Ochtendoverpeinzingen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 06:27

Wat mooi om de zon te zien opkomen boven oud Utrecht... zeker met dat sikkelmaantje er zo boven... En dan rijdt er ook nog zachtjes zo'n prachtige geel-met-blauwe stoptrein langs... Moet dit tafereeltje even op foto vastleggen, momentje... Lachen

Tja, dat krijg je als je een hele nacht niet slaapt... Heb net een heleboel mail bij- c.q. weggewerkt, mijn mailadresboek aangepast en een pot thee leeggedronken. Nu toch maar eens die tassen gaan uitpakken, zucht...

*LOL* *LOL*

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-20 06:33 ]</font>


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:22

BEN JE TERUG!!!!!!!!!!!!!!
joepie! en was het leuk? vast wel als ik al die verhalen zo las in m'n mailbox Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:23

Heb je nou niet ontzettende heimwee?? Ik heb dat dus wel heel erg als ik terug kom uit een ander land. Toen ik in Japan was geweest had ik een heel raar gevoel toen ik weer terug kwam, dat duurt dan even en dan is het wel weer weg. Zelfs bij vakanties met mijn paard in Nederland heb ik het. Misschien omdat het gewone leven, 'de sleur' dan weer begint ofzo.

Heb jij nou eigenlijk een eigen paard?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Bytespider, Dnies90, friendly, Kirrietje, Lestria, maralyn, Michelle_96, Slmt9, winnetou4502, xChoco en 41 bezoekers