Wie heeft er een tatoe?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:34

Paardje is dus een voorbeeld van iets wat ik never zou laten plaatsen (net als de naam van mijn vriend/man). Anywayz... Op de borst, als je hem wilt waar ik denk dat je bedoeld doet het niet zoveel pijn... Je zit daar nl in een vetlaag te prikken...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:44

Ik heb wel een paardje. En ben er heel blij mee. Het is wel en eenhoorn. Voor mij een symbool van zuiverheid. (alleen een maag kan een eenhoorn vangen)

daarbij is hij ter nagedachtenis van Julius. Ik heb er drie jaar mee gewacht maar nog steeds wilde ik dat. Ik heb expres geen fotovoorbeeld gepakt of een naam. dat wilde ik niet.

Ik zou niet vlug een maar doen. Eigenlijk weet ik zeker dat ik dat nooit zou doen. Maar Julius is en blijft altijd een deel van me.

hmm...misschien het boktlogo! Hihi nee hoor. Ik geen miljoen jaar.

Citaat:
Door dat trillen van de machine vind ik het wel een aangenamer gevoel worden.


haha dat had ik nou ook. Vond het gewoon jammer dat ie af was. Voelde me al vreemd dat ik zo dacht. maar ben dus niet de enige.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:49

Heike schreef:
Ik heb wel een paardje. En ben er heel blij mee. Het is wel en eenhoorn. Voor mij een symbool van zuiverheid. (alleen een maag kan een eenhoorn vangen)
Citaat:
Door dat trillen van de machine vind ik het wel een aangenamer gevoel worden.


haha dat had ik nou ook. Vond het gewoon jammer dat ie af was. Voelde me al vreemd dat ik zo dacht. maar ben dus niet de enige.


Nu snap ik waarom die eenhoorn steeds in rengalop van me weg gaat. Knipoog

Ja inderdaad jammer wanneer het over is. Ik moet uitkijken wat ik zeg nu want mijn tattooeerder (??) zit hier ook op bokt. Gaat ie me volgende keer express langer laten zitten denk ik Scheve mond

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 08:54

Ik heb 2 tatoeages, 1 kleine tribal op mijn linkerschouder, en die heb ik al een jaar of 7, en een halve band om mijn rechterarm, en die heb ik 4 jaar ofzo. Ik heb ook een piercing gehad, maar dat zou ik nooit meer doen. Wat een ellende.

Ik ga overigens nog een 3e tatoeage laten zetten, en wel op mijn linkerenkel. En dat wordt een tovenaar, een hele mooie, en staat hij er op, wat nog wel even kan duren, omdat ik momenteel geen geld heb, dan laat ik hem wel zien.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:31

Cheveyo schreef:


Ja inderdaad jammer wanneer het over is. Ik moet uitkijken wat ik zeg nu want mijn tattooeerder (??) zit hier ook op bokt. Gaat ie me volgende keer express langer laten zitten denk ik Scheve mond


Nu ben ik wel nieuwsgierig wie jouw tattooeerder is... en door wie de bokkers hun tattoeages eigenlijk hebben laten 'zetten'. Die van mij zijn allebei gedaan door Ronald Bonkerk.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:54

mijne is Tattoo Ed in Alphen ad Rijn

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:10

Het is geen heerlijk gevoel om hem te laten zetten ik heb zelf een traibel en ben er erg blij mee hem hem nou al 2 jaar bijna.

gr

Gulpje

Berichten: 8075
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 14:13

Ik heb me ong. 7 jaar geleden laten tatoeren bij Skin Art in Hilversum. Het is een mooi, subtiel symbooltje op m'n bovenarm.

Skin Art is nu Bianca's Tattooshop overigens.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:17

Hmmm; ik heb een "bijna" tatoo; ik wou een tatoo maar zodra hij die naald aanzette ben ik flauwgevallen (lag gelukkig op een soort stoel)....
Heb nu dus alleen een blauwe stip op mijn reet; telt dat ook? Haha!

Daihyo

Berichten: 88078
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:04

Ik heb de mijne gekregen van mijn ouders toen ik 18 werd. Het is een vlammende zon op m'n schouderblad.

Het deed niet echt zeer, tot hij voor de 5e keer over dezelfde plek heenging, toen vond ik het toch niet echt prettig meer.
Ik had meer last daarna. Ik kreeg de typ om met Calendula zalf 'm in te smeren. Dus dat heb ik braaf een week gedaan. Het jeukte verschrikkelijk, maar ik dacht dat het m'n tattoo was, bleek het die zalf te zijn.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 17:29

Ik heb sinds januari 2 tatoo's.
De plek die jij bedoelt begrijp ik niet helemaal. Aan de zijkant dus? Of wel op je rug?

Ik heb er 1 op mijn onderrug; Een Simba van den Leeuwenkoning (aandenken aan mijn hond, Cimba, die vandaag 9 jaar is geworden Party!! )

Afbeelding
Hier had ik hem net gezet. Hij lijkt vaag/uitgevaagd maar dat komt doordat het avond was denk ik. Dat is irl iig niet. Binnenkort maar weer eens foto's maken want ze zijn nu ong zoals ze blijven Lachen.

En 1 boven mijn lies aan de rechterkant (onderbuik zegmaar). Een me2you beertje.

Afbeelding
Hij is nu een stukje lichter

Ik vond het ook niet pijn doen. Op mn lies was het iets irritant (zodra hij dicht bij het bot kwam) maar op mn onderrug was het totaal niet gevoelig.

Succes Lachen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:33

Ik zou wel een salamander of vlinder willen in mn lies. Maar ja, of dat er echt ooit van komt..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:39

yup, een blauwe stip telt ook... waar blijven de foto's? Tong uitsteken

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:18

Ik heb een chinees teken voor gelukop mijn rechter schouderblad staan
Hij is niet groot maar ik ben der heel blij mee
Heb hem voor mijn verjaardag gekregen van mijn zus
Pijnlijk was alleen de bovenste rand want die ligt precies op een sprier maar voor de rest was het iritant maar jah die van mij duurde maar 10 minuten

Eclipse
Berichten: 315
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:46

dit is er een van mij, de andere is een tribel tussen de schouderbladen in.


Afbeelding

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 20:54

Kinta schreef:
heb je hem al laten zetten, manta?


Manda Haha!

Nee nog niet... Ik blijf twijfelen. Ik was zaterdag wel in Amsterdam en ben toen even de tattoo winkel ingelopen. Daarna heel gauw er weer uit want ik kreeg de rillingen daarbinnen Scheve mond Ik weet niet of ik wel levenslang iets op mijn lichaam wil hebben... Misschien moet ik het maar bij henna of plakplaatjes laten Haha! Ik ben er dus nog lang niet over uit...