Wat voor cadeau bij doop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Wat voor cadeau bij doop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 00:07

Mijn petekindje wordt over drie weken gedoopt. Ik wil dus graag een leuk en persoonlijk cadeau kopen. Maar ik zou echt niet weten wat!


Iemand ideeen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:45

Hoewel wij niet gelovig zijn, en onze kinderen dus ook niet gedoopt zijn, kregen ze allemaal van mijn papa en mama (wel gelovig) een zilveren bestekje bij hun geboorte.
Het idee erachter: ze zullen altijd kunnen eten (even dieper: er zal altijd voor ze gezorgd worden).

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:53

Mijn moeder heeft pas voor ons pas geboren nichtje een tegeltje gekocht, met daarop 2 kleine voetstapjes, en nog een klein stukje tekst erbij, dat zag er wel lief uit. Volgens mij had ze dit uit een winkel gehaald met allerlei kerkelijke spulletjes, al weet ik dit niet zeker meer...

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:59

is een zilveren armbandje niet iets? (voor een meisje dan) Dat is erg persoonlijk en ook iets wat ze waarschijnlijk als ze groot is nog leuk zal vinden.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 01:45

Maudje schreef:
is een zilveren armbandje niet iets? (voor een meisje dan) Dat is erg persoonlijk en ook iets wat ze waarschijnlijk als ze groot is nog leuk zal vinden.



Yep heel leuk, Maar dat heb ik al gegeven bij haar geboorte.

Bestekje is misschien wel iets ja.

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:48

Zilveren spaarpot? Ben zelf niet gedoopt, maar ik heb wel eens gehoord dat ze daar dan iets in laten graveren of zo. Is dat misschien iets? Bestekje vind ik ook een leuk idee trouwens!