eerste werkdag als junior project coordinator

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 17:45

Nou ik heb mijn 1e dag er op zitten en ik heb het overleefd. Ik ga er elke ochtend van 8 tot 12 werken.
Vandaag heb ik uitleg gehad over een vertaalprogramma op de computer en daar wat mee geoefend (Transvision 2,7 en 3.0). Was heel leuk om te leren (weer handig voor op mijn CV in de toekomst mocht ik hier weggaan). Ik word voorlopig echt een manusje van alles om van alles te doen (geen secretaresse werk maar gewoon verschillende programma's leren en ik weten niet wat nog meer natuurlijk). Maar ik vind het nu nog heel leuk daar. Er heerst iig geval een hele fijne sfeer dus dat ik ook heel fijn.
En nu ga ik gauw naar de manege!

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 19:04

Dus je eerste dagje zit er al weer op! Veel nieuwe indrukken natuurlijk, je hoofd loopt om van alles wat je te horen en te zien hebt gekregen, nieuwe collega's... Hoop dat je het daar naar je zin gaat krijgen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie