Weet iemand hoeveel Nederlanders onder de doden zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 00:46

Las net op de startpagina van t-online.de, dat er onder de doden in Amerika 400!!! Nederlandse slachtoffers te betreuren zijn. Op de Nederlandse Sites lees ik steeds maar over 3 personen en kan (gelukkig) ook niets anders vinden. Weet één van jullie daar meer over??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 08:52

Of er nu nederlanders of amerikanen dood zijn vind ik altijd zo irrelevant, ik snap niet dat het nieuws daar extra aandacht aan besteedt. Wat maakt dat nou uit?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:04

Idd ben t met desiree eens. Maar toch geef ik even antwoord.. er zijn dacht ik 3 nederlanders.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:01

Misschien is het wel interessant voor iemand die mensen in Amerika kent van nederlandse afkomst en al een tijd niks van ze gehoord heeft.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 12:18

Zo is het inderdaad bij mij, ik ken een paar mensen (NL) in New York en daar hebben we tot-nu-toe nog niets van gehoord Verdrietig , maar Desirée, je hebt natuurlijk gelijk : het maakt geen ene malle moer uit wat voor nationaliteit de mensen hebben die omgekomen zijn, erg is erg en het wordt niet erger als er een hoop Nederlanders bijzitten.
Het geeft wel aan dat de bericht geving toch niet overal het zelfde is Verward .

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 17:42

Er werkte een heleboel Nederlanders in het WTC. Die woonden dus gewoon in Amerika. Ik denk dat ze met die 3 personen, nederlanders bedoelen die in Amerika op vakantie waren.