Diep triest....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:30

Kayla schreef:

sjonge jonge, om in die toestand een foto van jezelf te laten maken om aan anderen te laten zien hoe triest je bent. Scheve mond

Ik reageer niet hoor! Ik kan zo iemand niet serieus nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:37

Desiree, ben het volkomen met je eens. Het komt er simpel over en een schreeuw om: kijk mij eens ontzettend zielig zijn!

Ann

Berichten: 13286
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:38

Ik begrijp het plaatsen van die foto ook niet helemaal... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:40

Sandra, ik vind het allemaal heel erg vervelend voor je, ik hoop dat je er snel wat aan kunt doen. Als ik het zo allemaal lees vraag ik me wel eens af waarom je niet gewoon werkt???

Dit ga je niet leuk vinden: dit soort verhalen zijn een soort schrikbeeld voor mij, iedere keer als je ze plaatst dan is het een waarschuwing voor mij. Maar om een of andere reden denk ik niet dat ik ooit zover af ga glijden als jij , mentaliteitskwestie denk ik?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:41

Het ziet er mij nog uit als een professionele foto ook. Acteertalent heeft ze absoluut! Maar de titel van het topic dekt de lading volkomen; diep triest is precies wat het is.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:58

Die foto plaatsen, nee niet echt slim ivm reacties die je kunt krijgen. Toch vind ik het echt rot voor je. Kom op, doorzetten, zoek hulp. Een passieve houding kun je nu niet gebruiken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:01

Mag ik vragen waarom jullie twijfelen aan haar verhaal? Ik kan er niets ongeloofwaardigs uit op maken. Of heeft er iets in het verleden gespeeld?

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:10

Sorry hoor maar die foto!
Ik heb onder m'n bureau gelegen van het lachen.
Kun je niet bij de toneelacademie gaan solliciteren?

Mocht dit wel waar zijn dan mag je wel hard aan je houding gaan werken, met deze instelling kom je er namelijk nooit.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:11

Sandra,

Als eerste... ik vind het heel sneu voor je dat je in deze oh zo moeilijke situatie zit Ach gut Ik hoop dan ook dat je er uit komt. Je weet dat ik het nooit kwaad bedoel met jou, maar iets moet me toch van het hart. Stop toch met zelfmedelijden hebben, want dat helpt je voor geen meter. Het is nu al ruim een jaar gaande dat je nergens meer een gat in ziet en geen stap verder komt. Natuurlijk mag je wel eens bij jezelf denken dat je het rot hebt en mag je dat ook wel eens bij mensen neerleggen, maar uiteindelijk ben jij wel degene die er zelf uit moet zien te komen. Af en toe een schouder om op uit te huilen wil nog wel eens helpen, maar door dergelijke berichten zullen weinig mensen je een schouder bieden. Je moet soms ook eens vorderingen laten zien, dan zijn mensen des te gemotiveerd om je te helpen als het je het moeilijk hebt. Als je dingen niet aanneemt van mensen of niet laat blijken dat je wat doet met ideeën die zijn aangedragen dan zullen mensen in je omgeving op een gegeven moment ook zoiets hebben "ik help haar niet meer, want ze doet er niets mee...". Het klinkt hard, maar zo werkt het wel Scheve mond Jouw constant negatieve uitstraling zuigt positieve energie weg bij mensen die jou willen helpen...

Ik weet het... dit relaas verwacht je totaal niet van mij. Normaal gesproken ben ik ook niet zo hard, maar kan het niet goedschiks dan moet het toch echt kwaadschiks. Sorry...

heel veel sterkte en wijsheid toegewenst...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:12

_inge_ schreef:
Sorry hoor maar die foto!
Ik heb onder m'n bureau gelegen van het lachen.
Kun je niet bij de toneelacademie gaan solliciteren?

Mocht dit wel waar zijn dan mag je wel hard aan je houding gaan werken, met deze instelling kom je er namelijk nooit.


Oke die foto ziet er wat vreemd uit. Het zou ook niet mijn keus zijn om het te plaatsen.
Maar mischien heeft ze die uit een serie foto's gekozen die ze ooit heeft laten maken? Want het ziet er niet uit of ze daar echt verdrietig is.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:19

Jady"]
[quote="Pipo schreef:
Je bent de regisseur van je eigen leven!

Hel mooie zin dit,dit moet je altijd onthouden...

Maar verderz een dikke knuf,en kop op!!
Wij bokkers zijn er voor je!
[/quote]


Of hoofdrolspeler in je eigen dramaserie........

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:20

Ik zou het ook niet durfen... om zo'n foto van mijzelf te plaatsen
Voor elk probleem is een instantie dus ook voor jou probleem even zoeken en je zal hulp vinden Knipoog

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:21

Levy"]
[quote="Jady"][quote="Pipo schreef:
Je bent de regisseur van je eigen leven!

Hel mooie zin dit,dit moet je altijd onthouden...

Maar verderz een dikke knuf,en kop op!!
Wij bokkers zijn er voor je!
[/quote]


Of hoofdrolspeler in je eigen dramaserie........
[/quote]


Helemaal mee eens.
Ik heb al vaker topics van je gevolgt, Honeybee, maar dit is werkelijk het toppunt.
Als je zo wegkwijnt in zelfmedelijden... Ik zou maar eens wat hulp gaan zoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:23

Tigger schreef:


Helemaal mee eens.
Ik heb al vaker topics van je gevolgt, Honeybee, maar dit is werkelijk het toppunt.
Als je zo wegkwijnt in zelfmedelijden... Ik zou maar eens wat hulp gaan zoeken...


Hieruit kan ik dus opmaken dat er meer heeft gespeeld hier...

Dees

Berichten: 18918
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:24

Ik zit hier met een dubbel gevoel.

Ook ik vind de foto eigenlijk niet smakelijk passen, ik vind het ook een beetje vreemd om zo'n foto te plaatsen. Ik zou het zelf nooit zo doen. Het is dat ik je een beetje ken, ik geloof wel dat ik er anders ook erg sneue opmerkingen over zou maken.

Sandra; lees de woorden van Maarten nog maar eens heel goed door. Je loopt imo ook al tijden hetzelfde rondje, en het brengt je niets.
Snap out of it; zie dat je weer een leven op de rails krijgt. Malen om het verleden schiet niet op, je moet vooruit.
Meer dan wat wijze woorden kan niemand je bieden, je moet het echt helemaal zelf doen. Dus laat jezelf niet vallen.....

Dees

Berichten: 18918
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:26

Voor een ieder die het nodig vind Sandra nog een schop na te geven omtrend die bericht in combinatie met de foto...

Ik geloof dat ze de boodschap inmiddels vast begrepen heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:30

Sorane, als je zoekt in de berichten van Honeybee, dan kun je zien dat dit niet van vandaag op morgen is en er wel eea aan vooraf is gegaan.
Tussendoor hebben we ook een positieve Honeybee gezien hoor, het is niet alleen kommer en kwel.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:34

Sandra, ten eerste heel veel sterkte Ach gut
Ik heb net even je site bekeken en daar las ik dit:

Meest bijzonder aan mijzelf: Mijn doorzettingsvermogen
Motto: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


Kom op Sandra, lees je eigen woorden nog een keer na en doe je best.
Heel veel succes OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:35

Lovely schreef:
Sorane, als je zoekt in de berichten van Honeybee, dan kun je zien dat dit niet van vandaag op morgen is en er wel eea aan vooraf is gegaan.
Tussendoor hebben we ook een positieve Honeybee gezien hoor, het is niet alleen kommer en kwel.


Ik dacht wel dat er meer was, er werdt zo vreemd gereageerd...

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:38

Ik vind het jammer, want je hebt al heel veel bereikt maar je kan of wilt het niet vasthouden.
Weet je nog hoe trots je was toen je zo veel was afgevallen, een vechtersmentaliteit zit dus zeker wel in je. En je kan het ook.
Maar dan nog er is niemand die het voor je gaat doen, hoe je het ook draait of keert JIJ zult alles vroeg of laat alleen moeten doen. Niet je vrienden, niet je familie want ZIJ kunnen dat namelijk niet voor je. Ze kunnen je wel steunen en een luisterend oor zijn.
Zet eens goed op een rijtje wat je wilt en bereik dat en dat kan, als je maar wilt!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:39

ik wilde eerst niet reageren, maar ik vind de foto nogal spottend en vreselijke aandachttrekkerij. zoals iedereen al in dit topic zegt, voor een deel heb je zelf je toekomst in de hand. je kan zielige pruil-foto's neerzetten of aan je toekomst werken door een plan te maken en aan de slag te gaan. volgens mij heb je gewoon een enorme trap onder je ass nodig. na regen komt zonneschijn en ga niet bij de pakken neerzetten.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:03

Vind t plaatsen van zo'n foto ook een beetje ongepast. Verward
Maar goed, wat de rest ook zegt, ga inderdaad niet bij de pakken neerzitten, maar doe er wat aan!
Sterkte meid OK dan!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:05

SuperPepeijn schreef:
ik wilde eerst niet reageren, maar ik vind de foto nogal spottend en vreselijke aandachttrekkerij. zoals iedereen al in dit topic zegt, voor een deel heb je zelf je toekomst in de hand. je kan zielige pruil-foto's neerzetten of aan je toekomst werken door een plan te maken en aan de slag te gaan. volgens mij heb je gewoon een enorme trap onder je ass nodig. na regen komt zonneschijn en ga niet bij de pakken neerzetten.



en een aanvulling van mij:

Mijn moeder zei altijd: je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk!

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:16

Ik wou het gister netjes houden omdat ik dacht dat ik de wind van voren zou krijgen als ik zo zou reageren als ik in mijn hoofd had.
Ik krijg bij jou altijd de indruk dat je om aandacht verlegen zit. Ik kan me bijv. de laatste snuffelmarkt nog goed herinneren. Je kwam zo'n beetje halfnaakt binnen (het was ongeveer 5 graden daarbinnen Scheve mond ). Leuk dat je zoveel bent afgevallen, is mij ook eens gelukt en dat geeft een goed gevoel. Maar moet je het er zo dik opleggen? Hetzelfde met deze foto. Als je alleen een bericht had geplaatst zonder foto had ik er heel anders op gereageerd.
Ook heb ik van meerdere mensen begrepen die jou wilden helpen (zoals ik met mijn pb over schulden), dat je het niet de moeite waard vindt om ze even iets terug te sturen. Dat schiet mij echt in het verkeerde keelgat.

Zo, dat wou ik even kwijt.
Ik hoop dat dit topic met een hoop vele nare reacties jou een schop onder je kont geven, want die heb je nodig!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:56

Diep triest... dat slaat idd op jou. Diep triest dat je zo wegkwijnt in je zelfmedelijden en diep triest dat je je leven op deze manier vergooit. Aandacht nodig hebben is menseigen, niks mis mee, maar zorg nou eens een keer dat je aandacht kunt krijgen op een positieve manier. Je maakt het jezelf vreselijk moeilijk zo.

Je zult zelf je leven op orde moeten krijgen, een ander zal het niet voor je doen. Je kunt 100 van deze berichtjes plaatsen maar je gaat jezelf alleen maar zieliger vinden omdat anderen bevestigen dat je zielig bent. Hulp krijg je niet op deze manier, jij hebt professionele hulp nodig en niet de hulp van een aantal paardrijdende internetmutsen (inclusief mijzelf Tong uitsteken )

Ik denk dat je om te beginnen al een hoop zult hebben aan de tips van Kayla en Lis.