Mammografie-punktie-biopsy-detail echografie-Pijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:48

jeanette schreef:
Klopt helemaal wat je zegt, maar probeer er voor te zorgen dat ook nu je nog niets weet dat het niet je leven gaat beheersen.


Dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje met mijn 2e berichtje op pagina 1.......wat je nl. nu gaat doen is dat je het leed van de anderen op jezelf gaat projecteren met als resultaat dat je steeds angstiger wordt. Je concentreert je nu alleen nog maar op die vreselijke ziekte en verzuip je daar nu in. Begrijp het wel hoor....zo is niet.....maar een ieders ziektebeeld verloopt anders ook al gaat het om dezelfde vorm van kanker en is dus onvoorspelbaar wat de uitkomst is. Jij houdt je al met de consequenties bezig maar je weet nog helemaal niet hoe het zal gaan lopen. Het kan nl. ook heel gunstig aflopen maar tegen die tijd ben jij psychisch en emotioneel een wrak. Het wachten is inderdaad moordend maar wacht het eerst af.

En Viking.........ik wens jou ook alle sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:12

Sonja, ik kan mij een klein beetje indenken hoe je je voelt. toen ik een 2 jaar terug zo'n pijnlijke maandstonden had dat ik zelfs met een ambulance naar de spoedgevallen ben gebracht (zat nu wel niet te wachten op al dat volk dat toestroomt zodra een ambulance ergens stopt) en mij daar werd vertelt na een echo dat er iets Verward op mijn eierstok zat dacht ik ook onmiddellijk het slechste. De arts zij mij onmiddellijk echter dat een kankercel er wel anders uitzag. Na operatie en onderzoek van het gezwel bleek het gelukkig goedaardig maar ergens blijft er toch altijd in je achterhoofd hangen wat als het nu eens kwaadaardig was geweest? een 2-tal maanden terug had ik opnieuw veel pijn tijdens mijn maandstonden. Opnieuw naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ik opnieuw met een cyste zat. Gelukkig was dit niet het geval en maar wel heb ik tegelijkertijd een uitstrijkje laten nemen. Als ik geen brief of nieuws hoorde van het ziekenhuis was alles in orde. Tot nu toe geen nieuws gehad Haha!

Veel sterkte Sonja misschien is het gewoon een goedaardig gezwel en heb je je voor niets druk zitten maken.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:06

ik kan hier (gelukkig) niet over meepraten,maar ik wilde je even veel sterkte toewensen voor a.s maandag.
hou je taai!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 14:15

petraaken schreef:
Veel sterkte Sonja misschien is het gewoon een goedaardig gezwel en heb je je voor niets druk zitten maken.


Ja ja ja ja Hyper! Hyper! Als dat kon waar zijn! hihihihihi.
(wel nog een operatie dan en opvolging, en een blijvende risico, maar toch een stuk geruststellender al ben ik dan nog steeds bang voor naalden hoor Clown). Ik weet één iets zeker, wat het ook mag zijn, het zal een pak van m'n hart af zijn om te weten "wat" het is. Goed of slecht! Daarna doen "we" er iets aan OK dan!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:27

sonjabelgium"]
[quote="petraaken schreef:
Veel sterkte Sonja misschien is het gewoon een goedaardig gezwel en heb je je voor niets druk zitten maken.


Ja ja ja ja Hyper! Hyper! Als dat kon waar zijn! hihihihihi.
(wel nog een operatie dan en opvolging, en een blijvende risico, maar toch een stuk geruststellender al ben ik dan nog steeds bang voor naalden hoor Clown). Ik weet één iets zeker, wat het ook mag zijn, het zal een pak van m'n hart af zijn om te weten "wat" het is. Goed of slecht! Daarna doen "we" er iets aan OK dan!
[/quote]

Ha, je had mijn hartje eens moeten horen kloppen toen ik geopereerd moest worden. Dacht om de een of andere reden dat ik er ging in blijven. En de verpleegster vroeg doodleuk "Ben je een beetje nerveus?" (op z'n westvlaams dan wel" Een beetje? Ik was als de dood. Bloos Had zelfs aan mijn vader opdracht gegeven om voor mijn paarden een goed thuis te vinden. Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 14:40

Het zal aan het drinkwater liggen dan Petraaken *LOL* Ik ben ook zo! M'n bloeddruk is omhooggeschoten tot en met Bloos, en als ze dan een naald moeten steken Bloos! Ik verkramp gewoon helemaal en dat doet het dubbel pijn natuurlijk Boos! Zouden ze bij "grote flinke" mensen niet zo'n gasje kunnen gebruiken zoals met de kindertjes Clown Als ik daar "murm" lig mogen ze al prikken wat ze willen Tong uitsteken

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 14:45

Zou in bepaalde situaties wel leuk zijn. We zouden heel wat relaxter zijn. Miniflesjes lachgas of zo. Haha!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:31

Ik moet aanstaande donderdag een mammografie laten maken,maar ik heb sinds vandaag verkleuringen opgemerkt [raar praatje]rond mijn tepel,dus ik zit flink met stress,ik heb nu al 2 nachten niet geslapen,word er gek van zo. Huilen

Gelukkig houden mijn man,kind en dieren mij bezig Haha!

Paardentaxi Zeeland

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 17:52

Tegen dan weet ik ongeveer de uitslagen van het lab en kan ik je alvast mijn "ervaring" met het mamma-monster vertellen Lips are sealed

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:10

Viking schreef:
Ik moet aanstaande donderdag een mammografie laten maken,maar ik heb sinds vandaag verkleuringen opgemerkt [raar praatje]rond mijn tepel,dus ik zit flink met stress,ik heb nu al 2 nachten niet geslapen,word er gek van zo. Huilen

Gelukkig houden mijn man,kind en dieren mij bezig Haha!


Kun je maandagochtend niet gelijk aan de bel trekken bij je huisarts dat je er eerder terecht kunt? Maar kan die verkleuring er niet mee te maken hebben dat je bijna ongesteld moet worden?

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:55

Wat een verhalen allemaal.
Jeanette,ik vind dat je het super doet.Ik zou geloof ik niet zo positief kunnen blijven.Knap hoor
Sonja,ik had je al sterkte gewenst voor maandag en bij deze nogmaals.
Viking,ook jij!!Heel veel sterkte donderdag.Hopelijk zegt die verkleuring niets.
Ik moet deze maand ook weer voor een mammo;controle,omdat het in de familie zit.Hopelijk valt het weer mee.
Dames houdt moed Ach gut

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:29

Pellie schreef:
ik heb ook eens zo'n mammografie gehad. nou ik heb al niet van die grote borsten maar daarna helemaal niet meer!!! Zo hé wat werden die dingen geplet, wil je niet geloven...! En zeer deed het ook maar goed, dat is altijd maar even. Ik was verontwaardigd over de gang van zaken... mijn arme borstjes. Boos!



Whahaha! Haha!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:54

petraaken schreef:
Sonja, ik kan mij een klein beetje indenken hoe je je voelt. toen ik een 2 jaar terug zo'n pijnlijke maandstonden had dat ik zelfs met een ambulance naar de spoedgevallen ben gebracht (zat nu wel niet te wachten op al dat volk dat toestroomt zodra een ambulance ergens stopt) en mij daar werd vertelt na een echo dat er iets Verward op mijn eierstok zat dacht ik ook onmiddellijk het slechste. De arts zij mij onmiddellijk echter dat een kankercel er wel anders uitzag. Na operatie en onderzoek van het gezwel bleek het gelukkig goedaardig maar ergens blijft er toch altijd in je achterhoofd hangen wat als het nu eens kwaadaardig was geweest? een 2-tal maanden terug had ik opnieuw veel pijn tijdens mijn maandstonden. Opnieuw naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ik opnieuw met een cyste zat. Gelukkig was dit niet het geval en maar wel heb ik tegelijkertijd een uitstrijkje laten nemen. Als ik geen brief of nieuws hoorde van het ziekenhuis was alles in orde. Tot nu toe geen nieuws gehad Haha!

Veel sterkte Sonja misschien is het gewoon een goedaardig gezwel en heb je je voor niets druk zitten maken.





Petra, dit heb ik ook meegemaakt, mijn ziekte heeft nu een naam: endometriose.
Ik zal geen kinderen kunnen krijgen, en heb door de Orgamentril die ik altijd moet blijven slikken, geen maandstonde meer.

Jeanette, wat ben jij een tof mens!

Viking en Sonja, ik ben nu heel eerlijk als ik zeg dat ik doodsbang zou zijn als ik in jullie schoenen zou staan. Alleen al om t feit dat ik niet tegen ziekenhuizen en dokters kan,( val dus serieus flauw, en heb zware hyperventilatie) ben ook in het ziekenhuis bij bijzondere tandheelkunde een bijzonder geval.

Maar wat ben ik blij als ik weer een behandeling heb ondergaan.
Dan is het net of de wereld daarna veel zonniger is.


Ik bewonder jullie moed.Dat jullie niet totaal paniekeren.
Denk aan t gezegde:
Men lijdt het meest, aan hetgene wat men vreest

Vraag gewoon op de man af hoe lang een behandeling gaat duren, en denk dan bij jezelf: na die tijd, om zo en zo laat, ben ik er vanaf en ben ik een toppertje!


Sonja, ik denk niet dat je behoefte eraan hebt dat een vreemde meegaat.
Mocht dit wel zo zijn, laat me dan weten hoe laat ik bij je moet zijn maandag!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 21:09

Het voordeel van een "vreemde" d'er bij is voor mij dat ik me meer beheers en kan focussen op die persoon. Ik ben nl. als de dood voor naalden Lips are sealed

Ik liet vandaag iemand die "octopus" (:x) voelen en die schrok zich te pletter (ding is HUGE), pakte me vast en begon bijna te janken. Ik stond daar zo van Verward Lips are sealed Verward Erg aangenaam zo

De grootouders van m'n man wisten ook niet wat ze moesten zeggen tegen me, vragen voor ze doorgaan aan de ouders van m'n man al half fluisterend "zal je ons bellen als je meer weet" al wijzend achter hun op een verdekte manier Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ......
Na, ja zeg! Die doen alsof m'n crematie al gepland is Boos! Niemand weet zich nog een houding aan te nemen die mij normaal overkomt Clown. Is het dan zo raar om normaal te doen??? Het is niet dat ik deze week nog zal stoppen met de wereld te pesten hoor Extreme duivel

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:07

djuno"]
[quote="jeanette schreef:
Klopt helemaal wat je zegt, maar probeer er voor te zorgen dat ook nu je nog niets weet dat het niet je leven gaat beheersen.


Dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje met mijn 2e berichtje op pagina 1.......wat je nl. nu gaat doen is dat je het leed van de anderen op jezelf gaat projecteren met als resultaat dat je steeds angstiger wordt. Je concentreert je nu alleen nog maar op die vreselijke ziekte en verzuip je daar nu in. Begrijp het wel hoor....zo is niet.....maar een ieders ziektebeeld verloopt anders ook al gaat het om dezelfde vorm van kanker en is dus onvoorspelbaar wat de uitkomst is. Jij houdt je al met de consequenties bezig maar je weet nog helemaal niet hoe het zal gaan lopen. Het kan nl. ook heel gunstig aflopen maar tegen die tijd ben jij psychisch en emotioneel een wrak. Het wachten is inderdaad moordend maar wacht het eerst af.

En Viking.........ik wens jou ook alle sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

met dit stukje ben ik het helemaal eens, laat je niet gek maken!!!!!!!!!!!!!!

Ook heel veel sterkte voor Viking gewenst ik schrik er best van!

Liefs Chiqa

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:23

Bedankt allemaal,en Sonja,jij ook veel sterkte,ik hou jullie op de hoogte!!

Paardentaxi Zeeland

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:12

Ik zal aan jullie denken op maandag en donderdag, Sonja en Viking

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:21

Me too Ach gut

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 11:16

Maandag morgen, voor het eerst sinds een week redelijk goed geslapen (was als een wrak, net pietje-de-dood Bloos!). Wel weer veel te vroeg wakker geworden en tot m'n eigen schrik kan je nu het gezwel ook ZIEN als ik gewoon neer lig Misselijk
Mijn man schrok zich lam deze morgen toen ik het hem liet zien en voelen Bloos!
Er is een soort van 'rust' over me nu (geestelijk), en tegelijk ben ik ENORM gespannen (fysiek). M'n schouders zijn knoerthard en het doet zelfs pijn van de spanning. Ik zit te rillen van de kou terwijl ik met jas en muts achter m'n pc zit Lips are sealed Binnen een goeie drie uur ben ik al weg ... SPANNEND Lips are sealed

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:30

Hou je ons (mij) op de hoogte!! Veel succes zometeen ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik zal aan je denken vrouwtje Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 12:44

sterkte voor straks

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:34

Is het je meegevallen allemaal vandaag Sonja?

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:37

nou sonja, je hebt dit nu achter de rug als het goed is, ik hoop voor je dat het een beetje meeviel,
en hopen dat ze het nu ook weten, echt heel veel sterkte nog meid!

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:41

Hoi Sonja,
als het goed is heb je het nu gehad. Ik hoop dat het meeviel. Laat je het ons nog weten?

Lovers Estragon & Herlando Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:15

Ik zit ook al de hele dag "op hete kolen", maar ik denk dat we op z'n vroegst morgen pas iets horen.
De PC zal morgen al vroeg aan staan...
Sterkte Sonja


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Eileen_, GrapeshotBot, Kirrietje, ogidni, RenskeFrea, Rose94, shaddy82, Tynes, xxxmh, zonnebloem18 en 56 bezoekers