Mammografie-punktie-biopsy-detail echografie-Pijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:38

Kimmes schreef:
Ik heb maandag mijn jaarlijkse controle weer gehad:mammografie.
Gelukkig hebben ze niets gevonden.Ik ga er toch altijd met een bepaalde angst heen.
Ik ga nu met de huisarts bespreken om een erfelijkheids-onderzoek te laten doen,om te kijken hoeveel kans ik heb om ook borstkanker te krijgen.
Zowel mijn oma,als mijn moeder zijn hieraan overleden,dus ik heb hier best wel angst voor en wil nu graag eens weten hoe of wat.


Kan me voorstellen dat je hier wat meer zekerheid over wil.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 15:18

Kimmes,

http://www.borstenforum.nl/index.php

Daar heb je de onderverdeling "borstkanker borstreconstructie". Er zitten diverse dames daar met genetische borstkanker in verschillende stadia van beslissingen en onderzoeken. Echt een aanrader!!!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:44

Hee thanx.
Ik ga meteen even kijken.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:01

Goeie site Sonja.
Dank je.Mooi duidelijk.
Je kunt er idd veel vinden.

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:19

sonjabelgium schreef:
Kimmes,

http://www.borstenforum.nl/index.php

Daar heb je de onderverdeling "borstkanker borstreconstructie". Er zitten diverse dames daar met genetische borstkanker in verschillende stadia van beslissingen en onderzoeken. Echt een aanrader!!!


Hé, Sonja hoe ver sta je met je herstel?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 14:15

De hechtpleistertjes zijn er nu af (gisterenavond). De wond blijkt lichtjes wijkende randen te hebben en er zat een bloedklontertje vast in het midden dat ik eruitgewreven heb, eronder zit er nog steeds "hard-ig" weefsel die gevoelig is en m'n tepel lijkt wel "geschuurd" Verward. Bij druk onder m'n oksel ook nog altijd pijn. Normaal heb ik in juni een controle. Ik twijfel om te bellen om een tussentijdse te vragen! Ik weet niet wat "normaal" is en wat niet!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:43

Ouch Sonja Bloos! (verhaal van je man die ff behulpzaam de pleister verwijderde)

Niet twijfelen, gewoon bellen!!! (of gewoon even naar de huisarts)

(Juni is nog meer dan een maand wachten hoor... Scheve mond)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 07:42

sonjabelgium schreef:
De hechtpleistertjes zijn er nu af (gisterenavond). De wond blijkt lichtjes wijkende randen te hebben en er zat een bloedklontertje vast in het midden dat ik eruitgewreven heb, eronder zit er nog steeds "hard-ig" weefsel die gevoelig is en m'n tepel lijkt wel "geschuurd" Verward. Bij druk onder m'n oksel ook nog altijd pijn. Normaal heb ik in juni een controle. Ik twijfel om te bellen om een tussentijdse te vragen! Ik weet niet wat "normaal" is en wat niet!


Ik zou opnieuw naar je dokter gaan ofwel naar je huisarts. Bij twijfel ga ik toch hoor. Is beter voor je gemoedsrust.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Jaydee_WP en 24 bezoekers