Meedoen of tegen zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 00:04

Waarom vind iedereen het normaal dat Bush iedereen voor het blok zet: of je doet mee of je bent de vijand! Is neutraliteit geen optie meer?

Ik bedoel niet neutraal ten opzichte van terrorisme, daar moet Nederland duidelijk tegen zijn. Maar waarom moeten we voor een aanval op Afghanistan zijn waar alle onschuldige burgers onder zullen leiden en Bin Laden nog niet voor 1 seconde?

Ik vind het jammer dat de regering daar zo makkelijk mee omspringt.


compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 12:24

ik ben het ook wel met je eens, als america acties gaat ondernemen dan worden die arme(ze zijn ook nog eens heeeeeeel arm) burgers er het slachtoffer van als ze wat gaan doen moeten ze die mensen met rust laten! En ben ladin oppakken!!!!!

"Men kan niet verwachten dat een paard zo mooi is en zo hoog mogelijk zal springen, als het met doornige braamstruiken geslagen word."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 13:56

Bush heeft inderdaad gezegd dat er wel eens slachtoffers kunnen vallen aan beide kanten, voor de kant van de burgers in Amerika is dat al gebeurd. Aangezien het geen ruilhandel moet worden van slachtoffers vind ik dus niet dat er zomaar slachtoffers gemaakt mogen worden die er niks mee te maken hebben. Dat Afganistan leegloopt is tekenend.
Kok is overigens wel genuanceerder geweest hierover, hij stelt dat terrorrisme aangepakt moet worden omdat het ontoelaatbaar is, hij zei daarbij niet dat er dan maar slachtoffers moeten vallen. Daarin heeft hij uiteraard gelijk.
Wat mij betreft mogen ze de grot waar bin laden zit in een keer platbombarderen met al zijn aanhangers erbij, dat zijn wat mij betreft geen onschuldige slachtoffers. Probleem is dat ze niet weten waar hij is en hij zal zich ook verborgen houden voor zolang als het nodig is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Appeltje00, Emmaa_92 en 160 bezoekers