Thailand ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Thailand ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 16:19

Ik kan het zelf bijna nog niet geloven.... deze zomer ga ik 4 weken door Thailand reizen!!!

Ik heb er echt ontzettend veel zin in!! Ik heb alleen voor de eerste week iets geboekt, daarna zijn we vrij om te gaan en staan waar we willen!

Iemand nog tips of ervaringen voor me?

Waar moeten we absoluut heen (behalve die full moon party Cool ) en waar absoluut niet?

Wat vinden jullie een redelijk bedrag waar je rekening mee moet houden per dag voor accomodatie en eten?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:13

Ik ben net 2 weken terug uit Thailand Tong uitsteken Ben 3 weken bij mijn vader op vakantie geweest. Mijn vader is vorig jaar mei geemigreerd naar Thailand. Kwa geldbesteding weet ik het niet echt want mijn vader heeft alles voor mij betaald Bloos maar kan je wel zeggen dat het vrij goedkoop is. Ik ben bijvoorbeeld voor 4 Euro naar de kapper geweest Bloos! en dan gewoon een moderne kapper net als in Nederland. Het arbeidsloon ligt daar erg laag namelijk.

Ik heb een toppic geopend tijdens mijn vakantie op Algemeen.. bokken vanuit Thailand en daar staan verslagen van wat ik daar meemaakte.

Je kan in Thailand al eten voor 2 Euro per persoon zolang je Thais eet. Ze hebben in Thailand zelfs Mc Donalds en het is daar meer dan de helft goedkoper dan in Nederland.

Mijn vader woont in Sri Racha, dat ligt tussen Bangkok en Pattaya in. Ik ben in Bangkok geweest, Koh Samet, Koh Samui en wezen snorkelen in Koh Tao.

Heb het erg naar mijn zin gehad in Thailand mocht je nog meer willen weten dan stel je je vragen maar Haha! pb-en is ook goed Knipoog

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:17

Ik ben vorig jaar naar Thailand geweest, 3 weken , eerst een paar dagen in bangkok ! Daar kan je erg leuk winkelen en is het erg goedkoop ! Toen ben ik naar Koh Samui en Koh Tao geweest , op Koh Tao ben ik 2 weken gebleven ...

Het is echt een geweldig land alleen het eten vond ik daar verschrikkelijk

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:07

Koh phi phi,is echt een aanrader! Het is al 12 jaar geleden maar echt dat heeft een geweldige indruk op me achtergelaten!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:51

Koh Phi Phi is nu heel erg toeristisch...