Vader heeft gebroken met stiefmoeder....

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tamara

Vader heeft gebroken met stiefmoeder....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 13:47

Ik had het al zo lang aan zien komen, het zo lang verwacht, en toch kwam het nog onverwacht. Het ging al heel lang niet goed tussen hen, misschien al wel een jaar nie. Zij hield wel van hem, hij niet meer van haar. Ik dacht al langer dat het voor hen beiden beter was als ze uit mekaar gingen. ff voor de duidelijkheid, mn vader is niet getrouwd met haar, ze wonen alleen samen. Ze zijn wel ongeveer 3 jaar samen geweest.Ze gaat als het goed is vanavond definitief weg.

Maar nu het eenmaal zover is weet ik het allemaal niet meer. Ik ben toch geschrokken van het bericht, werd er toch emotioneel door hoewel ik dacht dat ik toch niet zo heel veel van haar hield. Blijkbaar toch wel.... Het roept ook weer herinneringen op aan de scheiding, waar ik dacht overheen te zijn. Ik weet niet waarom ik emotioneel ben. Door de herinnering aan de scheiding? Doordat ik toch van haar hield? Door de kat die ze mee terug neemt? Ik weet het allemaal niet meer.....

Ik wilde het ff kwijt. Thnx voor het lezen... Verdrietig Verdrietig

Degene die iets onderneemt en daarin faalt, is nog altijd beter dan degene die niets onderneemt en daarin slaagt
31-08-2015 <3

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:07

veel sterkte gewenst, het is nooit makelijk als ze uit elkaar gaan. Na verloop van tijd wordt het wel makkelijker om mee om te gaan maar het blijft pijnlijk Weetik helaas uit eigen ervaring. Hier zijn we nu een jaar verder maar ik heb het naar m'n idee nog geen plekje gegeven. Als je je verhaal kwijt wilt of een schouder om even uit te huilen bied ik me aan. Ik weet hoe rot het is, nogmaals veel sterkte.

2 "gouden" paarden wie had dat ooit gedacht.. en toen kwam daar nog een 3e bij.. :j *\o/*

springen is passie, dressuur is een kunst

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:18

Ooooh meisje toch..
Wat erg! Je kunt altijd op mij rekenen!
Ach gut heb er zelf geen ervaring mee, maar wel veel mensen om me heen..
meisje meisje..ik ben er voor je!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 14:58

gerbenfroh schreef:
Ooooh meisje toch..
Wat erg! Je kunt altijd op mij rekenen!
Ach gut heb er zelf geen ervaring mee, maar wel veel mensen om me heen..
meisje meisje..ik ben er voor je!

Dank je wel.... Lovers Lief van je....

Samirah ook thnx!

Degene die iets onderneemt en daarin faalt, is nog altijd beter dan degene die niets onderneemt en daarin slaagt
31-08-2015 <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie