Geslagen door vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:15

Sonja schreef:
Fijn Meyke! Fijn om te horen!
Ik hoop dat abcdef sterk genoeg is om haar voorbeeld te volgen!


yess sonja, goed he.. en ik heb er ook van jouw pb's vertelt... ze vond het ZOO lief dus ook een Vriendjes zijn? voor jou Haha!

en nu moeten we even iets vinden zodat abcdef het ook niet meer kan gebeuren , ze moet echt ff wakker geschud worden..!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:17

Ik hoop alleen dat ze ook bij m wegblijft........... maar vast wel. Goed hoor van haar echt geweldig

abcdef moet het zelf weten, ze weet wat haar voorland is als ze hiermee verder gaat.... maar de uiteindelijke keuze ligt bij haar.........

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:38

goh, waar bokt al niet goed voor is zeg!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:16

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is met abcdef. Weet iemand het?

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:23

ik weet het niet...
maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd....
abcdef, hoe is het nu met je?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:44

Ok, ik heb ook een geheimpje, en een niet zo vriendelijke ex dus.

Hij heeft het maar 1 keer gedaan, ook dronken en ja ben terug gegaan naar hem, ondanks dat iedereen me voor gek versleet.
Het is daarna nooit meer gebeurt, we hebben het nog ene klein half jaar volgehouden.

Maar het blijft tussen je staan, aan je vreten.
Je kan zeggen ik stap er wel overheen, ik vergeef hem, maar tijdens een ruzie blijf je bang als zijn ogen een bepaalde uitdrukking krijgen, als die te hard schreeuwt of opeens op je afkomt.

Het is nu ruim een jaar over en uit, maar mijn huidige vriendjes merken het nog steeds aan me.
Sla nooit van achter een arm om me heen, schreeuw nooit tijdens ruzies, kom niet te snel op me aflopen.
Je armen gaan omhoog, je neemt een sprong naar achteren, je schrikt en raakt in paniek.
Zelfs bij mijn vader en broertje heb ik het een tijdje gehad.

Ik weet hoe moeilijk het is te stoppen met iemand waar je veel van houd, zogezegt niet zonder kan.
En het is makkelijk om zijn excuus te aanvaarden, te bedenken dat die dronken was, dat die een rotperiode had, dat het je eigen schuld was.
Maar uiteindelijk is hij degeen die zijn kwaadheid op de verkeerde manier op jou gebotviert heeft.

En over terug slaan: Ik heb terug geslagen, liggend op de grond heb ik hem een gekneusde neus geschopt *voelde me er nog rot over ook* en van alle kanten weggeschopt om weg te kunnen komen.
Werkte allemaal niet...hij stopte pas toen er iemand zijn huis uit kwam *laatste gedeelte was op straat, hij kwam me achterna*

Maar ok....naar mijn idee gaat het niet werken, al slaat die nu nooit meer, het vertrouwen is weg, anders zou je hier ook geen topic over openen.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:45

ArwenLune schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is met abcdef. Weet iemand het?

same here

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:15

****heeft het hele topic gelezen en is er helemaal stil van geworden***

Maar echt ik heb nu zoveel respect voor de gene die zo een nare ervaring hebben mee gemaakt! echt...!! en daarom ook voor jullie allemaal een boktzoen van mij Lachen Kusje ...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:44

Ja eigenlijk is er niets meer van vernomen.... Ik hoop dat het goed gaat iig

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:55

Mijn psycholoog zei altijd: liever de zekerheid van een pak slaag dan de onzekerheid van het alleen zijn.

TJa, ben van mezelf redelijk assertief. Wist altijd precies wat ik wilde. Ben niet geslagen door mijn ex maar wel geestelijk mishandeld. Er bleef een wrak van me over. Mijn leven was kapot toen hij een eind aan de relatie maakte. Maar binnen twee weken kwam ik erachter dat dat niet was omdat ik zoveel van hem hield. STerkte nog, ik hield helemaal niet van hem, maar was wel blij met het feit dat er iemand was voor me. Ook al was hij het dan. Meer was er voor mij toch niet mogelijk dacht ik altijd. Nadien ging het alleen maar beter met me. Heb alleen verrekte spijt dat ik niet eerder dit heb ingezien.

Mijn eerste vriend heeft me een keer een duw gegeven. Einde relatie. Slaan laat ik me niet. Maar het is inderdaad makkelijk gezegd. Je kan in rare situaties terechtkomen, hoe assertief en sterk je ook lijkt te zijn.

Ben ook erg benieuwd hoe het gaat.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:00

ik ben ook benieuwd naar hoe het nu met je is?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:43

Ik heb ook een erg leuk vriendje gehad een paar jaar terug. Ik heb geen zin om mijn verhaal hier open en bloot te leggen, maar 1 ding: Je kan iemand niet veranderen tot hij er zelf wat aan doet. Blijven hopen dat het op een dag anders word heeft geen nut, echt niet, struisvogelpolitiek heet dat geloof ik.
Je eigenwaarde gaat naar de kl*te en je verlegd je grenzen steeds meer, je gaat op automatische piloot leven en je aanpassen bij zijn gedrag, in de hoop dat ie zn handen thuis houd, je maakt jezelf elke dag weer klein in de hoop dat niets je zal gebeuren, de angst die dat met zich meebrengt blijft heel lang achter, ook als je die persoon hebt verlaten. Je kan nog zoveel van hem houden en hem niet kwijt willen(emotionele afhankelijkheid, hij kan dan steeds meer bij je maken op een gegeven moment), maar echt waar, denk er tijdens je stage goed over na, want je vriend heeft opgekropte woede in zich, kan toneel gaan spelen en een masker dragen om het leuk te houden, maar op een dag moet ie t weer kwijt...
Ik begrijp heel goed dat je niet meteen bij je vriend bent weg gegaan, dat is het probleem van heel veel vrouwen(ook mannen), maar je kan hierdoor geestelijk een behoorlijke deuk oplopen. Veel sterkte!

Liesje89

Berichten: 9927
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:57

Ik ben ook wel eens door mijn vriend geslagen Scheve mond Dat is nu ruim 2 jaar geleden...
We hingen wat bij vrienden hier in de buurt, dronken wat je kent het wel... Peuk derbij OK dan! gezellig! Maar een van die jongens was nogal een aggerssief type, en moest altijd mijn vriend hebben... Dus dan werd er geknokt, en haalde ik ze meestal uit elkaar... Mijn vriend was dat "kwaad" door die andere gozer, en gaf mij een klap in mijn gezicht ofzo...

Ik hield (en houd) zoveel van mijn vriend dat ik het maar door de vingers heb gezien. Het lag niet aan mijn vriend, maar aan die andere gozer.
Maar na een tijdje sloeg ie me ook wel eens gewoon, zomaar... Omdat iets hem niet zinde wat ik deed, of ik was te druk ofzo.
Maar ik hield zoveel van m... Ik wilde m echt niet kwijt..
Ik ben ook nooit gaan huilen als ie me had geslagen.. Maar de laatste keeer (1 jaar geleden ofzo) heb ik dat wel gedaan, en hij heeft me toen in zijn armen genomen en me getroost en me plechtig beloofd me niet meer te slaan. En hij heeft me ook nooit meer geslagen.
We zijn nog altijd bij elkaar, en we hebben nooit ruzie ofzo. Het gaat heel goed tussen ons en we houden heel veel van elkaar.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:54

Maar hoe heb je ooit nog vertrouwen in hem, Heinekengirl? Helemaal omdat het geen incident was, hij heeft het vaker gedaan. Ben je niet bang als jullie ruzieen ofzo?

Ik heb in geen tijden ruzie gemaakt in een relatie, ik weet dat ik het gewoon uit de weg ga. Is ook niet gezond, maar ik krijg het gewoon benauwd om een man, welke dan ook, echt kwaad te zien. Wil ik echt ruzie maken in een relatie dan moeten we allebei gaan zitten, kan het niet op schreeuwen uitlopen, en kan ik er bv. absoluut niet tegen als hij staat terwijl ik zit, dan krimp ik gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:59

Heinekengirl, volgens je profiel ben je 14 jaar. En 2 jaar geleden hingen jullie al ergens half zat rond, te roken en te matten?
Verder heb je dus al 2 jaar een relatie met hem, en in je profiel staat dat je geen relatie hebt.

't Is je waarschijnlijk nog niet opgevallen, maar dit is niet echt een Penny-achtig-topic. Wil niet zeggen dat je er niet in mag ofzo hoor, maar je verhaaltje raakt kant nog wal.

Verward

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:06

Heinikengirl: jeetje zo jong al en dan al zulke problemen. Weet je moeder van de incidenten? Goed van je dat je erover heen kunt zetten ik zou het nooit kunnnen vergeten en vergeven

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:11

Dat zie ik nu pas Sonja, maar inderdaad. Komt niet bijster geloofwaardig over. Het idee ook van een man die slaat, en opeens stopt als ze huilt en dat 'ie dan plechtig beloofd het nooooit meer te doen - en het dan ook niet meer doet, nou ja, dat doet een beetje raar aan.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:18

heinekengirl, heb jij geen ouders die je braaf op tijd naar bed sturen als je 12 bent Verward
geloof je verhaal niet helemaal sorry...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 18:36

Sonja schreef:
Heinekengirl, volgens je profiel ben je 14 jaar. En 2 jaar geleden hingen jullie al ergens half zat rond, te roken en te matten?
Verder heb je dus al 2 jaar een relatie met hem, en in je profiel staat dat je geen relatie hebt.

't Is je waarschijnlijk nog niet opgevallen, maar dit is niet echt een Penny-achtig-topic. Wil niet zeggen dat je er niet in mag ofzo hoor, maar je verhaaltje raakt kant nog wal.

Verward


uhm volgens mij snap ik je naam nu ook meteen beter....

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:18

chickey"]
[quote="Sonja schreef:
Heinekengirl, volgens je profiel ben je 14 jaar. En 2 jaar geleden hingen jullie al ergens half zat rond, te roken en te matten?
Verder heb je dus al 2 jaar een relatie met hem, en in je profiel staat dat je geen relatie hebt.

't Is je waarschijnlijk nog niet opgevallen, maar dit is niet echt een Penny-achtig-topic. Wil niet zeggen dat je er niet in mag ofzo hoor, maar je verhaaltje raakt kant nog wal.

Verward


uhm volgens mij snap ik je naam nu ook meteen beter....
[/quote]

Ze heeft een paard dat Heineken's Replay heeft, volgens haar (niet kloppende?) profiel...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:02

Citaat:
Ze heeft een paard dat Heineken's Replay heeft, volgens haar (niet kloppende?) profiel...


jaja.... Kon ze der naam toch ook Replaygirl noemen... maar gaat maakt ook niet uit ik vind het allemaal maar beetje raar verhaal...

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:34

Ik heb niet alles gelezen maar wil toch wel iets zeggen en ben idd benieuwd hoe het met abcdef gaat.

Ik woonde al ruim 2 jaar samen toen hij in een jaloerse en beschonken bui mij sloeg, ik was 20 jaar.
Ik ben zo vreselijk kwaad geworden dat ik hem het hele huis door heb geschopt en geslagen, ondertussen mijn ouders gebeld die gekomen zijn om mij van hem af te halen.
Hij wist het... ik heb altijd in een nieuwe relatie als eerste gezegd.... als je me ooit 1x sla ram ik je het hele huis door en krijg je je boeltje achter je aan en is het over.
Hij heeft het gedaan dus kon gelijk vertrekken.
Ik vind gewoon dat het niet kan... geweld binnen een relatie.
Als je dan toch niet uit je woorden kan komen ga dan weg... en praat het later uit.
Dit blijft altijd in een relatie hangen want je zit altijd te wachten met het idee... oh jee wanneer komt de volgende klap. Is dat dan leven.... nee dan kies ik voor mezelf.

Ik vind het een vorm van onmacht. Als je het niet met woorden kan dan sla ik maar.
NEE... zo werkt het niet. Ik heb zelfrespect en zal mezelf nooit door een vent laten slaan.

Ik ben nu 17 jaar ouder en wijzer en ben nooit meer geslagen omdat ik voor mezelf op kwam.
IK ben het waard, IK ben belangrijk en IK verdien respect en geen klappen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:43

Dumpen die kerel, hij is je niet waard dan.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 13:15

@Tartuffo Ik denk dat jij een heel sterke persoonlijkheid hebt! Dit siert je overigens hoor maar er zijn ook heel veel mensen die dit missen. Je kunt wel blijven adviseren 'Ga bij hem weg' of 'maak een einde aan je eigen ongeluk' maar als ze tegen beter weten in blijven...houd het gewoon op...

clementia
Berichten: 69
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 13:33

Je zegt dat je van hem HOUDT, dus als je nu bij hem zou blijven dan zit de kans erin dat je later KINDEREN met hem krijgt, zulk soort mannen vallen terug in een patroon, als die dan een keer DRONKEN is pakt hij je voor je kinderen of hij pakt de kinderen zelf...

Dus dat is even niet-egoistisch benaderd, wat zowiezo bs is, want voor jezelf kiezen is in zo'n situatie nooit egoistisch.
VERLAAT HEM, dat niet voor jezelf, maar voor je TOEKOMST!!!!
sterkte Ach gut