Wat droomde jij vannacht?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:37

ik droom ook heel rare dingen meestal dezelfde... toch valt het me op.
de meeste mensen dromen over hun geliefde of over hun dieren!!!

zouden sommige dromen nou echt een betekenis hebben Verward
ik heb ook vaak van die dromen dan kom je later in het echt op precies dezelfde plek (deja-vu) Verward ook heel apart!!!

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:46

haha ik droomde vanacht echt heel raar, mijn broer is op vakantie naar wit-rusland, zonnder zijn auto. nu had ik dus gedroomd dat de politie de auto ging bekeuren ofzo, en een wilklem. toen draaide de plitie agent zich om, toen was ik dus in de auto gaan zitten, en ging ik rijden. en toen kwam er een hele achtervolgings scenne.. en veder weet ik alleen maar dat ik later ineens met een trailer achter de auto van mijn broer reed, en met mn paard naar het strand ging Verward:? ik snap er zelf altijd helemaal noiets meer van als ik het ga navertellen Verward:?

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:43

Dat ik in m'n ene proefwerk Latijn 2 foutjes had en in de ander 19 foutjes... Ik had dus hele goed cijfers. (want het was 16 fout de punt ofzo, haha) Ik weet m'n cijfers nog niet, alleen gisteravond had m'n mentor/leraar Latijn gezegd dat ik het wel goed had gemaakt (op paar dingetjes na) dus vandaar, haha... Maar ZO goed zal nou ook weer niet...

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:34

Wat ik vanacht gedroomd heb weet ik zelf ook niet helemaal precies meer, maar in grote lijnen weet ik het nog wel.

Even ter informatie:
Mirza El Haddi: de pony van een oud-stalgenootje, zie ik nooit meer, kan supersuper lopen (is van Petra van Esch geweest)
Emeraldo: Mijn eigen pony.

Wij gingen op wedstrijd, ik mocht op Mirza de wedstrijd rijden. Toen Mirza in de trailer stond zag ik haar staart, die was eraf Verward . Toen ik de staart goed bekeek zag ik dat die wel eens bijgeknipt kon worden (ging wel makkelijk, met zo'n losse staart) Toen de staart (wel of niet) bijgeknipt was, moest deze weer aan Mirza vast komen te zitten, met een punaise was mijn oplossing *LOL* .
Toen ik in de trailer keek, stond mijn eigen pony er weer in. (Opeens) We gingen op weg, mijn moeder zei: "Je moet zo wel afscheid nemen van Emeraldo." Ik vroeg waarom, "Ja, want hij blijft een paar dagen op een andere manege, want ik kan hem pas volgende week vrijdag ophalen (ze komt idd volgende vrijdag pas weer thuis i.v.m. haar werk). Toen ik vroeg waarom we Emeraldo niet gewoon mee konden nemen op het zelfde moment dat wij ook naar huis gingen, werd ik wakker, of was de droom iig afgelopen.
En ergens tussendoor kwam ik mijn vriend nog tegen, die zat te computeren (met heel veel computermensen) aan een picknick tafel bij een bezinestation Clown .

Echt veel gekker moet het niet worden! Haha!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:57

vannacht heb ik gedroomd dat ik naar glamour party ging en me heel snel moest opmaken, ik pakte elke potje en spulletje uit het kastje van mn moeder,.... ik zou graag willen weten hoe die verder afloopt, vond het wel grappig (wat moet ik nou op een glamourparty)

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:10

RoWyGo schreef:
:S

tuurlijk niet Lachen

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:03

wat ik nou vannacht weer gedroomd heb!! een paar meiden van de manege hadden vanalles bij elkaar gegooid, en als je dat spul op een wattenstaafje deed en over je tanden haalde, dan waren je tanden voor eeuwig spierwit!! was 't maar zo!!!

kusz miej

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:05

Ik had een vet vage droom Tong uitsteken
Ik moest een berg beklimmen met sneeuw. Ik gleed steeds weer naar beneden. Boven aan de berg was een biosscoop..Daar ging ik heen met mn vriendinnen. En toen viel mn labello naar beneden. Toen ging ik die snel halen Schijnheilig