[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WithinYuuri
Berichten: 964
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 16:48

Niet de beste foto, en ook niet bij daglicht, maar wat vinden jullie van onderstaande kleurencombinatie? Ik twijfel of het net kan of dat net toch net vloekt :=


Afbeelding

Doubtless

Berichten: 8485
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 18:19

Hmmm nee dat matcht niet lekker O:)

roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 23:07

Het kan net… Maar waar voel jij je prettig bij? Als jij twijfelt, niet doen. Overigens staat die jurk je geweldig!

Mo_86

Berichten: 1242
Geregistreerd: 10-02-09

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 23:10

Ik vind het kunnen. Daarbij, lopen jullie de hele dag zij aan zij? En zo wel, dan zal niemand denken: oh nee dit kan echt niet hoor. Dit is ton sur ton, ik vind het niet vloeken. Het zijn twee mooie outfits die beide erg goed staan. Zonde om dan een van de twee helemaal om te gooien :o

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 23:19

Ik vind het wel kunnen.. ton sur ton is in toch :)

Benzz
Berichten: 2889
Geregistreerd: 10-02-19

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 23:36

Ik vind het too much. Zou het met een riem of shawl wat breken.

WithinYuuri
Berichten: 964
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 00:04

Bedankt allemaal :) Het is voor een bruiloft, dus we lopen niet de hele dag zij aan zij maar gaan vermoedelijk wel een paar keer zij aan zij op de foto. We voelen ons beide erg goed in deze outfits, maarja, bij elkaar matchen is ook wel belangrijk voor foto's die je nog een leven lang gaat tegenkomen zegmaar haha.

Het nadeel is ook dat de kleuren die meestal goed matchen met bordeaux - zwart, grijs of wit - totaal geen bruiloftskleuren zijn. Ik dacht dus dan maar dezelfde kleur. Eventueel heb ik nog een zwart jurkje met bloemen liggen, maar die kent de bruid al dusja om dat nou te dragen haha

Mo_86

Berichten: 1242
Geregistreerd: 10-02-09

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 00:19

Zou geen zwart jurkje aantrekken naar een bruiloft, dat kan eigenlijk echt niet. Zou lekker dit doen, als jullie je er beide fijn in voelen. En ik blijf er bij dat de kleuren bij elkaar kunnen :)

foxy80

Berichten: 7877
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 01:04

Ik vind dit prima bij elkaar passen! Nog wat juwelen, horloge en leuke tas erbij en het plaatje is af.

Farjen

Berichten: 7994
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 07:31

Mo_86 schreef:
Zou geen zwart jurkje aantrekken naar een bruiloft, dat kan eigenlijk echt niet. Zou lekker dit doen, als jullie je er beide fijn in voelen. En ik blijf er bij dat de kleuren bij elkaar kunnen :)


Dat is ook mijn persoonlijke mening over dat zwart, maar op mijn bruiloft hadden er echt veel vrouwen toch een zwarte jurk aan. Ok het was November dus de feestelijke kleurtjes hangen dan niet in de winkel, maar ik vond dat toch wel een ding.
Ik zou het ook met een grote sjaal die je over je schouders kan dragen combineren :) Ik vind dat het best kan de 2 tinten paars

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 07:44

Ik zou een van de twee in donkerblauw aankleden, maar het gaat erom dat jullie je goed in de outfit voelen natuurlijk!

_lautje_

Berichten: 9259
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 09:50

Hoezo kan zwart niet voor een bruiloft? Ik ken hele mooie chique en feestelijke zwarte jurken.
Ik zou zelf dan wel kiezen voor bij een gouden stola, clutch en hakken en extra grote kleurrijke sieraden ofzo.

Ik zou het zelf ook niet snel doen. Ga dan toch eerder voor mooie zachte kleuren, maar zwart kan mits goed gedaan echt heel mooi en feestelijk zijn.

Doubtless

Berichten: 8485
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 10:08

_lautje_ schreef:
Hoezo kan zwart niet voor een bruiloft?


Zwart is een rouwkleur en daarom volgens de etiquette not done voor een bruiloft.

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 10:09

Doubtless schreef:
_lautje_ schreef:
Hoezo kan zwart niet voor een bruiloft?


Zwart is een rouwkleur en daarom volgens de etiquette not done voor een bruiloft.


Precies dat.

_lautje_

Berichten: 9259
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 10:50

Paars, bordeauxrood, grijs, donkerblauw en lila zijn ook (half)rouw kleuren en mogen volgens de klassieke etiquette ook niet (tenzij je in rouw bent).
Zwart zou ik zelf ook niet kiezen, maar goed gecombineerd en gedaan is het niet minder een faux pas dan bovengenoemde kleuren. En tegenwoordig echt wel acceptabel.
En als de dresscode black tie voor het feest is zwart zelfs niet onlogisch en kan het heel chique zijn.

Doubtless

Berichten: 8485
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 11:43

Ja ik kan ook wel excuses bedenken om toch zwart te dragen, maar dat verandert de etiquetten niet. Hoeven wat mij betreft hier ook geen discussie over te voeren, is al zoooo vaak voorbij gekomen op Bokt :')

Doubtless

Berichten: 8485
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 11:36

Afbeelding
Nieuw gilet van Yest <3

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 20:40

Mo_86 schreef:
Zou geen zwart jurkje aantrekken naar een bruiloft, dat kan eigenlijk echt niet. Zou lekker dit doen, als jullie je er beide fijn in voelen. En ik blijf er bij dat de kleuren bij elkaar kunnen :)


Kan wel tegenwoordig hoor, alles het gewoon een feestelijke jurkje is verder.
De bordeaux-combi kan net niet bij elkaar.

Nyaleti

Berichten: 6188
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 22:28

Ik blaas even nieuw leven in dit topic :D

Wel met een vraag, niet met een coole outfit.
Ik heb binnekort een belangrijk feestje en daar wil ik een nieuwe outfit voor scoren. (Gewoon in een simpele kroeg in een dorp dus geen dresscode of echt chique feestelijk :') )

Ik zag een leuke beige skinny broek. Wat zou daar voor kleur op kunnen?
Het liefst een los zittend blousje met een wat netter jasje er over maar ik kleed mijn style is 'stoer' dus het is al snel te chique haha).
Olijfkleur is al snel wat te saai denk ik.

Ik denk dat er zwarte sneakers onder gaan of misschien zwarte, lage boots. Ook nog schoenen vinden wordt mission impossible :+

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 09:37

Doubtless schreef:
_lautje_ schreef:
Hoezo kan zwart niet voor een bruiloft?


Zwart is een rouwkleur en daarom volgens de etiquette not done voor een bruiloft.


Eens, maar heb ook eens anders meegemaakt, dresscode was zwart op een
bruiloft, en dat was me toch een partijtje chic!

Zwart is zwart, dus werkelijk iedereen had dezelfde kleur aan, op het bruidspaar na <3!

Ik ga bijvoorbeeld heel slecht op pasteltinten tijdens een bruiloft, dan is het
één groot kleurenpalet, en niemand matcht :D

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 09:38

Nyaleti schreef:
Ik blaas even nieuw leven in dit topic :D

Wel met een vraag, niet met een coole outfit.
Ik heb binnekort een belangrijk feestje en daar wil ik een nieuwe outfit voor scoren. (Gewoon in een simpele kroeg in een dorp dus geen dresscode of echt chique feestelijk :') )

Ik zag een leuke beige skinny broek. Wat zou daar voor kleur op kunnen?
Het liefst een los zittend blousje met een wat netter jasje er over maar ik kleed mijn style is 'stoer' dus het is al snel te chique haha).
Olijfkleur is al snel wat te saai denk ik.

Ik denk dat er zwarte sneakers onder gaan of misschien zwarte, lage boots. Ook nog schoenen vinden wordt mission impossible :+


Als je echt voor sneakers gaat, zou ik niet een skinny broek pakken :n! Dan zou ik een pump aan doen.

Echter heb je nu zoveel toffe oversized nette pakken, veel al wide leg en dat is echt
mega tof met een sneaker eronder. Overigens zou ik een kleurwissel adviseren, grijze broek met een lichtere kleur erop :)

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 10:29

Nyaleti schreef:
Ik blaas even nieuw leven in dit topic :D

Wel met een vraag, niet met een coole outfit.
Ik heb binnekort een belangrijk feestje en daar wil ik een nieuwe outfit voor scoren. (Gewoon in een simpele kroeg in een dorp dus geen dresscode of echt chique feestelijk :') )

Ik zag een leuke beige skinny broek. Wat zou daar voor kleur op kunnen?
Het liefst een los zittend blousje met een wat netter jasje er over maar ik kleed mijn style is 'stoer' dus het is al snel te chique haha).
Olijfkleur is al snel wat te saai denk ik.

Ik denk dat er zwarte sneakers onder gaan of misschien zwarte, lage boots. Ook nog schoenen vinden wordt mission impossible :+


misschien een leren jasje of suede jasje (kan ook andere kleur) erop? Of een zwart spijkerjasje en dan zwarte (cowboy)boots zoals dit: https://nl.pinterest.com/pin/402438916703098893/

verder kan wit of beige altijd wel op beige! In dezelfde kleur schakeling https://nl.pinterest.com/pin/996632592515745876/

of een oversized blazer erop https://nl.pinterest.com/pin/27936460188509242/

_lautje_

Berichten: 9259
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 16:21

Nyaleti: wat is het uiteindelijk geworden als outfit?

En ter nieuw leven :))

Mijn outfit van vandaag voor de paaslunch
Tweedrok van Mark. Lekker paasgele trui van Ralph Lauren Collection, pumps Paul Smith.
Zal niet iedereen z’n cup of tea zijn, maar ik hou er van :D
En het draagt zo lekker.
Afbeelding

Afbeelding