Vraagje over de pil

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:35

Dennis ik heb hetzelfde als jij. Ik heb in totaal 3 pillen gehad, verdeeld over 4 jaar. Iedere keer hetzelfde verhaal, Zonder pil ongesteld als een zonnetje (ja echt!) En met pil een week letterlijk krom van de pijn.
Zo erg dat ik soms huilend in bed lag. Nu ben ik sinds december 2003 gestopt, en het gaat geweldig! Geen buikpijn meer, geen hoofdpijn meer!

Het enige probleem is dat ik nu zwanger kan worden. Oplossing:geen sex meer! Tis even wennen, maar ik vind dat er voor mij geen andere opties zijn. Spiraaltje vind ik geen fijn idee, prikpil te lang en te onbetrouwbaar, Nuva ring te onbetrouwbaar (nog te weinig resultaten naar m'n zin), Staafje teveel spookverhalen van gehoord, en met condoom is het risico me nog te groot. Conclusie...

Sterkte met je beslissing, voor mij is het een verademing!

manzano

Berichten: 23955
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:03

Ik heb ook microgynon en loop ook echt 1,5 dag rond met vreselijke buikpijn. Ik slik pijnstillers speciaal tegen buikklachten (komen uit Frankrijk), maar zelfs dan heb ik er nog last van.
Een vriendin van mij had ook toen ze begon met microgynon dat ze een maand lang ongesteld was. Is wel weer goed gekomen.