Geslagen door vriend

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:09

Ik ben nog nooit zo rijk geweest als op de dag dat ik van m'n ex af was, en in m'n kale nieuwe kamer op de grond zat. Ik had niks meer, helemaal niks. Geen bed, geen stoel, geen bord om van te eten. Maar wel RUST en m'n vrijheid. En dat is ZO VEEL waard!!!!!!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:10

Hoe zou hij reageren als je hem eens een keer heel hard terugknalde tegen die zatte kop?

De hond is de betere mens

abcdef
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 10:12

oke ik wil het niet weer voor hem opnemen maar hijs niet jarloers dat ben ik! Magoed ik hou er over op. jullie hebben gelijk en misschien had ik het toppic wel niet moeten openen. En dit klinkt wel heel erg dramatisch maar ik dacht misschien is er iemand die snapt dat ik bij hem blijf/bleef... Ik ga me van de reacties alleen nog maar verdrietiger voelen. Dat ligt niet aan jullie maar aan mij. Tot dat het gebeurde reageerde ik ook zo op dingen.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:15

Sonja schreef:
Maar wel RUST en m'n vrijheid. En dat is ZO VEEL waard!!!!!!


Volkomen mee eens Sonja!!!
Bekijk wat je belangrijker vind!

Altijd onzeker (tenminste dat zou ik zijn) wanneer hij dronken is of hij je wel of niet gaat slaan
Of lekker zeker van je zaakie zonder hem met alle rust en ruimte
Succes meid!

1 ding denk vooral aan jezelf erg egoistisch!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:16

Goed, dan effe andere vraag: jouw jaloersheid.
Ligt die jaloersheid aan jou, jouw onzekerheid, of ontstaat dit door zijn gedrag?

De hond is de betere mens

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:18

abcdef schreef:
oke ik wil het niet weer voor hem opnemen maar hijs niet jarloers dat ben ik! Magoed ik hou er over op. jullie hebben gelijk en misschien had ik het toppic wel niet moeten openen. En dit klinkt wel heel erg dramatisch maar ik dacht misschien is er iemand die snapt dat ik bij hem blijf/bleef... Ik ga me van de reacties alleen nog maar verdrietiger voelen. Dat ligt niet aan jullie maar aan mij. Tot dat het gebeurde reageerde ik ook zo op dingen.


Ik snap echt dat t heel moeilijk is hoor! Als mijn vriend dit zou flikken zou ik ook niet weten wat te doen! Na 3 jaar en al je lief en leed gedeeld te hebben en dan slaat hij mij (ik leef me ff in jouw situatie)
Hmz heel moeilijk je bent al een tijd bij elkaar! tja toch zou ik weggaan er zijn nog zat andere mannen die wel respect (voor jaloers zijn) voor je hebben hoor. Je mag pben hoor!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:21

Jullie hebben allebei hulp nodig.Apart van elkaar Haha!
Jij voor je jaloerse gedrag hij voor zijn drank en evt geslagen verleden.

De basis is niet goed.En net als bij paarden zul je een stap terug moeten gaan en werken aan een gedege basis.
DAt kost tijd.Maar neem die tijd.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:23

mag ik vragen hoe oud je ben?

Ik kan me voorstellen dat als je op positieve reacties rekent je een beetje van een koude kermis thuiskomt.. maar het 'hoort' gewoon niet dat je geslagen wordt, zelfs al was het maar twee keer...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:31

als ik nu in jou situatie zou zitten zou ik gelijk weggaan! IK bedoel ik laat me echt geen 1 keer slaan laat staan 2 keer!!

Live,LOve,'ndLaugh

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:38

margon, ik denk het niet...

ik denk dat als je in haar situatie zou zitten, dat je dan precies zo zou reageren... ik heb van dichtbij meegemaakt hoe een supersterk iemand met een grote bek naar buiten toe toch dicht kan slaan

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:43

Ik snap je heel erg goed.
Ik ben ongeveer een jaar lang geslagen, gekwetst en vernederd door mijn ex vriend.
Hij zei elke keer weer dat het hem speet en dat hij van me hield enzo, en daardoor bleef ik bij hem.
Ik had ook helemaal niemand meer behalve hem. Ik had geen vriendinnen of vrienden, ik had alleen hem.
Daarom vond ik het zo moeilijk om bij hem weg te gaan.
Maar toch heb ik toen de knoop doorgehakt, hoe moeilijk ik het ook vond.

Ik ben gelukkig goed opgevangen door mijn huidige vrienden en vriendinnen.

Maar momenteel (het is nu anderhalf jaar geleden) komt het allemaal weer naar boven en ik heb hele stomme dingen gedaan de laatste tijd en dat komt waarschijnlijk door hem (zegt mn psygiater).

Ja, ik loop momenteel bij de spygiater (wat een rotwoord).

Laat het niet zover komen bij jou. Je moet dit echt niet accepteren

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:44

ik ben het helemaal met Shaienne eens!!
En het is psychiater Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:44

Margon schreef:
als ik nu in jou situatie zou zitten zou ik gelijk weggaan! IK bedoel ik laat me echt geen 1 keer slaan laat staan 2 keer!!


Da's nou net de pest, en de fout die we (= degenen die dit meegemaakt hebben) allemaal begaan hebben: dat doe je dus niet.
Je houdt van iemand, en je wilt het zoooooo graag geloven als hij zegt dat hij er spijt van heeft, en het nooit meer zal doen.
Maar het gebeurt weer. En weer. En weer. Het duurt heel lang voor je die stap neemt, en ook durft te nemen. Want wat denk je dat zo'n idioot doet als je zomaar weggaat? Dat kan vergaande gevolgen hebben. Maar het is echt het beste wat je kan doen, voor jezelf kiezen. Hoe moeilijk dat ook kan zijn.

En juist daarom zijn topics zoals deze zo frustrerend voor degenen die dit meegemaakt hebben: wij weten wat topicstartster meemaakt en nog mee zal gaan maken. Zowel als ze bij hem blijft, als als ze uiteindelijk zal besluiten om bij hem weg te gaan.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:47

(ik heb het dus nog nooit mee gemaakt) maar hoeveel ik ook van degene zou houden ik zou gelijk mijn spullen pakken en vertrekken!

Live,LOve,'ndLaugh

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:52

Margon: dat is zo makkelijk om te zeggen, maar als het in de praktijk niet gebeurt, denk dan is iets langer na... ik ben bang dat je er dan achter komt dat ook jij missschien toch zou gaan twijfelen

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:54

Dat jij verveldend geweest bent (als dat al zo is) is nog steeds geen reden vind ik, hij heeft je niet te slaan! jij bent zijn eigendom niet en hij is jouw eigendom niet.
Je moet ten alle tijden voor jezelf kiezen, als je nu al 2x geslagen bent zal het hier niet bij blijven!
En de volgende keer is het misschien nog wel harder? wat ga je dan zeggen? ik had het verdiend is was vervelend tegen hem?
Niet jezelf in die slachtofferrol plaatsen, houd de boel in eigen hand en stap op, het lucht enorm op, slaan heeft niets maar dan ook niets met liefde te maken, achteraf zie je alleen de goede dingen van de relatie maar, maar vergeet de slechte dingen niet, koffers pakken en weg.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:57

mensen die aan elkaar hechten hoeven niet gelukkig te zijn.Vastklampen is een vorm van angst.
Waar angst is kan geen liefde zijn.

kun je mij zeggen abcdef wie de belangrijkste persoon in je leven is?

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:59

Sorane schreef:
Citaat:
En nog iets als hij het gore lef heeft om je nog 1 keer te slaan ( hoewel ik vind dat je er nu al mee moet kappen ) dan sla je hem terug, en hard ook!


Dat is heel makkelijk gezegt, maar op zo'n moment ben je zo bang voor hem dat je dat wel uit je hoofd laat hoor...


Nou dat vind ik maar triest dan. Dat klinkt heel hard maar wat hij doet is lekker vriendelijk? Stoom uit je oren
Jezus meiden, je laat je toch niet door zo'n stuk verdriet slaan???

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:00

Ellende schreef:
Margon: dat is zo makkelijk om te zeggen, maar als het in de praktijk niet gebeurt, denk dan is iets langer na... ik ben bang dat je er dan achter komt dat ook jij missschien toch zou gaan twijfelen


nou sommige mensen denken daar anders over he?? Knipoog net zoals ik! mijn ouders hebben ook een keer gezet als je een vriend hebt en die slaat je, gelijk wegwezen wnat degene die je slaat is niet helemaal goed in zijn hoofd!

Live,LOve,'ndLaugh

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:01

Sonja"]
[quote="Relly schreef:
En nog iets als hij het gore lef heeft om je nog 1 keer te slaan ( hoewel ik vind dat je er nu al mee moet kappen ) dan sla je hem terug, en hard ook! Stoom uit je oren


Hier sluit ik me nadrukkelijk NIET bij aan. Dat leg je af. De kans dat hij op dat moment nog kwaaier wordt en dan helemaal alle controle over zichzelf verliest, is te groot. Veel te riskant.
Gewoon wegwezen bij die vent....
[/quote]

Riskant? Ja misschien wel, maar die gozer verdient het om eens een flinke beuk te krijgen!
Ook al ren je daarna weg, maakt niet uit, maar die klap zal die krijgen en hard ook.
Je laat jezelf toch niet slaan...

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:02

Desiree schreef:
Hoe zou hij reageren als je hem eens een keer heel hard terugknalde tegen die zatte kop?


waarschijnlijk schrikt hij zich dan rot, en ookal wordt hij kwader dan ren je maar weg. maar je hebt hem mooi wel teruggeslagen!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:02

ik ben het echt helemaal met je eens Relly!

Live,LOve,'ndLaugh

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:04

Margon schreef:
ik ben het echt helemaal met je eens Relly!


Thanx! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:09

Relly"]
[quote="Desiree schreef:
Hoe zou hij reageren als je hem eens een keer heel hard terugknalde tegen die zatte kop?


waarschijnlijk schrikt hij zich dan rot, en ookal wordt hij kwader dan ren je maar weg. maar je hebt hem mooi wel teruggeslagen!
[/quote]

Tuurlijk....
Lastig hoor als er een vent bovenop je zit te beuken en de deur op slot zit.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:10

Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens.

Je gaat jouw goede energie toch niet verspillen aan iemand die jou heeft geslagen?

Spaar je energie voor iets mooiers.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amie89, Arjette15, Eline_S_S, ELNTIE, fleurtjeuh, Flew, fro, GaitMonster, Hhilde, ImkeTarek, Indy_Mouse_9, inge_romeo, Kinke, kosseh, LiDi, Marocje, Mrskiwi, Nathalie18x, rider, Rupser, Sokje_6, verootjoo, xAlice, xPabloBokt, Zebrastreep en 92 bezoekers