Mammografie-punktie-biopsy-detail echografie-Pijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:57

als ik het dus goed gelezen heb is het dus wel goed nieuws nl. dat het een tumor is ZONDER uitzaaiingen en in volgende operatie TOTAAL verwijderbaar is!!! Dus hoe je het ook draait, went of keert......over een tijdje (mocht het wel kwaadaardig blijken) ben je kankerVRIJ (als je het hebt laten weghalen) en is het verdomd goed afgelopen.
Ik vind dit geweldig voor je en hoop dat je nu stiekem weer een beetje gaat genieten van het leven.


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:03

Ach gut das niet zo fijn Sonja, maar toch ook goed nieuws, een redelijk groot netjes afgebakend tumor is echt goed nieuws. Dat betekent dat het niet zo snel uitzaait. Hou je taai

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:40

Jeetje vrouw.... maar goed voor het kwaad word kan het weg zijn.....

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Ann

Berichten: 13224
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:48

Poeh, ik ben er stil van, sterkte, ik hoop dat het goedaardig is Scheve mond

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:49

hetzelde al elke keer sonja, heel veel sterkte, ik hoop voor je dat je 'goed' nieuws krijgt echt waar!

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:26

Dank je Lovers Al bij al heb ik dus inderdaad het geluk dat het een vaste massa is die blijkbaar nogal stevig ingecapseld zit Verward Die doc. moest echt hard duwen om door de bast van dat ding te raken Lips are sealed De spanning zal weer stijgen voor de uitslag en de operatie dan natuurlijk gezien je nooit 100% zeker bent dat wat je zag op scherm ook binnenin zo "netjes" is.

En, viking, ik heb je een PB gestuurd tenzij je er niet om geeft dat alles publiek staat. Alvast een tip : gebruik geen deo, parfum, bodylotion of andere aangename geurtjes, anders krijgen ze geen goed beeld Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:33

Ik heb hier je verhaal gelezen, en ga zowat van mijn houtje.......
Ziek
Wat ben je ongelooflijk dapper, en wat bekijk je alles nuchter en komisch!
Wat fijn dat je man meeging!
Je dacht eerst alleen te moeten, toch?

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 07:55

Sterkte, sb, hopen op een gunstige uitslag maar.
Dan kan het daarna alleen nog meevallen, ook al
is een operatie nooit een grap...
Hou je goed, he? Ach gut

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 09:21

Natasha, mijn man is niet meegegaan, hij is vroeger gestopt op z'n werk en zat me op te wachten in de wachtzaal onverwachts. Vond ik wel erg fijn, want met zo'n dosis verdoving in je laars ben je nogal "tipsy" op de voeten Ziek
(ze zijn niet zuinig geweest met de verdoving, gisteren nog tot de middag "last" gehad van een "lamme arm" en de kracht in m'n arm was s'avonds nog niet helemaal terug Verward dus manlief heeft de stal mogen uitmesten Extreme duivel )

Het begint nu alweer spannend te worden voor de uitslag ... M'n borst heeft een héél boeiend kleurenpalet nu, van blauw naar paars en groen en geel en ook wat bruin met een kruisje in alcolholstift (:( dat wast er niet zo makkelijk af, iemand een idee?) waaruit dit facinerend patroon zich lijkt te verspreiden Clown Ik hou nu maar wijselijk m'n t-shirtje aan in bed Bloos!. Het ziet er eng uit Lips are sealed

Wat zijn de bokkers toch lief Lovers Ik praat er -in tegenstelling wat jullie vast vermoeden hier- niet makkelijk over, ik heb zoiets van "daar mag ik andere niet mee lastig vallen".
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 11-02-04 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:24

Dat vind ik nu echt lief van je man. Ik dacht dat hij gewoon was blijven wachten in de wachtzaal. Dat van die achohol stift kan ik je helaas niet bij helpen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 09:28

Is ook zo Petra, hij is gewoon in de wachtzaal gaan wachten, de onderzoeken was ik alleen met de arts en asso assi. De afspraak was dat ie me zou komen oppikken in de lobby van het ziekenhuis omdat ie moest werken en hij is alsnog wat vroeger gestopt op z'n werk. Ik was er wel blij mee, ik was net een dronkenboer op stap met de vlam in de tiet en nogal "verward" (op den dool zoals we hier zouden zeggen) Clown

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:42

Mijn vader is 2 jaar geleden zo naar huis gekomen met zijn auto. Hij had een maagonderzoek gehad. De artsen hadden gezegd dat hij zeker nog een uur moest wachten in de lobby voor hij naar mocht rijden met zijn auto. De idioot lapte het gewoon aan zijn laars Op zulke momenten vraag je toch hoe volwassen we eigenlijk wel zijn.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131720
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:09

Het lijkt me echt een verschrikkelijk "onderzoek", jakkes.
Ik wens je heel veel sterkte.
Hou je taai Ach gut

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:31

Wat die alcoholstift betreft. Dat verdwijnt met een paar dagen venzelf. Zou er nu niet op gaan boenen.

En Sonja probeer er wel over te praten. Ook in je omgeving. Hoe makkelijker jij er over praat en verteld waar je in je hoofd mee bezig bent hoe makkelijker jij het je omgeving maakt om met je om te gaan. Dit is tenminste mijn ervaring.

Ik denk aan jou en Vicking

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:51

Jeetje wat een onderzoeken... Veel sterkte! Laat ff weten wat de uitslag is!!!
Knap van je trouwens dat je er zo mee omgaat en zeker dat je er zo over "praat"!!! OK dan!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:58

Pff, heb met grote ogen en vreemd gevoel eea gelezen. Zie het helemaal voor me..
Goed dat je zo denkt zoals je tikt.. benader het ook zo, zal jezelf ten goede komen.
Knap hoor..ga door.
Sterkte voor jou en de anderen!
Hou ons op de hoogte.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 17:17

De vooropgestelde twee, maximum drie dagen bij goed nieuws zijn ondertussen verstreken Scheve mond Ze hebben me in het ziekenhuis gezegd als ze extra onderzoeken moeten doen dat het langer duurd. Die spanning is niet goed voor de gezondheid Boos!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:29

Als het een geruststelling is, ik ben nog steeds aan het wachten op de uitslag van een echografie van mijn darmen die gemaakt is op 11 april 2003.... De rekening is wel allang gekomen hoor...

Wat ik wil zeggen: Ondanks dat ze gezegd hebben dat je het bij goed nieuws na twee a drie dagen zou weten, wil het "nog geen nieuws gekregen hebben" nog niet meteen zeggen dat het slecht nieuws is hoor. Ze beloven nogal snel iets wat betreft resultaten en als puntje bij paaltje komt mag je nog een stukje langer wachten zonder dat er iets ergs is.
Ach gut

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:32

Bij ons duurt zo'n uitslag ook altijd 5 werkdagen

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:32

Dus geen bericht zegt nog niets

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:06

Nou hier is mijn uitslag: mijn linkerborst zit helemaal vol met vochtblaasjes van ongeveer 1 cm groot,ze zijn nog te klein om aan te prikken,ik moet dus nu gaan wachten tot ze weer verder gegroeit zijn,en dan kunnen ze ze aanprikken.

Wat deden die foto's maken pijn zeg,de tranen sprongen mij echt af en toe in de ogen.
Daarna gelijk een echo laten maken en verder onderzocht.

De voorlopige uitslag is dat het nu nog geen kanker is,maar omdat ze met zoveel zijn en zo snel groeien kan het wel op korte termijn kanker worden.
Dus al met al geen leuke uitslag,in principe weet ik nu nog niks.

Ik ga nu maar iedere dag controleren of ze al groot genoeg zijn om aan te prikken,en hopen dat ik er niet nog gekker van word dan dat ik al ben Haha!

Paardentaxi Zeeland

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 18:11

Het is goed dat het vocht is Viking, vocht is zelden slecht en kan vrijwel altijd gewoon met een punktie worden weggetrokken . Da's goed nieuws joh!!!! Echt waar!!! Kwaadaardig vocht is vrijwel uitgesloten, kanker en tumoren zijn in principe vaste massa. Dit wil niet zeggen dat het vocht in blaasjes een aanrader is voor het lijf, helemaal niet. Het is gewoon minder agressief. Als ze een punktie nemen zullen ze vrijwel zeker cystevocht constateren.
Arme borst(jes) van ons hé Ach gut Ik ben braaf geweest hé door niet te veel te zeggen Schijnheilig

Kwa uitslagen zijn ze hier normaall héél stipt, da's nu net de reden dat het me angst aanjaagd Scheve mond
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 12-02-04 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:15

he Viking .... wat vervelend!! Maar mocht het tot iets naars ontwikkelen ben je er heeeel vroeg bij.....meer troost kan ik je helaas niet geven. Maar hou wel je hoofd koel he?

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:16

Ik zou juist denken dat slecht nieuws sneller zou gaan dan goed nieuws.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 18:18

Als het "fout" is proberen ze eerst uit te zoeken "hoe fout" het is Lips are sealed Er zijn diverse soorten van tumoren met elke hun specifieke eigenschappen. De ene kan erg agressief zijn, de andere is dat minder. Op die basis kiezen ze dan of ze ook de wachtschildklier zullen wegnemen en eventueel de lymfeklieren.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Facebook, Nathalie18x, roosjenat, roucha1, Schuur_, StefanieT, xChoco en 34 bezoekers