ben afgewezen

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 12:57

haha, ik had een mail gestuurd naar een bedrijf dat zegt binnen 24 uur te reageren. Ik wilde graag wat meer informatie:

Geachte heer Mulder,

Naar aanleiding van uw advertentie in de Telegraaf van zaterdag 8 september jl. zou ik graag nog wat meer informatie willen hebben over de functie van accountmanager.

Helaas heb ik van de week geen telefonisch contact kunnen krijgen met u. Ik wil graag weten of het hier om een full time functie gaat, of dat het ook mogelijk is om 4 avonden in de week te werken (en 4 of 5 middagen).

Graag zie ik uw reactie tegemoet komen,

Met vriendelijke groet,

Ik kreeg geen reactie binnen 48 uur. Nu lag er gisteren ineens een brief op de mat dat ze me bedankten voor mijn sollicitatie, maar dat ze na vergelijking enz. niet met mij verder wilden als kandidaat.

Huh??
ik heb niet eens gesolliciteerd, of ben ik nu zo gek??
Gelukkig dat ik daar toch niet echt wilde werken.. haha

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 13:38

hahah een standaard bla bla briefje Frusty . Slordig hoor.

Ik heb ook een aantal van dat soort brieven liggen hier. Maar ik pas ze wel altijd wel ff aan de persoon Verward .

Nou ja op naar de volgende Lovers .

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 13:39

aso

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 13:52

Jeetje, je zou toch wel wat meer verwachten van een bedrijf!
Misschien maar goed dat je daar niet gaat werken!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 14:14

er stond ook op de enveloppe vertrouwelijk. Ik vroeg me dus gelijk af wat er nu zo vertrouwelijk is aan een simpele vraag.. Verward

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:17

lekker slordig, zeg, iedereen kan toch zien dat dat van jou geen sollicitatiebrief was?

Petra1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:31

Klinkt als een sollicitatie bij Spaarselect. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat HR heeft liggen slapen bij jouw mail. Aan de andere kant kun je je afvragen of het wel zo handig is zo'n vraag te mailen. Doorgaans mail je je cv en in de begeleidende brief meld je dat je bijvoorkeur xxx uur c.q. dagen wilt werken.
Nou, als je echt een commerciƫle tijger bent, bel je Mulder gewoon op en maak je hem duidelijk dat hij er iemand bij HR uit moet knikkeren.
En anders: banen zat!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 14:42

eerder banen zat denk ik..
Waarom zou ik dat neit kunnen mailen? Ik heb tig keer proberen te bellen, maar dan krijg ik een schreeuwlelijk aan de lijn...(antwoordapparaat. Dan dus maar mailen, toch?

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 15:44

Tsjjj, ook lekker slim zeg. Nee, is maar goed dat je daar niet aan de slag gaat.
En ook erg slordig dat ze niet op tijd reageerden.

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie