hoe kan dit?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 13:40

Tijdens mijn vakantie ben ik 2 weken tijd 5 kilo (!!!) aangekomen. Dit had ik nog nooit eerder meegemaakt, maar goed, vrij snel daarna was het er weer af. Nu heb ik de laatste tijd hele erge gewichtsschommelingen. Dan kom ik opeens weer 4 kilo aan in een week en dan val ik weer 5 kilo af, dat soor gedoe. Heel raar want ik eet echt niet meer of minder. Ik ben nog steeds niet echt beter maar vraag me af of het daar mee te maken heeft. Wie kent dit?

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:07

Kan heel goed doordat je een ander leefgedrag hebt tijdens een vakantie dat je bv vocht gaat vasthouden. vandaar ook dat je het er zo weer af had!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:50

Ik heb dat ook altijd. De ene dag ben ik 54 kg de andere dag 57 kg. Het maakt allemaal niet zoveel uit op welk tijdstip van de dag ik mezelf weeg. Soms ben ik 's ochtends zwaarder dan 's middags terwijl je zou denken dat het andersom zou moeten zijn. In de vakantie werd ik juist een paar kilo lichter maar dat kwam omdat ik dan niet zoveel op mijn kont zat als dat ik op mijn werk moet doen!
Groetjes van Jessica!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie