alles is opeens GROOT

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 12:12

Ik snap d'r niks van... bokt is opeens gegroeid, teveel gegeten... Iemand anders last van?
Ik weet dat Marjo dit ooit had, maar het is wel heel erg. Thuis issie sowieso groter dan hier, hier hebben we nl NT en grote beeldschermen, maar nu is bokt hier opeens ook 3x zo breed en groot gegroeid... Vraag me af hoe lang dat blijft, want een dikke bokt, dat is natuurlijk niet om aan te zien!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 12:14

stuur m naar t bokdiet forum!
en veel worteltjes geven (weet hoe t oplosbaar is!)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 12:15

hee laui,

heb je microsoft internet explorer? Zo ja, dan kun je het wijzigen bij View, dan text size. Daarmee kun je het als het goed is veranderen. Ik had dat probleem gisteren namelijk ook maar is nu weer opgelost pfieuw, nee een bokt wat zo dik is is niet leuk

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 12:25

vraag me af wie hier Bokt (en heel internet) heeft lopen opzwellen, maar idd: t was wel een oplossing. Strenge liposuctie toegepast, wat een loser zeg... Wie zou hier dan ge-inet hebben? Ga s ff mijn collega's verhoren...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie