Sorane"][quote="Maaike schreef:
misschien zou je het wel wat aardiger kunnen brengen Sorane, ik vind je namelijk behoorlijk bot overkomen en volgens mij ben ik niet de enige Verward


Het is mischien wat bot maar wel waar. Sorry maar zei kan de hele boel bij mekaar liegen en bedriegen en dat is goed. Maar zodra ik zeg wat ik denk is het bot? Verward
[/quote]

Honeybee liegt niet ze heeft financiele problemen.
Maar ik heb weinig posts van jou gelezen die positief en opbouwend waren Frusty
Jij kunt alleen maar katten en afkraken. Misschien dat je wat aan je eigen instelling kunt veranderen?
[/quote]

Aan mijn instelling is niets mis, je hebt kennelijk niet de moeite genomen dit topic goed door te lezen!!!
Ik kan niets positiefs en opbouwends zeggen tegen een persoon die zo te koop loopt met haar onzin. Dat ze financiele problemen heeft is duidelijk. Maar dat is haar eigen schuld!! Hoe je het ook draait of keert ze heeft zelf die schulden gemaakt!!!
Ik heb ze ook wel eens gehad, ben ik gaan piepen?? Nee het was mijn eigen schuld!!
Zo is het ook bij haar!!

Maar over wie gaat dit topic?? Dus als je tegen mij wilt zeiken doe je dat maar weer mooi via pb! Daar ben je toch zo goed in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:11

Billy"]
[quote="Sorane"][quote="Jurga schreef:
Voor zover ik Sandra ken, hoeft het echt niet zo hard hoor .


Als ik zo al die topic lees is het al zovaak lief, aardig en vriendelijk geprobeerd en zie eens wat het resultaat is!
[/quote]

En wie beweert dat jij het ff op moet lossen?
De botte bijl werkt niet voor iedereen.
[/quote]

Wie weet. Maar een andere aanpak heeft bij haar ook niet geholpen. Weet je dat ik me serieus begin af te vragen of ze wel geholpen wil worden!

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:11

Ik heb het topic gelezen en ik ken Honeybee irl.
Dat maakt wel verschil denk ik.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:13

Mensen kinderen. Kunnen we het even normaal ende vriendelijk houden?
Laten we de feiten even puur en alleen de feiten laten en er even geen eigen interpretaties aan vastknopen. Het niet kennen van de topicstarter, Honeybee in dit geval, geeft je zéker niet het recht om hard over haar te oordelen. Feit is en blijft dat ze een probleem heeft. Daar wil ze kennelijk wel hulp voor, en die krijgt ze hier ook geboden. Het is aan haar om daar wat mee te doen, niet aan ons!
Het overgrote deel van de reacties zijn mensen die misschien wat cru, bot of onverbloemd zeggen wat ze vinden, maar ze bedóélen het wel goed. De paar hakpartijen die ertussendoor komen mogen nu heel gauw ophouden, want daar zit echt niemand op te wachten en de topicstarter al zéker niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:16

Ik bedoel het ook goed, maar ik kan me zo kwaad maken om haar. Ze moet gewoon eens gaan nadenken en voor zichzelf gaan zorgen!!!

Wellicht dat dit topic haar ogen openen!!!

Ik ga nu lekker stoppen. Eten maken en op de bank relaxen...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:23

Pipo schreef:
Dit is het zoveelste topic wat ik lees over ellende enz. Honeybee, mocht dit uberhaupt waar zijn, geef je zelf eens een enorme schop onder je kont. Er zijn zat instanties die je kunnen helpen.

Zo niet, houd eens op met op deze manier aandacht trekken. Zielig blijven doen helpt je niet, je moet er zelf wat van maken.

Je bent de regisseur van je eigen leven!


Helemaal mee eens.

Sommige mensen zullen zich hun hele leven afvragen waarom alles zo tegenzit en niet snappen waarom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:27

[AM] Ik voel me klote
Ik geloof niet dat Honeybee de enige is met problemen.
Waarom zouden die van jou "echter" zijn dan die van Honeybee.
Ik vind jouw reactie op haar bijzonder storend en bot.
Ik ken Sandra irl en vind haar een lieve meid, o.k ze heeft problemen die voor een deel aan haar zelf te wijten zijn maar dat maakt het nog niet minder moeilijk voor haar.
Ik snap best dat ze dat hier kwijt wil, de foto is idd over the top maar iedereen uit zich nu eenmaal anders.
Ik vind het heel frapant hoe jij altijd de splinter in andersmans oog wel ziet maar de balk in je eigen niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:38

Ilindra, ik begrijp je punt wel, maar ik vind dat je die dingen niet met elkaar kunt vergelijken. Het naar elkaar verwijten heeft zo weinig zin en het is voor Sandra ook niet leuk als er over haar hoofd ruzie wordt gemaakt.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:40

Billy schreef:
En wie beweert dat jij het ff op moet lossen?
De botte bijl werkt niet voor iedereen.


Jij bent natuurlijk DE aangewezen persoon om dat te zeggen, de botheid zelve.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:41

Ilindra schreef:
[AM] Ik voel me stinkmodder
Ik geloof niet dat Honeybee de enige is met problemen.
Waarom zouden die van jou "echter" zijn dan die van Honeybee.
Ik vind jouw reactie op haar bijzonder storend en bot.
Ik ken Sandra irl en vind haar een lieve meid, o.k ze heeft problemen die voor een deel aan haar zelf te wijten zijn maar dat maakt het nog niet minder moeilijk voor haar.
Ik snap best dat ze dat hier kwijt wil, de foto is idd over the top maar iedereen uit zich nu eenmaal anders.
Ik vind het heel frapant hoe jij altijd de splinter in andersmans oog wel ziet maar de balk in je eigen niet.



Ik snap niet wat mijn problemen met die van haar te maken hebben!!!!! Wat heeft een jarenlange verkrachting waar ik zelf niet om gevraagd heb te maken met iemand die zichzelf in de ellende heeft gestort??????

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:41

Levy"]
[quote="Sorane schreef:
Citaat:
Uitgaan kan ik me ook wel voorstellen. Even weg van de ellende. Dat mag best.


Ook als je niet eens geld hebt om eten te kopen? Sorry maar als je in die situatie zit en je gaat uit dan heb je je prioriteiten verkeerd liggen. Gezellig een avondje stappen en de rest van de maand leef je op water! Goeie zet! Top vooral doen OK dan!


als je uitgaan, snuffelen-op-een-rommelmarktje-zonder-iets-te-kopen, noemt, vind ik het ook prima! maar een discotheek kost ALTIJD geld.
Als je inderdaad die prioriteit boven eten stelt, dan komt er iets niet helemaal goed denk ik.
Je kunt er ook even uit zijn zonder dat het perse geld hoeft te kosten.
Bij vrienden op bezoek? Misschien kun je een hapje mee eten en je verhaal kwijt....sla je drie vliegen in 1 klap.
[/quote]

Lieve schat als Honeybee zich net zo goedkoop kleed als de foto die hier van haar op bokt staan kost een disco echt geen geld hoor !

Ik vind het niet toepasselijk dat Sorane hier zo word aangevallen ! Kijk als je zo'n topic opent kan je dit soort reacties van mensen verwachten.

Als jullie een probleem met elkaar hebben vecht het dan lekker uit via pb !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:43

Problemen zijn problemen, die zijn niet langs een meetlat te leggen.
Zij voelt zich nu gewoon net zo oliebol als jij je voelt.
Dat ze het voor een deel aan zich zelf te danken heeft doet daar niets aan af.
Waarom zou zij er dan niet over mogen praten op Bokt en jij wel.
Ik vind dat iedereen hier gewoon z'n probleem neer moet kunnen zetten zonder direct met de grond gelijk te worden gemaakt.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:45

Ilindra schreef:
Problemen zijn problemen, die zijn niet langs een meetlat te leggen.
Zij voelt zich nu gewoon net zo oliebol als jij je voelt.
Dat ze het voor een deel aan zich zelf te danken heeft doet daar niets aan af.
Waarom zou zij er dan niet over mogen praten op Bokt en jij wel.
Ik vind dat iedereen hier gewoon z'n probleem neer moet kunnen zetten zonder direct met de grond gelijk te worden gemaakt.



Hier denken heel veel mensen anders over.

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:47

Lieve Sandra,

Toen ik jou een jaar of 2 zag op de hengstenshow in lunteren, vond ik je echt een superleuke, knappe, spontane meid. Je bent gezond (gezonder als veel andere mensen in ieder geval), je bent jong en zeker niet achtelijk. En wat doe je nou? Meid, kom op zeg! Je bent je hele leven aan het weggooien op deze manier!
Doe vanaf morgen alles anders! Ga langs instellingen voor schuldsanering en zorg dat dat weer goed gaat komen. Ga nou eens een baan zoeken, en pak aan wat je pakken kan! Niet zeuren, niet zielig doen, maar kom op, werken, en laat de belastingbetaler niet betalen om jou gezever.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 18:50

Hahahaha (sorry, ik moet toch even lachen...) *LOL*

Allereerst wil ik jullie mededelen dat ik dit topic niet geplaatst heb, om aandacht te krijgen. Ik heb het geplaatst om jullie te laten weten hoe de situatie er hier voor staat. Dat het confronterend is, ben ik geheel met jullie eens, maar de situatie is nu eenmaal zo.
Ik ben overigens nooit een persoon geweest die maar lekker doet alsof haar neus bloedt en doet alsof er niets aan de hand is.

Zelfmedelijden heb ik absoluut niet. Ik ben heel blij met alles wat ik tot nog toe heb bereikt. Ik ben enorm afgevallen, ik ben sterk genoeg geweest om een punt te zetten achter een k*t relatie (waar ik nu dus de consequentie's van ondervindt... en daar... gaat het hierover) en ik 'LEEF' weer!!!!! Ikzelf ben heel trots op mezelf, omdat ik mezelf tot op heden nog steeds staande heb gehouden en ook heel stevig met beide benen op de grond sta en uit iedere dag het beste probeer te halen.

Voor wat betreft de foto die ik erbij geplaatst heb, deze heb ik puur geplaatst om te uiten hoe ik mij door deze situatie soms voel. Duidelijker kan dat gewoon niet. En of mensen het nou wel of niet ok vinden dat ik die erbij geplaatst heb, dat kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen.

Voor de mensen die me zeggen dat ik lieg over mijn situatie... waarom zou ik dat doen? Ik ga er niet omheen draaien. Het is nou eenmaal zo. En de beste manier om je eigen situatie onder ogen te zien, is door jezelf ermee te confronteren. En dat is dus waar ik de laatste tijden volop mee bezig ben.

Adviezen over hulp zoeken of wat dan ook, die zijn echt niet nodig. (maar toch bedankt Knipoog ) Ik heb ooit in een topic om informatie gevraagd over bepaalde dingen en met deze dingen/instantie's en hier ben ik dan ook al sindsdien mee bezig. Alleen gaat het allemaal niet zo snel. Dit alles is gewoon een langslepende kwestie, waar ik ook zeer zeker helemaal uit ga komen en ook ontzettend mijn best voor doe.

Geloof me.. San is ontzettend druk bezig alles op de regel te krijgen. En tot nog toe gaat dat de goede kant op. Ik schreef dan ook dat ik nu in deze situatie zit, maar dat ik zeker weet dat ik daaruit ga komen. En dat... zal op eigen kracht gebeuren.

Overigens doen veel mensen hier net alsof ik alles aan mezelf te wijten heb. Gedeeltelijk is dat uiteraard zo, maar grotendeels heb ik de situatie waar ik nu in zit, te danken aan een ander persoon. Een persoon, waar ik helaas nauwelijks iets op heb kunnen verhalen, omdat er indertijd niets is vastgelegd en ik dus niets zwart op wit heb staan. Stom van mezelf, maar dit is wel weer iets waar ik van geleerd heb en dit is dan ook iets wat me in de toekomst nooit meer zou gebeuren!

Wat werken betreft, San is druk zoekende... dus ook daar wordt aan gewerkt. (zie ook mijn sollicitatietopic wat ik laats plaatste Knipoog ) Ik ben een hele poos niet werkend geweest omdat ik lichamelijk nogal wat problemen had en ik ook niet mocht en kon werken. Op dit moment wil ik echt alles wel aanpakken wat er aan te pakken valt. Alleen zitten daar wel een paar dingen bij waarmee rekening gehouden moet worden. Ik heb echt een baan nodig van minimaal 32 uur. Helaas zijn die banen, zonder geschoolde opleiding, hier erg dun gezaaid. Voor productiewerk blijkt het niet echt de goede tijd van het jaar te zijn... en zo is dat met veel andere banen ook het geval. Je zou zeggen.. goh.. dan neem je twee parttime banen en die combineer je dan. Parttime banen zijn er namelijk wel voor een paar uren per week. Probleem is hier alleen dat deze banen door de aparte werktijden of de flexibele tijden, over het algemeen niet te combineren zijn.
Maar goed, ik ben dus druk zoekende naar werk. Sollicitatie's lopen er in overvloed en ik sta ook bij zoveel mogelijk uitzendbureau's etc. ingeschreven.
Maar goed, mocht je iets weten (min. 32 uur), schroom niet... en geef me maar een seintje, zolang het maar geen lichamelijk zwaar werk is, aangezien ik dat gewoonweg niet kan doen. Ook werk elders in Nederland is welkom, alleen moet er dan wel iets met woonruimte te regelen zijn. Verhuizen is voor mij in ieder geval geen probleem.

Voor nu, laat ik het hier even bij. Laat ik hopen dat veel van jullie vragen en opmerkingen hier mee beantwoord zijn. Knipoog